Skfarek -6n leichtwagen- podłoga zrobiona str 58

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
patyczak0r
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 346
Rejestracja: 23 maja 2010, 15:00
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: patyczak0r »

No wlasnie! pokazalbys w koncu jak to sie odpycha :-)

Wyslane z kalkulatora za pomoca Tapatalk
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

Skwarek tylko kusi i robi smaka fantami :crazy: dawaj znać jak te klocki pylą bo Bosch się sypie jak dzi*ki na mieście...
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Jacoo jak pisałem sprawdzę ten zestaw, jak będzie kupa to swap na 256 będzie
patyczak0r, Jabolek wiem że to wygląda jakbym się migał od filmiku ;) Ale tak nie jest, testy muszą poczekać chwilkę bo już wiem dokładnie skąd aromacik płynu chłodzącego mnie ostatnio przywitał w aucie podczas krótkiej przejażdżki na spota:

Obrazek

i stąd też:
Obrazek
No więc trzeba było wysupłać bilety narodowego banku polskiego:
Obrazek

Nieszczęścia chodzą parami więc przy ostatniej inspekcji blacharki okazało się że większa część lewego przedniego błotnika trzyma się na lakierze, z zewnątrz bajer, w środku próchnica :cry: No i musiałem wysupłać kolejne bilety NBP:
Obrazek

Czarny metalic prawie jak mój niebieski :P Niestety w moim kolorze i sensownej kasie nie było nic interesującego, a ten nie dość że tani to jeszcze bez korozji i w super stanie, łącznie z fabrycznym zabezpieczeniem antykorozyjnym (wosk).

PS. z klockami dam znać choć dla mnie pylić mogą byle tylko skuteczne były :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

chłodnica odmówiła posłuszeństwa :p błotnik będziesz malował w kolor czy tak zakładasz od razu?
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Wpada jak leci - jak to mawiają function over fashion, tudzież jak pisałem kiedyś ma bardziej zapierdalać niż wyglądać :grin:

No to lecimy:

Standardowy widok dla posiadacza 6n, chociaż na szczęście nie było aż tak źle:
Obrazek
Obrazek

Wiertara w ruch, potem fertan, podkładzik i warstwa LD5D :) Jak wyschnie zakładam stary nowy błotnik :)

Kolejna sprawa chłodnica, wyszedł mały mod bo nowa chłodnica (na dole) jest grubsza niż stara, mam nadzieję że przełoży się to na lepsze chłodzenie :wink:
Obrazek

I już na miejscu:
Obrazek

Odczyściłem i odkamieniłem troche zbiorniczek wyrównawczy, teraz wreszcie widac poziom płynu :P
Obrazek

Teatrzyk Fuckup przedstawia:

:banghead: francowaty czujnik wkręcany do chłodnicy :banghead:

Czyli :Było cicho i spokojnie aż tu nagle coś .......

Chłodnica wymieniona , już z zasadzie o niej zapomniałem a tu nagle po 3 dniach spozieram i widzę plamy z płynu. Przejrzałem wszystko od nowa, przeczyściłem, podociskałem przewody. Za godzin parę znowu. No to od nowa, spuszczenie płynu, wymontowanie i okazuje się że poci się spod wkręcanego w chłodnicę czujnika :evil: Oczywiście wykręcić go można tylko po całkowitym demontażu chłodnicy. Spojrzenie w ETkę - uszczelki fabrycznie brak, przy wykręcaniu ze stare chłodnicy też jej śladu/bądź resztek nie było. No to tym razem dokręcenie "z wyczuciem na hama", poskręcanie, zalanie odpowietrzenie i ...... modlitwa.

Cichutko by nie usłyszała:..... narazie nie cieknie :grin:

Z pozytywów, konieczność ponownej wymiany natchnęła mnie do małego modu, i dolałem:
Obrazek

Zobaczymy czy to coś daje w praniu ;-)

Jako, że skończyła mi się chwilowo subskrypcja garażu, zabrałem w domowe pielesze zderzak by dziergać w nim dodatkowe dziureczki :wink: Pierwsze efekty dziergania i przymiarek wyglądają tak:

Obrazek

Tak wiem, wyglądałoby to lepiej gdyby były bliżej kratki środkowej ale jak wiecie po prawej stronie zaraz za kratką jest pasek bez osłony, dlatego chciałem trochę odsunąć od niego rurę bo wizja wmielonej w pasek nie bardzo mnie rajcuje.

