[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
czeresnia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 28 mar 2010, 15:15
Lokalizacja: WR

Post autor: czeresnia »

witam posiadam Derby 86C 1.1 na gazniku na LPG 83r. i chcialbym zrobic swapa na 1.3 75HP i teraz moje pytanie co dokladnie tzn. jakie czesci potrzebne mi do tego oprocz silnika z osprzetem i skrzyni oczywiscie i jakie ewentualne koszta całości. Z gory dziekuje
Blue Derby 1.1
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

przede wszystkim to nie użyłeś opcji szukaj
a temat wałkowany x razy.
silnik, wiązka, komp, bak, 2 pompy. koszt od 500 w górę
Obrazek
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

[quote="qboslavo"]przede wszystkim to nie użyłeś opcji szukaj
a temat wałkowany x razy.
silnik, wiązka, komp, bak, 2 pompy. koszt od 500 w górę[/quote]

Kolego nie bądź taki hop siup do przodu :).Na forum jestem nie od dziś i opcjii[size=99px]SZUKAJ
[/size]
używam.

Niestety nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem,dlatego te posty.
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

kolego boczek to nie było do Ciebie tylko do czeresni ;)
Obrazek
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

[quote="qboslavo"]kolego boczek to nie było do Ciebie tylko do czeresni ;)[/quote]


.a to przepraszam:) :crazy:
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

A ja mam pytanko czy przy swapie z 1.0 mono na 3f trzeba 2 pompy paliwa wymienić czy wystarczy zewnętrzną ciśnieniową??
Awatar użytkownika
Dyziowaty
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 21 sie 2010, 23:21
Lokalizacja: Głogów (dolnoslaskie)

Post autor: Dyziowaty »

Czytam to i czytam i nie wywnioskowałem nic co by mnie satysfakcjonowalo :) wiec mam pytanko

Jak jest z 1,6 mk3/ibiza/cordoba ?
Ciecie podluznic jest konieczne?

Wiadomo ze wiazka itp. z 1.6 ale mi sie rozchodzi tylko to "wsadzenie silnika" czy usiadzie na seryjne mocowania czy nie :) jezeli gdzies bylo to dajcie cytaty bo ja nie znalazlem (moze zle szukalem nie wiem nie mam pojecia)

Z gory dzieki :)
c
czeresnia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 28 mar 2010, 15:15
Lokalizacja: WR

Post autor: czeresnia »

[quote="qboslavo"]przede wszystkim to nie użyłeś opcji szukaj
a temat wałkowany x razy.
silnik, wiązka, komp, bak, 2 pompy. koszt od 500 w górę[/quote]


przepraszam ;-) bardzo jezeli cos zrobilem nie tak ale w opcji szukaj nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi na moje pytanie a mianowicie dokladnych kosztow i poszczegolnych czesci chcialbym sie dowiedziec czy te czesci ktore mi kolega podal to wszystko co potrzebne czy jeszcze jakies pierdolki tzn chodzi mi co ze skrzynka bezpiecznikow czy lapy do mocowania silnika i skrzyni zostaja od 1.1 i jak do tego podpiac instalacje lpg :niewiem:
Blue Derby 1.1
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

[quote="Dyziowaty"]Czytam to i czytam i nie wywnioskowałem nic co by mnie satysfakcjonowalo :) wiec mam pytanko

Jak jest z 1,6 mk3/ibiza/cordoba ?
Ciecie podluznic jest konieczne?

Wiadomo ze wiazka itp. z 1.6 ale mi sie rozchodzi tylko to "wsadzenie silnika" czy usiadzie na seryjne mocowania czy nie :) jezeli gdzies bylo to dajcie cytaty bo ja nie znalazlem (moze zle szukalem nie wiem nie mam pojecia)

Z gory dzieki :)[/quote]

albo niedostatecznie szukałeś albo źle wnioskowałeś albo rozumiałeś text czytany ;]
w każdym razie 1,6 monoszpryc o oznaczeniu ABU wchodzi na seryjne łapy plug&play bez cięcia spawania i krzesania iskier.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dyziowaty
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 21 sie 2010, 23:21
Lokalizacja: Głogów (dolnoslaskie)

Post autor: Dyziowaty »

no i o takie cos mi chodzilo :) dzięki i jeszcze skrzynia z niego moze byc czy z polo/
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

z polo na pewno. skoro już jesteśmy przy ABU to może ktoś się wypowie czy kolektor dolotowy na gaźnik podpasuje czy trza by dorabiać/przerabiać z ABU?
Obrazek
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Wystarczy tą koło koła zapasowego, te w baku są takie same :oki:
Obrazek
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

kolektor trzeba rzezbic bo ma inny rozstaw mocowań oraz znacznie wieksze kanały
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Siemka mógłby mi ktoś powiedzieć coś na temat swapa z 1.0 AAU na 1.6 ABU czy ten abu bedzie chodził na kolektorach, kompie od 1.0, no i jak rozwiązać kwestie alternatora bo w abu jest na szerokim pasku, wystarczy kółka pozmieniać? z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdro.
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

[quote="kolunio21"]Siemka mógłby mi ktoś powiedzieć coś na temat swapa z 1.0 AAU na 1.6 ABU czy ten abu bedzie chodził na kolektorach, kompie od 1.0, no i jak rozwiązać kwestie alternatora bo w abu jest na szerokim pasku, wystarczy kółka pozmieniać? z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdro.[/quote]
a przeczytales ten temat bo mam watpliwosci... o kolektorach bylojuz pare razy, komp to na logike nie bedzie prawidlowo dzialac... a z alternatorem odpowiedziales sobie sam...
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”