cały dolot i układ zasilania paliwa będzie wyglądał tak, stary kolektor dolotowy potnę dospawam króćce obtoczone żeby móc zamontować bardziej przepustnice niż gaźniki a wtryski zostaną tak jak ori były montowane, chodzi mi o to żeby pojedynczą przepustnice zastąpić 4 o podobnych gardzielach. jeśli chodzi o zawieszenie to bez zmian, -40mm, będę chciał felgi sprzedać mimy i kupić ronalda 16 od ibizy evo, na gwint nigdy się nie skusze
Na drodze, jak i w życiu, liczy się niezawodność. W kwestii CBD wybieram sixty8
Mimo wszystko stab z GTI by tu przypasował, podobnie jak i pełne tuleje w wahaczach. Dobrze że nie idzie w dół, szkoda by było zamienić mechaniczny projekt w pomnik. Masz jakieś zdjęcia tej płyty pod silnik opisanej w pierwszym poście?
Obecnie nie mam pojęcia ile ten motorek ma kuca przy tej skrzyni, modyfikacje są w miarę drastyczne i sumiennie wykonane :buba: nie byłem na hamowni i nie ścigałem się nim bo to nie legalne ale myślę ze 120 hp ma ! jak tak nie będzie to tylko 4 przepustnice wkindziole i już go nie ruszam, jak nie to wyrywam motor i drastycznie podnoszę moc montując blok od 1.6 i wtedy zobaczymy jakie cuda będą się działy :crazy:
Na drodze, jak i w życiu, liczy się niezawodność. W kwestii CBD wybieram sixty8
płyta jest zdemontowana, nie mam fotek, chyba jej montować nie będę, to jest płyta ryflowana alu 5mm grubości montowana pod dorobione wąsy przykręcane do przednich śrub tulei wahaczy, a reszta do przedniego pasa. mogę kogoś uszczęśliwić nią za drobną opłatą
Na drodze, jak i w życiu, liczy się niezawodność. W kwestii CBD wybieram sixty8