[quote=""wojtsen1""]airride nie trzeba legalizować

nie ma paragrafu na tego typu zawieszenia.[/quote]
chwilka, jak nie ma paragrafu? :glare:
jest jeden główny "papier" to określający, czytaj homologacja, prawda jest taka, że auto musi być wyposażone jak w homologacji, głupia zmiana kół na inny rozmiar niż w homologacji jest już zmianą do której można się przyczepić (znam przypadek zabrania dowodu za to - ale to już na chama było

- opowiadał mi znajomy policjant).
policjant ma prawo zabrać za to dowód bo jest w stanie to stwierdzić, a później jeżeli się załatwi przegląd i znowu niebieski się przyje.... to diagnosta już może tego nie podbić bo podkłada się czarno na białym

- dotyczy to także przytoczonych sprężyn, brak atestu/homologacji nie można stosować, a że są stosowane...
prawda jest taka, że prawo mamy jakie mamy i legalizacja zmian jest trudna i kosztowna, ale lepiej to zrobić z jednego tylko powodu...
zabranie dowodu to jest pikuś, ale jakby np zdarzył się wypadek nie z naszej winy i ktoś by zginął wtedy wezmą auto na badania i lecą pkt po punkcie wyciąg z homologacji i z airem już będzie problem :banghead:
mam tą samą sytuację na co dzień w budowlance, w domkach jednorodzinnych jak klient sobie życzy możesz wbudować mu instalację z jakiegokolwiek materiału, a w budynkach użyteczności publicznej/mieszkaniowych MUSI być atest na każdą pieprzoną śrubkę, żeby w razie czego, każdy był kryty papierem
podsumowując, policją też się nie przejmuje bo tak na prawdę mało mogą, ale trzeba mieć wszystkie aspekty na uwadze
powodzenia z legalizacją zawieszenia bo na prawdę warto to zrobić, jak już rozmawialiśmy też zamierzam w tym roku badać temat rzeczoznawców żebym nie musiał się przejmować niczym, nawet jak będzie to trochę czasu/kasy kosztowało
pozdr i działaj tak dalej bo auto jest mega, wszystko robisz z głową oraz dbasz o sprawy formalne

:piwo: