[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

6
6N-Lukasz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: 6N-Lukasz »

w dowodzie nie ma numeru silnika...
G40 - DAS IST AUTO

2007 - ŚLESIN\'07 / TSK\'07
2008 - PORAJ\'08 / WIĘCBORK\'08
2009 - KUTNO\'09 / MAJÓVWKA\'09 / ŚLESIN\'09 / VWMania\'09
2010 - KOZIENICE\'10 / VWMania\'10
2011 - ŚLESIN\'11
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

ale jest pojemność i moc.
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

Sądzisz, że policjant będzie miał przy sobie hamownie ?
Obrazek
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

nie wiem kto i co będzie miał, bo nie miałem takiej sytacji. nie wiem czy w razie wypadku nie będzie przeprowadzana jakaś ekspertyza dot. pojemności. a głupio by było np. nie dostać ubezpieczenia czy stracić dowód czy cokolwiek. dlatego pytam :P
m
mario1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 19 lis 2008, 22:04

Post autor: mario1987 »

po zmianie silnika musisz się udać na przegląd w celu otrzymania od diagnosty zaświadczenia na temat silnika (1 papierek) następnie do urzędu na zmiane dowodu rej. i na koncu do ubezpieczalni (zmiana poj) ale chyba to jest ten sam przedział wiec nie wiele się zmiania :).
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

1,0 i 1,3 wygladaja tak samo nikt Ci sie nie zorietuje G40 i chyba 3f ale nie daje glowy wygladaja inaczej
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

tak jak mówibruczyk
[quote=""bruczyk""]1,0 i 1,3 wygladaja tak samo[/quote]
są z wyglądu identyczne :grin: ja niewiem czym ty sie wogle przejmujesz :acute:
już przy wypadku bendą ci silnik rozbierać :rotfl: i może jeszcze skrzynie biegów ci rozbiorą :rotfl:
3f i Nz już wyglądają inaczej bo to już pełny wtrysk
Py(g40) to już zupełnie inna bajka :hello:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

jak by to cie jeszcze interesowalo to nawet 1.6 ABU jest z zewnatrz taki sam.
Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Pimpek »

Ja jak pytałem, to mówili że podobno podłużnice się krzywią bo 1.8 jest za ciężki. Poza tym trochę dłubania jest przy łapach, ale problemu nie powinno być, ja sobie temat na razie odpuściłem
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

nie warto... wsadz 1.6 ABU z golfa 3... mniej problemu... zalozysz osprzet z 1.8 i troche wiecej jak te 75KM bedzie mial....
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

nie warto trzeba wzmacniac podluznice. 1.6 ABU + turbo na gazniku to juz lepsza opcja. no albo g40
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

[quote=""bruczyk""] 1.6 ABU + turbo na gazniku [/quote]

Mozesz rozwinac temat? brzmi ciekawie
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

owszem rozwinąć mogę. Turbo na gaźniku to nic mistycznego wystarczy troszkę fora o garbusach poprzeglądać. turbo przed gaźnikiem i potrzebny gaźnik nadciśnieniowy albo turbo za gaźnikiem i zwykły gaźnik dalej jest podciśnieniowy ale już doładowany jest silnik tylko porting glowicy tez by sie przydal.
m
mario1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 19 lis 2008, 22:04

Post autor: mario1987 »

sadzę ze na temat swapów 1.8 warto by zapytać kolege Pol ( chyba taki miał nick).
on tam cuda działał :)
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

działał działał... 86c coupe 1.8 turbo :D
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”