Czas podsumować zmiany jakie zaszły w aucie na przełomie 2011/2012 roku
OPIS AUTA:
- MODEL: Polo Classic 6KV
- ROK: 2010
- SILNIK: 2.8 24V (BDE), skrzynia 6 biegów (DRP), wydech BDE/ABF.
- MOC: 204KM, 270Nm
- MASA WŁASNA: 1155kg
- OSIĄGI: ~7,0s, 230km/h
- MODY POD MASKA: silnik/skrzynia w kolorach czarny/czerwony, puszka filtra powietrza R32 mk5, brak zbiorniczka spryskiwaczy, wybierak skrzyni mk4, poduszki ZUO Company, półosie na zamówienie, łapa skrzyni custom.
- ZAWIESZENIE: BRAK
- UKŁAD HAMULCOWY: BRAK
- KOLA: BRAK
- NADWOZIE: BRAK
- WNĘTRZE: podsufitka oraz słupki w czarnej Alakantarze, czarna lampka, czerwone pasy bezpieczeństwa z Ibizy Cupry 6K, zegary Golf mk3 Vr6.
- AUDIO: BRAK
A więc od początku
Pod koniec października auto zostało rozebrane ze zbędnych elementów i zaczeły się przygotowania do najważniejszej modyfikacji, czyli SWAP
- 30.10.2011




- 20.11.2011-17.02.2012 - SWAP
Tak przygotowane auto oraz silnik trafiły do Genowefa Garage
Na początku 2011 roku przeglądając ogłoszenia na popularnym portalu aukcyjnym natrafiłem na ogłoszenie samochodu Seat Toledo 2.3 V5 170km (Anglik) w bardzo atrakcyjnych pieniądzach, który wkrótce jako dawca trafiło na vwzone a silnik do pewnego mk2.
Wtedy urodził się pomysł poszukiwań troszkę mocniejszego auta jako dawcy czyli VW Golf mk4 w wersji V6 4motion czyli 204 konny silnik 2.8 24V.
Po dłuższych poszukiwaniach w połowie marca udało się sprowadzi z Anglii uderzony egzemplarz.




Auto do końca lipca czekało na wolną chwilę kiedy to rozpoczęła się jego rozbiórka i kompletowanie wszystkich części potrzebnych do swapa.

Później było już z górki, wizyta u Krzyśka w Genowefie i ugadanie szczegółów po czym pod koniec listopada auto trafiło na przeszczep serca.
Tutaj już standard, czyli wymontowanie ABF'a, przygotowywanie silnika V6 oraz skrzyni.
W skrócie: rozbieranie, malowanie, wymiana kompletnego rozrządu, sprzęgła, filtra / oleju silnikowego, płynu chłodniczego oraz oleju w skrzyni biegów, dorobienie półosiek, customowej łapy skrzyni, dodatkowo naprawa kilku rzeczy w aucie.




Po tych wszystkich zabiegach auto na początku lutego ożyło i zostało dokończenie szczegółów oraz ciężkie testy, czego wynikiem jest...
[youtube]Fmfo2CXyvCA[/youtube][youtube]ee3axgOpHoU[/youtube]
- 16.03.2012
Artykuł o aucie na stronie vdub.kz
part 1
http://www.vdub.kz/coupe/
part 2
http://www.vdub.kz/coupe-za-kulisami/
...to samo lecz na tuner-nation.com.ua
http://tuner-nation.com.ua/eurotuner/po ... t-pervaya/
http://tuner-nation.com.ua/eurotuner/po ... t-vtoraya/
W między czasie trwały prace nad wnętrzem w czarnej alacantarze
Tym materiałem zostały pokryte słupki oraz podsufitka oraz do kompletu czarna lampka wewnętrzna


Zostały także zakupione czerwone pasy z Ibizy Cupry 6K, niestety okazało się, że nie pasują P&P i było trzeba drobnej modyfikacji

do tego szybki pranie i można montować
Kilka fotek poskładanego wnętrza na sezon 2012




oraz kilka szybkich jak ulep wygląda z zewnątrz








Ogólnie szału niema, ale chyba nikt się go nie spodziewał po tym aucie
500km po swapie autem zrobione, teraz czas przejechać się na rozpoczęcie sezonu w Rothenburgu
