GTI by Emi & Christopherek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

[quote=""christopherek""]zkoda bo generalnie myślałem o sprzedaniu gti bo mogę przesiąść sę na coś większego i tdi które możnaby zmodzić na jakieś 160ps bo polo już za mało mocy ma jak dla mnie-po prostu noga się przyzwyczaiła.[/quote]

w jakiej budzie to tdi ma być? ja ostatnio troche sie poganialem z passatem b6 tdi dsg 170km i wcale szalu nie ma, nie wiem jak powyzej 160km/h , ale do tej predkosci praktycznie byłem szybszy :D

[quote=""christopherek""]stara linka którą zdjąłem ma jeszzce fabryczne oznaczenie z numerami seryjnymi.czyżby jeszcze od fabryki śmigała[/quote]

ja tez mam ori linke wiec albo ktoś w serwisie zmienił na ori albo śmigam na pierwszej, najlepsze jest to że jak mialem wytartą tulejkę łożyska wyciskowego i sprzegło chodziło okropnie ciezko to rozebralem ten samoregulator (myślałem ze to jej wina)i wypadla z niej jakaś kulka, której juz nie wsadzilem :lol: i nadal wszytko śmiga jak trzeba, a jeśli chcesz sprawdzić czy samoregulator chodzi dobrze to przy zalożonej lince wcisnij jakies 5razy sprzegło do końca podejdz pod maske i pociagnij wajchą wysprzęglającą w strone przodu auta , jeśli bez oporu pójdzie jakies 10-20mm to jest gites ;)
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

dziś z kolegą wzięliśmy się za rozebranie autka i wyjęcie skrzyni biegów żeby dostać się do sprzęgła.po wyjęciu naszym oczom ukazał się widok-sprzęgło valeo oryginał jeszcze z fabryki z 98 roku więc sprzęgło wytrzymało 13 lat!!!.tragicznie jeszcze nie wyglądało no ale idzie do wymiany tak czy siak.szukałem nr skrzyni biegów ale tak na szybko nie mogłem odnaleźć,jutro poszukam ale podejrzewam że jeśli sprzęgło jest fabryczne to skrzynię też mam ori a nie jakąs inną krótsza z 1.4 jak to często bywa więc moje gti jest w 99% oryginał nie licząc felg,lamp tylnych no i zawiasu.oczywiście nowe sprzęgiełko już zakupione,przy okazji uszczelniacz wybieraka bo nie podobało mi się że przy wybieraku znów zapocone od oleju,generalnie nic nie kapało raz że mam oryginalną osłonę a druga sprawa że to bardziej zapocone niż mocno zaolejone ale przy okazji będzie znów wymieniony i na jakiś czas spokój.zakupiłem cały komplet SACHS sprzęgło,docisko,łozysko oporowe więc na kilka lat z głowy będzie miał następny nabywca gti bo chyba niedługo pójdzie na handel choć bardzo mi jej szkoda ale w większe auto się przesiądę.Jutro od rana wyczyszczę skrzynię przy okazji żeby była w miarę czyściutka,przy łożysku z pyłu też wymyję żeby nic tam nie pyliło i trzeba będzie zacząć składać puzzle spowrotem.mam nadzieję że nowa linka sprzęgła będzie dalej działała i że się nie wyciągnęła przez to że została teraz wyczepiona.chciałbym jutro już wyjechać autkiem i żeby po drodze nie wyszły jakieś komplikacje.ogólnie udało nam się wyjąc skrzynię bez rozpinania zawieszenie więc odejdzie koszt ponownej geometrii.po złożeniu trcohę jeszcze polatam autkiem i na allegro wystawię ale cena raczej będzie zaporowa i myślę że mniej niż 13tys nie zejdę.kilka fotek z prac
-stara tarcza
Obrazek
-stary docisk
Obrazek
-data produkcji sprzęgła
Obrazek
Obrazek
Obrazek
-wyjęta skrzynia
Obrazek
Obrazek
-nr skrzyni
Obrazek
-autko bez skrzyni
Obrazek
-kilka fotek od dołu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
-oryginalny akku vw/audi
Obrazek
-nowa tarcza
Obrazek
-nowy docisk
Obrazek
-komplet w pudełko tacza,docisk,łożysko
Obrazek
-uszczelki wybieraka
Obrazek
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

FFW to skrzynka z GTI, wiec lajt.