Walka z hamulcami będzie trwała :)

No i tradycyjnie Jak to mawiają: stay tuned for more......
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote="Skfarek"]Wpada jak leci - jak to mawiają function over fashion, tudzież jak pisałem kiedyś ma bardziej zapierdalać niż wyglądać :grin: [/quote]
No nie wygląda to fakt :grin: a zapierdala? gdzie? nikt nie widział, nikt nie słyszał :cool2:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Borek dlatego napisałem że ma zapierdalać :grin: Świadka jednego mam ale nie z tego forum :blush2: Jak zamontuje drugi fotel to kubricka przewiozę, chyba że nie będzie chciał, bo przejażdżki niebezpieczne w tych czasach są :jester: Niedługo może wreszcie film z kielc/miedzianej będzie :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

[quote="Skfarek"]Jak zamontuje drugi fotel to kubricka przewiozę[/quote]
Grozisz mi? :P
Muszę zrobić miejsce na karcie w telefonie, to chociaż coś nagram ;]
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Długo nic nie pisałem ale to dlatego, że wiele się działo :) Przygotujcie popcorn i colę, tudzież browar i czipsy bo będzie trochę czytania :)
Po kilku latach (zresztą ci co czytali moje wypociny wiedzą najlepiej) doprowadziłem polowagena do stanu w którym uznałem, iż jest zdolny do chrztu bojowego. Przed chrztem oddałem go w ręce znajomego kumpla mechanika, który sam jeździ w rajdach, po paru poprawkach uznaliśmy gotowość bojową polowagena :) Poligonem miał być Tor Kielce w którym się generalnie zakochałem :) Data marcowa wyznaczona, zgłoszenie online zrobione, kasa wpłacona. Ostatnie usprawniena zrobione tj:
Nowy grill, bo stary był za ciężki (niektórym się nie spodoba ale działa w praktyce dobrze ale o tym później) ;):
Obrazek
Obrazek
Nowe opony, po przewertowaniu forów i spóźnieniu się z telefonem na ogłoszenie na allegro na którym były w zajebistym stanie maxsporty w 185/55/14, padło na najbardziej uniwersalne na mokre i suche Yoko A539. Wiele osób na nich jeździ w KJSach i sobie chwali. Kasowo bolało i to bardzo, ale udało się trafić nówki 175/60/14 w niezłej cenie. Z mocą i momentem nie ma szału więć taki rozmiar powinien wystarczyć (o wrażeniach potem):
Obrazek
Rarytasik jako, że mam pierdzielca co do detali :)
Obrazek
Nowe żarówki bo stare przypominały efektywnością świeczki:
Obrazek
Pasek przeciwsłoneczny by nie świeciło w ślepia:
Obrazek
Wszystko pięknie się układa, tymczasem dwa dni przed startem, dopada mnie..... zapalenie tchawicy, gorączka 40 stopni, odlot totalny, dymiący baniak i antybiotyk. No i tyle ze startu. Ledwo żyję, w tym stanie stanowiłbym zagrożenie dla siebie i otoczenia, pogoda oczywiście piękna więc tym bardziej żal, ale cóż. Przekładamy.
Kolejna data to 26 kwietnia 2014 r. Auto przygotowane, testy auta w toku. Opony sprawują się bosko, pomimo 175 mm szerokości i nowości bo jak wiadomo nie przytarte kleją słabiej. Tymczasem coś dziwnego zaczyna się dziać się z linką gazu – pedał opada, nie ma pełnej mocy – trzeba ją wymienić, po ostrych perypetiach udaje się ją wreszcie zamówić i wymienić (numer oryginału niedostępny bo zostawiłem tą z 1.3, zamówienie z Niemiec, idzie ponad 2 tygodnie).
