sexN powered by krzyyś / edition #2015

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
facaldo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 401
Rejestracja: 19 paź 2010, 11:26
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: facaldo »

[quote=""Kuba""]wygląda na to,że wszyscy już wiedzą co to za kółko ....[/quote]
Najbliższa rodzina hehehe
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

cholerne przecieki :grin: więc tak: koło aktualnie się maluje i oficjalna premiera przewidziana jest na pierwszą połowę marca. na tą chwilę zdradzę że wpadła mi w ręce kierownica raid silberpfeil i rozkminiam czy dać jej szansę:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 lut 2012, 19:11 przez krzyDOLAR, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""krzyDOLAR""]kierownica raid silberpfeil[/quote]
Chyba jakas promocja w Czestochowie jest,bo kazdy sie chwali,ze ma.
Masz nabe do tego juz??
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
i
inco
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1118
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:31

Post autor: inco »

krzyDOLAR daj jej szanse u mnie jak masz mieszane uczucia :D
Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń.
indywidualizm nie polega na udawaniu zielonego :D
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

krzyDOLAR bardzo dobry wybór jeśli chodzi o kierę, mam taką samą i chyba już nie zmienię na inną :mrgreen:
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Dać jej szanse, dać jej szanse :thumbsup:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Osa
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 318
Rejestracja: 13 mar 2011, 23:02
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Post autor: Osa »

Koło kołem ale będzie grubo :)
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

nadszedł czas na małą aktualizację. przez kilka ostatnich miesięcy gromadziłem elementy potrzebne do swapu układu hamulcowego na mocniejszy, oraz wymiany wszystkich elementów układu zawieszenia oraz układu kierowniczego. a zatem co zostało zrobione:

zwrotnice: 6N2 1.4 16V AUB 2001

pozostałe elementy: ibiza cupra 1997
- tylna belka ze stabilizatorem
- zaciski i jarzma (przód + tył)
- serwo + pompa 23.81MM

- tuleje belki Meyle HD
- guma drążka OEM
- linki hamulcowe Cofle

- zaciski wypiaskowane i pomalowane proszkowo na kolor LP3G
- tłoczki + gumowe zestawy naprawcze FRENKIT
- prowadnice zacisków TRW

- tarcze ATE (przód 280MM, tył 226MM)
- klocki Lucas/TRW
- płyn hamulcowy Motul RBF 660 racing DOT4
- przewody elastyczne Quick Brake
- czujniki ABS przód + tył TRW

- końcówki drążków TRW
- sworznie TRW
- tuleje wahacza Meyle HD
- łożyska kół przód + tył FAG
- górne mocowanie amortyzatora przedniego wraz z łożyskiem SNR
- poduszki amortyzatora tylnego Corteco

- przednia dolna rozpórka Wiechers 513012

układ hamulcowy jest w fazie "docierania", ale pod prawą nogą czuć jego potencjał. dzięki wymianie wszystkich elementów zawieszenia i dołożeniu dolnej rozpórki, polo zyskało na sztywności. pewniej wchodzi w zakręty, wydaje się być bardziej stabilne. przy okazji zdemontowane zostało seryjne, "zimowe" zawieszenie i wrócił gwint. początkowo skręciłem do na maxa, ale z racji wysokiego profilu zimówek, musiałem podkręcić go o 2cm do góry. całość na dzień dzisiejszy wygląda tak:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

Idealny uklad pod mocniejszy silnik :grin: . Bede musial tez poszukac tej rozporki.
Nie myslales,zeby wrzucic na tyl rozporke,bo chyba jej nie masz.
Kiedy aktual kola??
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
i
inco
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1118
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:31

Post autor: inco »

O kurde ta rozpórka to by mnie bardziej zatrzymywała niż usztywniała bude :D ale za pewno pomogła by ją rozerwać.

Dobre mody i zacny aktual! ale brakuje najważniejszego pokazuj koła nie baw się w ukrywanie faktów Krzysiu ;)
Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń.
indywidualizm nie polega na udawaniu zielonego :D
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

[quote=""przem_polo""]Idealny uklad pod mocniejszy silnik[/quote]nie wywołuj wilka z lasu :crazy: tylnej rozpórki nie mam, to fakt. myślałem nad wstawieniem takiej, którą montuje się pomiędzy górne mocowania tylnych pasów, bo wiercenie w kielichach bądź inny patent w bagażniku raczej odpada ze względu na skrzynkę - z której nie chcę rezygnować. ale z racji tego że wpadła belka ze stabilizatorem, raczej nic więcej na tył nie będzie potrzebne - a jeśli już to wyłącznie po to by dostać pięć punktów do stylingu :grin:
[quote=""incognito89""]ta rozpórka to by mnie bardziej zatrzymywała niż usztywniała bude[/quote]przyznaję, stała się najniższym punktem auta :? pojeżdżę z nią trochę i zobaczę czy jest sens by ją zostawić. nie chciałbym wyrwać trawersu albo wahacza na jakiejś studzience. przy maksymalnym obniżeniu, jest jakieś 4CM od asfaltu:
Obrazek
i
inco
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1118
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:31

Post autor: inco »

[quote=""krzyDOLAR""]jest jakieś 4CM od asfaltu:[/quote]

i tak wysoko, myślałem że większy hard będzie. Fajna sprawa ale do auta na zollu dość nie praktyczna :) o ile można o jakiej kolwiek praktyczności takiego auta mówić :D
Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń.
indywidualizm nie polega na udawaniu zielonego :D
Awatar użytkownika
Cichy6N
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 479
Rejestracja: 06 mar 2010, 10:02
Lokalizacja: Przemyśl/Lublin

Post autor: Cichy6N »

Kurde pojechałeś z modami :o Sporo kasy Cię to musiało kosztować. Co do rozpórki to ja bym się w to nie bawił bo nisko strasznie jest
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Aleś dał Panie :shock: uwielbiam takie mody :good:
ta rozpórka faktycznie troche niebezpieczna sprawa. Na allegro widziałem podobną z dopiskiem "do obniżonych aut" która sporo wyżej biegnie.
Co do tylnej to uważam że przydałaby się, sam też planuje. Stabilizator w belce nie ma nic do sztywności nadwozia ;)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""krzyDOLAR""]- przewody elastyczne Quick Brake[/quote]

to są zwykłe czy w stalowym oplocie?

Grubo poszedłeś, 280 mm to musi ładnie stopować leciutką w końcu polóweczkę :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Zablokowany

Wróć do „Projekty zaawansowane”