[6N] Wahacz przedni - tuleje, wymiana

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

F
FAZER
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2008, 18:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: FAZER »

Witam
Byłem u mechanika żeby ustawić zbieżność bo zdziera mi opony od środka ,ale powiedział że nie ustawi mi zbieżności bo mam wywalone tulejki tylne wahaczy dolnych .Czy ktoś może mnie nakierować o które tulejki chodzi no i oczywiście jakie kupić ?



Pozdrawiam
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

o takie http://prntscr.com/892xo5
rysunek dla rocznika 97, nie wiem czy były jakieś zmiany później - musiałbym sprawdzić znając rok twojego auta
porównaj cenę z całym wahaczem bo może się bardziej opłacać http://prntscr.com/892zsk

oczywiście nie kupuj czegoś najtańszego bo nie jest nawet tyle warte, weź coś ze średniej półki znanej marki (dobry sklep poleci coś dobrego)
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

Po małym lifcie pasuje cały wahacz normalnie do przedlifta, sprawdziłem u siebie.
F
FAZER
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2008, 18:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: FAZER »

[quote=""Marcin86c""]o takie http://prntscr.com/892xo5
rysunek dla rocznika 97, nie wiem czy były jakieś zmiany później - musiałbym sprawdzić znając rok twojego auta
porównaj cenę z całym wahaczem bo może się bardziej opłacać http://prntscr.com/892zsk

oczywiście nie kupuj czegoś najtańszego bo nie jest nawet tyle warte, weź coś ze średniej półki znanej marki (dobry sklep poleci coś dobrego)[/quote]

Witam
Dziękuje ci po raz kolejny za podpowiedz, rok oczywiście się zgadza.Zamówię tuleje Febi .


Pozdrawiam
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

febi powinno byc jak najbardziej dobrym wyborem :)
F
FAZER
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 25 gru 2008, 18:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: FAZER »

Witam
Dobrałem się do tych tulei ,oczywiście nie obyło się bez problemów .Urwałem śrubę tą na klucz 17 ,mimo wcześniejszego pryskania odrdzewiaczem .Trzeba było rozwiercać bo nawet wykrętakiem nie szło wykręcić ,a wiadomo jak by jeszcze wykrętak pękł to już lipa na całego .Pozostałości wpadły w ławę po wkręceniu gwintownika z przedłużką .Polecam zakupić dobre wiertła ,ja kupiłem jakieś tytanowe :). Co do tulei to w obu guma odeszła od aluminiowego koszyka więc łatwo było stare wybić .Montaż nowych za pomocą śruby (Ja miałem szpilkę ) i paru podkładek większej średnicy i kawałka rurki .Reszta poszła w miarę sprawnie .

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc w wyborze tulei
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

niestety na takie przygody trzeba być przygotowanym w starszych autach, niektórzy mechanicy na przyszłość polecają wkręcać śruby na smar grafitowy - podobno mniejsze ryzyko zapieczenia
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

PiterVR6 pisze:
z tt/r32 pasuja bez problemu do polo, róznica jest tylko taka ze w sankach masz takie jakby 'podkowy' w ktore wchodzi ori  tulejka, w tt sie tylko wklada i skreca nie ma czegos takiego
Potwierdzam, zwykłe tuleje można zastąpić pełnymi tulejami z audi TT/ golfa 4 r32 ;)
w
warga23
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 11 gru 2016, 14:53

Post autor: warga23 »

Takie porównanie. Czerwony kolor tulejka standardowa, żółty tuleja pełna. Jednak różnica jest (najbardziej w wysokości) ale jak piszą koledzy pełna tuleja pasuje do 6N.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”