Wszystko przygotowane i wreszcie nadchodzi upragniony 26 kwietnia 2014 roku kiedy to wreszcie tracę dziewictwo ... torowe :)
Plan jest taki by nie rozbić polowagena, nie dać się zdublować i w sferze marzeń nie zająć ostatniego miejsca (choć pewnie mnie to czeka jako całkowitego nóworysza).
Ale po kolei – pobudka 4:30, śniadanie, pakowanie, Octavia w charakterze wozu serwisowego dopakowana oponami, narzędziami i pierdoletami na "wypadek wszelaki.". Oczywiście leje :( 5:30 wyruszamy (ja i pilot). Po 100 km monotonny szum w Polowagenie staje się nie do zniesienia. Awaria? Nie to zalety zrobienia "wydmuszki"z auta i pozbawienia go wygłuszenia. Każdy postój jest ukojeniem dla uszu. Godzina 7:00 docieramy na tor, odbiór administracyjny i dostajemy numer 74:
http://hosting-zdjec.pl/view.php?filena ... C_1290.jpg
Teraz BK, na którym okazuje się, iż fabryczne mocowanie akumulatora jest niewystarczające i trzeba zaizolować klemy. Cóż moje niedopatrzenie. Na szczęście co mogłem (trójkąt, linka holowanicza, apteczka) zamocowałem na taśmach z klamrą do mocowania bagażu więc jedna zostaje przelokowana z bagażnika do komory silnika. Klema zaizolowana przezornie zabraną taśmą izolacyjną i BK zaliczone. Zapoznajemy się z mapką przejazdu (no nie do końca bo dzień wcześniej była dostępna):
Obrazek
Jest dobrze bo trasa całkiem prosta, bez beczek i podchwytliwych miejsc, szybki opis "na sucho" i zwiedzanie parku maszyn. Full profi "górskie"lancery na lawetach, opony medie, full klatki, seryjnych aut w sumie pare. W oczekiwaniu na odprawę robię parę rundek na parkingu do grzania opon, mimo ciągłych opadów deszczu opony trzymają dobrze, trzeba uważać z gazem bo po zmianie linki na pierwszym centymetrze po wciśnięciu od razy cięgnie ostro i traci przyczepność.
Wreszcie odprawa – pierwszy raz w historii superoesu 119 załóg startuje.
Nadchodzi 9:15 i pierwszy wyjazd na tor na zapoznanie. Pierwszy kontakt z torem i w sumie zaskoczenie pozytywne, oczytałem się jak bardzo to tor kielce jest śliski na sucho a że po deszczu jest jak lodowisko a tu..... daje się w miarę "normalnie" jechać, choć gość za nami dziwnie tańczy na nawierzchni ;)
Zapoznawczy przejechany, teraz przychodzi moment na przejazd treningowy czyli samemu a nie gęsiego i bardziej na "ostro". Teraz przychodzi moment prawdy i poprawki do naszego opsiu na "sucho". Ostatni szeroki zakręt w lewo na końcu toru i kubeł zimnej wody – robię "altonena", no prawie bo w sumie staje w poprzek, gdybym szybciej puścił hamulec i dał po gazie to bym go wyciągnał – zapis w opisie tutaj delikatniej. Potem kartingowy odcinek, jest woda trzeba uważać, pysk ma tendencję do wyjazdu na zewnątrz, trochę płużymy. Kolejna skucha przed wyjazdem na leśny wzdłuż szpaleru opon za późno hamuję i robię nawrót – kolejna notka "do poprawy" w opisie.
Na leśnym dopada nas więc Swift – przepuszczam go (dozwolone wyprzedzanie na treningu), sorki że tak późno zauważyłem ;).
Reasumując wiemy gdzie poprawiać.

