Mody6N -[1.8T]

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

jeździ to już ?

odezwij się kiedyś na GG albo kom jak będziesz w PL
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

silnik ok, bardzo dobry wybór silnika co prawda mało miejsca pod maską ale da się zrobić porządek
najbardziej rozwojowy silnik benzynowy zaraz po ropie 1,9 TDI
teraz minusy -
aku musi zrobić wypad bo chłopie powietrza to ty nie nałapiesz :)
dolot popraw bo lipnie to wygląda
zrób zabezpieczenie IC od spodu bo będzie kupa na progu
Awatar użytkownika
Mody6N
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2009, 10:34

Post autor: Mody6N »

[quote=""vwkas18""]silnik ok, bardzo dobry wybór silnika co prawda mało miejsca pod maską ale da się zrobić porządek
najbardziej rozwojowy silnik benzynowy zaraz po ropie 1,9 TDI
teraz minusy -
aku musi zrobić wypad bo chłopie powietrza to ty nie nałapiesz :)
dolot popraw bo lipnie to wygląda
zrób zabezpieczenie IC od spodu bo będzie kupa na progu[/quote]

to jest tylko prowizorka więc sie nie kierujcie jak to wygląda - silnik jest tylko wstawiony zeby blacharz-lakiernik mógł sobie z garazu wyjechac i wjechac
zadnych zabezpieczen nie bedzie poniewaz to bedzie autko tylko na zlociki i pojdzie jeszcze na glebe bo poloski mi o podluznice wala i podluznice bedą jutro ciachane i glebaaaa.
ps. dolot oczywiście poprawie
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

az szkoda zeby stalo i sie kurzylo...'

z drugiej strony nie chcialbym jezdzic na codzien czyms co ma ciete podluznice w kilku miejscach tylko p oto zeby go posadzic, moze sie starzeje ale to mnie troche przeraza. Wiem co sie dzieje u mnie jak sie wdepnie w podloge, wiec wyobrazam sobie jak musi skrecac bude polo... a jak jest oslabiona...
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
Awatar użytkownika
Mody6N
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2009, 10:34

Post autor: Mody6N »

ten samochodzik nie będzie jeździł codziennie - to będzie autko tylko w słoneczne dni :grin:
co do podłużnic to z jednej strone są one cięte a z drugiej znowu wzmacniane
pare zdjęć porobionych kom. sorry za jakość
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PROJEKT NARAZIE ZOSTAJE ZAWIESZONY ZE WZGLĘDU FINANSOWYCH - POTOMEK PRZYSZEDŁ NA ŚWIAT :piwo:
Awatar użytkownika
ore83
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1044
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:26
Lokalizacja: szczecin

Post autor: ore83 »

gratuluje potomka !!!
projekt zapowiada się naprawdę kozacko
normalnie chciałbym poczuć taką moc w tym niewielkim autku
Grupa ZachodniopomorskaVWielkopolska
mein polo 86c2f

kozienice 2010
wilcze laski 2010 1 zlot cultstyle.pl

2 miejsce 1/4 mili k
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

[quote=""Mody6N""]co do podłużnic to z jednej strone są one cięte a z drugiej znowu wzmacniane[/quote]
tyle ze te fabryczne ktos policzyl i zaprojektowal zeby uratowaly Ci tylek jak w cos wjedziesz...

w SRT zeby wlozyc wiekszy IC trzeba wywalic crash bar [wzmocnienie laczace podluznice]. Dlatego nie mam wiekszego IC - nie bede ryzykowal zdrowiem czy zyciem swoim i rodzinki dla paru KM... ja to juz chyba naprawde stary jestem

Imponuja mi projekty swapow na 1.8T, robia niezla robote itd, ale... no wlasnie to ale - co jesli w cos wywalisz [co nie jest trudne majac 200km w polo]
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
Awatar użytkownika
Benek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 370
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:57
Lokalizacja: WuWuA

Post autor: Benek »

Wojciechu dlatego po takim swapie wspawuje sie klatke ktora tez daje duzo tak samo jak podluznice.
Moja Pola - German Style Project
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Benek tylko podłużnice pełnią trochę inną rolę niż klatka. Ruru od klatki zazwyczaj nie masz na ścianie grodziowej (są wersje z zastrzałami do kielichów pod maską ale rzadko, w polo problemem może być miejsce) a jak masz osłabione prowadnice to nie spełnia sowjej funkcji i przy dobrym strzale z przodu silnik wjedzie ci na kolana :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

nie wspominajac o sztywnosci nadwozia... i sztywnosci skretnej zwlaszcza przy dodatkowym obciazeniu przodu silnikiem i gwintem...

klatka to ma glownie chronic przed bocznymi strzalami i dachem, a za przod odpowiadaja mimo wszystko podluznice
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
Awatar użytkownika
Mody6N
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2009, 10:34

Post autor: Mody6N »

co do wypowiedzi Wojciechu sie zgadzam.
ale podkreslam to bedzie samochod tylko na sezon, do kościoła :cool: i na zloty, a na codzień mama inny dupowóz.
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

no i gratulować ze udało ci sie spelnic takie marzenie :)

oby jezdzil jak najszybciej i jak najlepiej :)
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

mam kumpla który buduje wyczynowe auta i robi również klatki, w niektórych autach starych, albo małych robi i klatki w komorze silnika, które wzmacniają podłużnice i biorą na siebie część siły podczas uderzenia
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

[quote=""ThundeR""]na siebie część siły podczas uderzenia[/quote]
przekazujac je na kierowce ktory ma 4 punktowe pasy, kask i ochrone szyji.

w seryjnym aucie brak odksztalcen to ZLE :)
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

coś się dzieje??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”