U mnie sprzeglo tez ori bylo jak ostatnio rozbieralismy, a tarcze w stanie takim, ze jeszcze 8 lat pewnie moglbym jezdzic :D ale skoro wsadzalismy wszystko nowe to sprzeglo tez poszlo, stare zostawiam na czarna godzine :D

Kurna, nawet za 13k warto wziac takie auto bo przynajmniej wiadomo, ze jest na tiptop robione, a nie jakis pazdzioch.

Krzychu mam nadzieje, ze turlniemy sie tym na nastepnym spocie :D
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

Mam nadzieję że autko już będzie w pełni sprawne,a pech chciał że zanim nie mogłem już biegów wrzucać na właczonym silniku zatankowałem niuńke pod korek i tak stoi z cały zbiornikiem paliwa.mam nadzieję że jutro da się naprawić,poskładamy wszystko pod maską jak być powinno(nawet oryginalne plastiki są do wszystkich przewodów/kabli żeby wszystko pieknie pod maską wyglądało) i trzeba paliwko wyjeździć i zatankowac świeże bo te już tydzień w zbiorniku stoi:-)
Rzceczywiście teraz w etce sprawdziłem ffw to skrzynia z gti więc jest oryginalna więc polo można powiedzieć że całe w oryginale gti jest :grin: :piwo:
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

No i GTI żyje.dziś udało się złożyć sprzegło i skrzynia wskoczyła na swoje miejsce.bylo troche problemow bo wyjsc jakos wyszla ale żeby chciala tak samo wejśc na miejsce inna bajka.Ogólnie puzzle złożone,troche było problemów z poduszką skrzyni ale jak zwykle Adamm ma wiele pomysłów i udało się.Po złożeniu auto jeszcze stało jednym kołem na lewarku odpaliłem wrzuciłem bieg i dziwny dźwięk usłyszałem,okazało się że to szpera której nigdy nie słyszałem w garażu tylko na zewnątrz.całe szczęście nic nie zagrzyta,biegi wchodzą idealnie,leciutko,pedał sprzęgła też miekki jest.A więc wszystkie zmiany na wielki + i aby nie zapeszyć teraz tylko niech się łądnie wszystko ułoży i można jeździć.Jak zwykle jestem zadowolony z prac mojego kolegi Adamma.w razie czegoś mała reklama ul.Gawędziarzy 27a polecam
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

hmm czyli sprzęgło było winne temu wszystkiemu? a co to za dziwny dźwięk szpery usłyszałeś?
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

po prostu jedno koło było w powietrzu a drugie się opierało i ona się zazębia i wtedy tak trytry słychac,coś jak abs wali w pedał.nie wiem jak to opisac.generalnie na zewnatrz tak prawie w ogole nie slychac a w garazu takie dziwne echo.generalnie wszystko jest tak jak ma byc
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

czyli jednak w gti jest mechaniczna szpera, a nie jakas elektroniczna niby szpera EDL czy jak to jest w końcu w gti?
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

nie mam pojecia ale chyba jest edl.w kazdym razie dziala jak nalezy bo niejednokrotnie ją testowałem
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

troche pomieszaliscie ale moim zdaniem chodzi wam o system EDS

http://www.youtube.com/watch?v=lrVu2WooLbc
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

być może po bo EDL był razem z ESP a jak wiadomo 6n nie posiada.jak by nie zwał działanie jak EDL
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

elegancki filmik Paffcio właśnie o to mi chodziło pisząc EDL mialem na mysli EDS , u mnie gdy działa zapala sie kontrolka ESP tylko że nawet powyzej 40km/h mam ten system działający, teraz wiem czego nawet po wylaczeniu esp nie robi poślizu tylko ciagnie na oba koła do przodu :oki:
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