Pierwszy przejazd liczony, czas 2:50, nikt nas nie doszedł, start spaprany, za dużo gazu, mieliłem kółkami na początku. Wypłużyłem na kartingowym parę razy. Za późne i mocne hamowanie wzdłuż szpaleru opon przed wyjzdem na leśny przez co nawracam o parę ładnych metrów za daleko, na leśnym niepotrzebnie wrzucona czwórka, było dociągnąć 3 do końca. Wnioski powzięte, punkty do poprawy. Szok, nie jesteśmy ostatni po pierwszym przejeździe!!!!!

Niestety przed kolejnym przejazdem ok. 1h przerwy, nie grzejemy opon bo w zasadzie nie ma co grzać czytaj: seria i za długi czas czekania na przejazd :( Zaczyna znowu lać.
Drugi przejazd czas 2:47, nikt nas nie doszedł, jest lepiej czytaj szybciej, uczę się toru i napadów na zakręty, w paru miejscach po obserwacjach innych podcinam na łapie, niestety nie wchodzi mi dwa razy dwójka więc mimo poprawy czasu więc jest niedosyt bo mogło być lepiej. Paru uczestników odpada. Znów nie jesteśmy ostatni.

Tor minimalnie przesycha (czytaj mniej kałuży), nawet robi się cieplej. Teraz idzie szybciej ale widać po czasie ogólnym, że będzie to ostatni przejazd, ustawiamy się w kolecje i ..... zaczyna padać ;)
Trzeci przejazd czas 2:43, nikt nas nie doszedł, jest jeszcze szybciej, chrzanię tradycyjnie start (miele kółkami), dokręcam dziada na biegach do końca zamiast tracić czas na zmiany, na kartingowym ustawiam się na łapie w nawrót – jest lepiej, trochę płużę na sekwencji zakrętów, ale potem na leśnym jedzie mi się bosko, za bardzo dohamowuję przed ostatnią eską leśnego. Jest jednak banan na paszczy jak widzę czas na tablicy :)

Wnioski (jak zwykle):
plan zrealizowany ponad normę bo – 120 km w jedną stronę, tyranie na torze, 120 km z powrotem bez awarii
chłodzenie na razie działa (dzięki nowemu grillowi i dodatkowi MoCool w trasie maks 70 stopni, na torze nie wyszedł poza 90 ale było chłodno)
polowagen i ja w jednym kawałku
tylko raz dałem się dojśc na torze podczas treningu
nie skończyliśmy na ostatnim miejscu – ostatecznie 99 na 110 w generalce, z tych co ukończyli (9 odpadło), niby kupa ale objechaliśmy auta z klasy wyższej (rajdowa Astra GSI,rajdowa Nubira, Nissan 350Z, E30 itd), jak ktoś uważa że takie miejsce jest do d..y niech weźmie pod uwagę że to mój pierwszy raz na torze i nie wjeżdzony jestem w auto
przejechaliśmy na czysto bez kar i bączków przejazdy puntkowane
poprawiamy się co przejazd mimo trudnych warunków i w sumie słabego jak na klasę auta (hondy i crxy mają na biedę po 150 kucy)
kierowca i pilot są zgrani
uwielbiam część leśną i zabawy na torze
parafrazując PSY: my tu k.... jeszcze wrócimy !!!!!!!!

Do poprawy:
luz lewarka zmiany biegów (za duży)
wycieraczki (dość powoli chodzą)

Jeżeli dotarł ktoś do tego punktu to należą mu się podziękowania za wytrwałość :) Nagroda w postaci filmu z przejazdów poniżej:

http://www.youtube.com/watch?v=sr_5IRgvmww
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

Gratki Skfarku! Doczytałem do końca :P Auto w końcu wyjechało, wszystko wygląda i brzmi PRO ;) Mogę tylko życzyć powodzenia w następnych startach :piwo:
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

madmax no to się cieszę że nie zanudziłem ;) Dla mnie ważne jest, że na razie bezawaryjnie i bez niespodziankowo :grin: Oby czas i kasa była to będę go dalej poganiał i modził w kierunku większej chyżości :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

:bow: mega kot na torze,oby spisywał sie sprzęt jak najdłużej i najlepiej :piwo: :thumbsup:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

nieskromnie rzekne iz prezentuje sie niezle wsrod zalewu hond ;) nie dziekuje by nie zapeszac :-)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

No to lecimy z koksem, z auta wyleciało około 5,6 kg (zważone, zdjęcia z wagą później) + wycieraczki + mechanizm, czyli realnie więcej ale po kolei:

Wyżyłem się artystycznie na boczkach wycinając niepotrzebną ich część. By ubytek nie raził po gałach miejsce dziury zaślepione zostało szlachetną alcantarą:
Obrazek

Teraz jeden boczek waży około 1,7 kg, wiem że ze spienionego PCV czy innego materiału byłyby lżejsze, ale na razie brak kasy na nie :)
Wyjechał również:
dywan (ok. 2,3 kg)
grube aluminiowe uchwyty tapicerki z tylnych boczków
pianka pod napinacze pasów
mocowania prowadnic fotela
konsola środkowa (0,5 kg)

Wjechał za to uchwyt na długopisy dla pilota (na razie tutaj, jak zrobię boczki z PCV przeniosę):
Obrazek

