[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

[quote=""bruczyk""]Brzeziak_


no i pytanie czy to auto bedzie skrecac:)

doluz do przodu samochodu 50kg a sie przekonamy:)[/quote]
Widziałem jak upchali VR6 do polo i jakoś jeździło :]
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

owszem na wprost:)

kefir mial vr6 w 6n i skrecac nie chcialo
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Ale ja mam na myśli 86c2f :)
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

Brzeziak_
1.9TDI wsadź, zamiast tylniej kanapy :)
[quote=""bruczyk""]Brzeziak_
dokladnej wagi ci nie podam ale mozna to obliczyc pobierznie.

zrodla podaja ze waga polo wacha sie 770-830 kg przyjmijmy ze 830 to bedzie diesel na dobrym wypasie czyli na wypas damy 10 kg a 40 wiecej na silnik

golf 2 1,6 TD wazy 960kg a 1.6 benzyna 870 co daje nam 90kg roznicy
do golfa mamy podane dane fabryczne wiec przyjmujemy ze doposarzenie nie bylo wazone.

tak wiec z takich obliczen wynika ze silnik 1.6 TD wazy 50 kg wiecej[/quote]
Będzie jeszcze więcej bo silnik 1.6b golfa, będzie cięższy od silnika 1.0 w poli :)
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

rdylus nie ma sie co nabijać. Z parchem nie chce sie rozstawać a chciałbym coś troszke mocniejszego więc kombinuje :grin:
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

dorzuć kompresor do klekota ;]
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Panowie szybka podpowiedź potrzebna, jakie są przekaźniki(numery) te przy kompie od pomp paliwa silniku 3F??Dodam że umnie powinny być jeden 4piny, drugi 5 pinów. najbardzej zależy mi na tym 5 pinów.
M
Mateo91
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:10

Post autor: Mateo91 »

Czy da rade upchnąć 1.6 od peugeota 205 gti do polo 86c2f? Chodzi o to żeby było bez cięcia. Być może w najbliższym czasie udało by mi się dorwać taki silnik po b.niskiej cenie. Silnik jest trochę podkręcony, czy skrzynie od g40 dało by się jakoś spasować i czy wytrzyma 150km? Od czego włożyć hamulce?
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

ciec to nie wiem ale przerabiania lapy silnika napewno co do skrzyni to tez wielkie zapytanie...
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
M
Mateo91
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:10

Post autor: Mateo91 »

Łapy to pewne... z tym nie problem.... interesuje mnie cała reszta . Od czego adaptacja hamulców? I wielkie pytanie z skrzynią...
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

to nie takie proste, swap to nie klocki lego, że sie przyczepi i jakoś poskłada, zwłaszcza od innej marki, także daruj sobie od razu bo widać, że raczej nie wiesz na co się porywasz.
Obrazek
M
Mateo91
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:10

Post autor: Mateo91 »

Dlatego pytam tutaj. Największy problem to skrzynia i miejsce. Ew będzie Peugeot zamiast polo.
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

to już lepiej zostań przy peżocie dla silnika, przy swapie stracisz cierpliwość, czas, majątek, dostaniesz nerwicy i wyrwiesz sobie wszystkie włosy :grin:
Obrazek
M
Mateo91
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:10

Post autor: Mateo91 »

Właśnie miałby to robić zemną znajomy który robił już swapy i jest w posiadaniu tego silnika :)
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

A ja mam koledzy inne pytanie, posiadam 1.0 AEV na mono wtrysku , wiem że wychodziły wersje 1.4 aev tez na mono wtrysku.Czy ktoś może wie w jakim stopniu różnią się te silniki? Czy wystarczy rozwiercić blok z 1.0 do 1.4 ? Chodzi mi oto że chciałbym zastosować jak najwięcej podzespołów z 1.o .Czy jak bym wymienił tylko blok to ma on większy skok od 1.o czy skok jest ten sam tłoka ale tłok jest większy. Bo jak by był skok ten sam to wystarczyło by kupić blok , tłoki i pierścienie , przy większym skoku dochodzi wymiana wału. Teraz pytanie z nieco innej beczki czy opłaca się wymienić mono wtrysk na wtrysk wielopunktowy z polo ale innej jednostki tak żeby był przypływ mocy? Czy jest to opłacalne?
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”