Polo mialo zdjętą drugi raz skrzynię.po wymianie sprzęgła i linki zrobiła 30kilometrów i znów to samo biegu ani wyjąć ani włożyć.pech że żonka do pracy mnie podwiozła i sama z sąsiadką do ikea pojechała i dzwoni że stało się to samo a ja w pracy,uż już żadnego i co tu zrobić.zadzwoniłem do Adamma,przyjechał auto na hol i na warsztat.zmieniona linka z trw na sachs jak sprzęgło i dalej to samo.więc decyzja skrzynia znów z auta.jak się okazało winna wszystkiego była łapa sprzęgła,w piątek została zamówiona nowa w aso za 300zł,w poniedziałek auto zostało złożone i póki co jeździ jak należy.okazało się że łapa się ukręciła w takim miejscu że przy wymianie sprzęgła nic nie było widać.teraz zostało do ogarnięcia wyciek płynu chłodzącego spod czujnika temp bo po wszystkich zabiegach musial chyba oberwac i delikatnie plyn sobie robi kap kap a jak nim rusze przestaje wiec oring musial puscic,pojawil sie tez drobny wyciek oleju spod flanszy i tez pewnie oring sie ruszyl jak skrzynia 2 razy byla zdejmowana.ale to sa pierdoly na wolna chwile.wazne ze autko smiga jak nalezy,pedal sprzegla jest teraz mieciutki i biegi wchodza delikatnie.
powinna wygladac tak w calosci:-)
Obrazek
a wyglądała tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

dziś zostało ogarnięte kap kap spod czujnika temperatury i spod flanszy półosi,dolaliśmy oleju do skrzyni bo troche wykapało i wyciekło przy wymianie simeringu wiec 0,4l do pełnego stanu weszło i litr płynu chłodzącego przy wymianie oringu pod czujnikiem.Przy okazji ujrzałem iż układ wydechowy zaraz za tłumikiem drgań był urwany wiec szybkie spawanie i już jest wszystko ok.teraz tylko jeździć
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

powoli myślę o sprzedaży autka,z bólem serca ale niestety nie potrzeba mi 2 aut bo po prostu nie mam gdzie jeździć a szkoda żeby autko stało i tylko na spoty nim jeździć.w temacie wszystko jest opisane o było w aucie wymienione,nie jest to jakiś paździoch jak na allegro wiszą po 10tys,po autko można śmiało jechac pół Polski,wiele osób ze spotów warszawskich może potwierdzić stan auta.mechanicznie ogarnięte jest wszystko,stylistycznie listwa drzwiowa wymaga ponownego przyklejenia na dobrą taśmę bądź wymiana na inna bo ta po zimie mi po prostu odeszła nie zauważyłem i zawadziła mi o listwę na przednich drzwiach i sie odkleiła w 1/3 długości.ramię tylnej wycieraczki ma ułamany ząbek i pióro jak się wycieraczkę podniesie odczepia sie od ramienia ale jak jest na szybie normalnie pracuje i nie przeszkadza,oraz czasem odezwie sie przy odpalaniu bendix w rozruszniku szczegolnie jak jest zimno..jak na auto 13letnie lakier w bardzo dobrym stanie,progi całe(lewarek normalnie auto podnosi bez kombinowania),rdza pojawiła się na tylnej klapie ale to standard w hatchback ale na zewnatrz nie widac na razie zaatakowała od wewnątrz w okolicach zamka,jest jeden pęcherzyk na drzwiach przy szybie i jeden na tylnych drzwiach oraz na tylnym błotniku przy styku ze zderzakiem.jak pogoda pozwoli to ogarnę jeszcze pranie foteli bo przy myciu wylał mi się płyn do szyb i jest kilka plam,fotel kierowcy ma mala dziurke do zrobienia ale przy przebiegu obecnie 263tysiace km ma prawo.auto posiada wszystkie papiery lacznie z ksiazka,dokumentami z przegladow ze szwajcarii,naklejkami i innymi rzeczami lacznie z prospektem czesci i akcesoriow jakie byly w aucie w tych latach dostepne,przebieg oryginalny nie krecony.auto bez zadnych dachowan,spawaniu cwiartek czy polowki auta,podczas dbania o lakier zauwaylem 2 miejsca gdzie bylo cos robione mianowicie przy szybie dach na odcinki 10cm najprawdopodobniej odpryski lakieru robione,drugie miejsce przy klapce wlewu paliwa tez niewielki kawaleczek widac docieranie,wiecej nie ma gdzie sie przyczepic,podluznice nigdy nie ruszone,wszystko prosciutkie bez spawania i innych rzeczy(zapraszam z miernikami grubosci lakieru)choc nigdy auta nie badałem,niegdzie zadnej pekajacej szpachli czy odpadajacego lakieru.w autko ogarniete wszystko co bylo i moglo byc do wymiany w najblizszym czasie,silnik brak jakichkolwiek wyciekow,na oslonie pod silnikiem suchutko bo sprawdzalem teraz po wymianie oringow.auto odpala zawsze za pierwszym razem,mailem 2 sytuacje ze odpalilo za 2 przekreceniem stacyjki po zalaniu paliwa shell v power racing 100oktanow,widocznie nie przypasowalo jej to paliwo,autko jezdzi caly czas na 98oktanow i takie paliwko jej pasuje,ostatnio sprawdzalem po 300km zrobionych po miescie do pelnego zbiornika(bo zawsze tak tankuje) weszlo 20 litrow wiec spalanie po miescie ni zwala z nog,no chyba ze ktos zacznie cisnac to mysle ze i ze 12litrow wypije.gti nie kopci,nie dlawi sie,nie gubi oleju ani innych plynow eksploatacyjnych,silnik nie beirze oleju(smiga na castrol edge sport 0w40),dla kupujacego oddam jeszcze 3 litry tego oleju do wymiany bo mam swiezutki.w aucie wszystko sprawne jak nalezy,uklady elektryczne dzialaja szyby lusterka,domykanie szyb z pilota zadnych zastrzezen.auto posiada oryginalne wlepki pod maska,jak i w bagazniku wiec nie bylo nic ruszane.ze zmian jak widac poza felgami i zawieszniem oraz tylnymi lapmai oryginalne zadbane gti jakich juz mało zostało.cena wyjsciowa za uto jak stoi (bez CA bo tego nikt za darmo mi nie dał) 13tysiecy polskich banknotów NBP.jesli ktos ma zyczenie to moge zdjac koła i zostawic na zimówkach wtedy cena 12,5tysiaca.bioarc pod uwage to co zostało włożone tzn sprzegło sachs+linka trw+łapa-800zł,kompletne zawiesznie amory ta technix sprzezyny odboje oslony poduszki 800zł,kompletny rozrzad paski rolki napinacze pompa wody płyn-ok 1000zł,tarcze klocki łozyska twr tył+klocki przód 800zł,wszystkie filtry olej w silniku w skrzyni+rózne oringi i uszczelki widac sumka ładna sie uzbierała.felgi były w tamtym roku kupione nowki ze sklepu opony uniroyal rainsport 1 194/45/15 z duzym bieznikiem nie jakies lyse kartoflaki.za auto dałem w tamtym roku 12tysiecy+koła wiec widac ze cana nie jest wygórowana.auto posiada oc minicasco na 13tysiecy,auto szybe i nw do pazdzierkina oraz przeglad do marca 2012,zapraszam do ogladania.gti nie sprzedaje z uwagi iz sie sypie czy wyje skrzynia lub silnik nierowno pracuje NIE nic z tych rzeczy!!!!!przyczyna błaha bo nie myslalem ze bede chcial ja sprzedac otoz tesc ma zadbane audi a4 b5 avant tdi i tam wszystko wytknalem co bylo do wymiany wiec zostalo zrobione i autko jest super a ze szanowny tesciu jezdzi nim 6 rok chcialby przesiasc sie na cos mlodszego,na co dzien auto stoi w garazu bo smiga słuzbowym a ma jeszcze terrano z ktorego korzysta,w zwiazku z tym audi stoi a obcemu nie chce oddac bo szkoda jak wszystko zropbione wiec wpadl na pomysl ze my polo sprzedamy i wezniemy od niego audi a ja jemu szukam passata b5fl,mi zamiana pasuje bo audi wqiecej warte niz polo a do biznesu nie bede musial doplacac.w zwiazku z tym ze moze kiedys powieksze rodzine avant sie przyda,poza tym tdi mozna dlubnąc bez problemu na 160ps a w gti to za bardzo kosztowne by było.zapraszam na przejazdzke bo warto chyba ze ktos woli pazdziochy po 10tys to prosze tam sie wybrac na wycieczke.ze sprzedaza mi sie az tak nie spieszy bo byc moze bedzie w gre wchodziło przytrzymanie 2 aut na jakis czas ale to za zgoda zonki i nie na stale tylko na czas znalezienia dobrego kupca a nie amatora wies tuningu albo kata kory zaraz zarznie tego hot hatch.cena 13 tys uff ale sie rozpisałem.aha jak ktos bedzie zainteresowany autem ajest spoza 100licy moge porobic zdjecia jakis miejsc gdzie sobie zyczy i tu wrzucic
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”