Wjechały naklejki (mam nadzieję, że nie będą musiały być wykorzystane, ale na wszelki wypadek niech będą):
Obrazek
Obrazek

No i wreszcie wjechała pojedyncza wycieraczka, jak widać na poniższym zdjęciu wymagała trochę kombinacji w postaci dorobienia uchwytu, gdyż w zestawie nie było:
Obrazek
A tak już wygląda po zamontowaniu, zastanawiam się tylko czy ten mój zestaw nie jest wersją dla ruchu lewostronnego :scratch: Bo wycieraczka powinna startować chyba od strony kierowcy, myślałem by obrócić silniczek o 180 stopni ale niestety miejsca nie ma na to:
Obrazek
Obrazek
Wnioski: sam mechanizm jest dużo lżejszy od tradycyjnego, dodatkowo waga obniża się o jedno ramię i pióro wycieraczki (które zresztą pasuje seryjne do nowego zestawu).

A teraz trochę zaległości tzn. te rzeczy były już przed kielcami ale nie opisywałem ich, mea culpa, już się poprawiam:

Nowa organizacja bagażnika, tzn. wszystko ładnie pomocowane paskami by nie latało, w tym również koło zapasowe:
Obrazek
Hamaczek na kaski co by im wygodnie i komfortowo było:
Obrazek
Umocowanie aku, które musiałem zrobić po BK:
Obrazek

That`s all folks, ale stay tuned for more :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Po dłuższej przerwie uzupełniam, ponieważ szykuje się na kolejne Kielce w lipcu :grin:

Postanowiłem zaakcentować przydomek na aucie, w związku z tym zwróciłem się do http://sick-stickers.pl/ o wykonanie projektu i gotowych naklejek. Sprawili się rewelacyjnie, gorąco polecam współpracę z nimi, profesjonalnie wykonają każdy projekt naklejki jaki sobie tylko można wymyślić. Podrzuciłem im tylko kilka wytycznych (ma być piórko i pismo wskazujące na lekkość) i oto efekty:
Obrazek
I na aucie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W kwestii usprawnień kupiłem wiertło do spawów i zgrzewów i pozbyłem się tylnych mocowań (od kanapy?):
Obrazek
I kilka innych pierdółek tzn. kabelków, wtyczek, podświetlenia schowka (?):
Obrazek

A wszystko po to by podstopnica pilota nie zwiększyła wagi auta :rotfl: :
Obrazek

Buszując po allegro udało mi się wygrać na licytacji 4 szt. oryginalnych 14tek (6x14 ET38) z Seata Cordoby, jedna wymagała podprostowania więc ich ostateczny koszt to 150 zł. Są brzydkie, trzyramienne, w stylu lat 90tych i podobają mi się cholernie:
Obrazek
Obrazek
I jak się pewnie większość domyśliła jak znajdę chwilę to będą białe :grin: A może złote :scratch:

W kwestii poszukiwania slicków, po dłuższych poszukiwaniach, przemyśleniach i wertowaniu internetu padło na takie wynalazki:
Obrazek
Obrazek

Nie dajcie się zwieść, to nie są Yoko Parady ;-) I w dodatku gdyby ktoś pytał przy glebie -35 mm i feldze jw 185/60/14 pasuje do polo 6n :grin:
A teraz parę słów wyjaśnienia:
1. polowałem na r888 ale cena nowych zabija a większość używek jest już łyse po operacji nacięcia
2. myślałem o 185/60/13 semi albo full slickach 185/550/13 ale w przypadku potencjalnego upgradu hamulców byłbym skazany na wymianę kół
3. opon ze zdjęcia czasami jest opisywana jako "semi-slick" a czasami jako drogowa
4. opinie są mieszane ale w większości - na suchym jest rewelacyjna trochę niżej plasowana niż semi, ale z mocnymi bokami, nie maja problemów z odpadającym bieżnikiem jak margum a są tańsze, na mokrym są do d... ale to nie problem, są lepsze od parady, wyprodukowano je w RPA więc muszą być odporne na wysokie temperatury, o dziwo mają rant ochronny, no i są głośne.... taaa to już dla mnie największa tragedia :jester:

Oczywiście ... stay tuned bo będzie więcej niedługo ;)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”