nadszedł czas na małą aktualizację. przez kilka ostatnich miesięcy gromadziłem elementy potrzebne do swapu układu hamulcowego na mocniejszy, oraz wymiany wszystkich elementów układu zawieszenia oraz układu kierowniczego. a zatem co zostało zrobione:
zwrotnice: 6N2 1.4 16V AUB 2001
pozostałe elementy: ibiza cupra 1997
- tylna belka ze stabilizatorem
- zaciski i jarzma (przód + tył)
- serwo + pompa 23.81MM
- tuleje belki Meyle HD
- guma drążka OEM
- linki hamulcowe Cofle
- zaciski wypiaskowane i pomalowane proszkowo na kolor LP3G
- tłoczki + gumowe zestawy naprawcze FRENKIT
- prowadnice zacisków TRW
- tarcze ATE (przód 280MM, tył 226MM)
- klocki Lucas/TRW
- płyn hamulcowy Motul RBF 660 racing DOT4
- przewody elastyczne Quick Brake
- czujniki ABS przód + tył TRW
- końcówki drążków TRW
- sworznie TRW
- tuleje wahacza Meyle HD
- łożyska kół przód + tył FAG
- górne mocowanie amortyzatora przedniego wraz z łożyskiem SNR
- poduszki amortyzatora tylnego Corteco
- przednia dolna rozpórka Wiechers 513012
układ hamulcowy jest w fazie "docierania", ale pod prawą nogą czuć jego potencjał. dzięki wymianie wszystkich elementów zawieszenia i dołożeniu dolnej rozpórki, polo zyskało na sztywności. pewniej wchodzi w zakręty, wydaje się być bardziej stabilne. przy okazji zdemontowane zostało seryjne, "zimowe" zawieszenie i wrócił gwint. początkowo skręciłem do na maxa, ale z racji wysokiego profilu zimówek, musiałem podkręcić go o 2cm do góry. całość na dzień dzisiejszy wygląda tak:
