[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

toudi19w wszystko już było napisane jak nie w tym temacie to w innym, szukaj
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

powiem jedno, wszystko się da, robienie flansz, dodatkowych poduszek podwyższających, łap itp
ogólnie powiem jedno mądre zdanie które ci powie każdy kto robi "cuda- rzeczy niemożliwe które są możliwe" to Grzebanie w odchodzie
nie ma rzeczy nie możliwych sa tylko mało opłacane
jeżeli ktoś z DolnegoŚląska ma kasę, czas to chętnie pomogę merytorycznie ale powiem że sam osobiście nie brał bym się za wsadzanie silnika w przód auta :) raczej skłaniałbym się do wsadzenia silnika do tyłu i kombinowaniem przeniesienia napędu na tył a wsadzanie zbiornika i innych dupsów do przodu tymsamym dociążając przód ale to zabawa na dobry rok oczywiście auto nie będize nadawało się do jazdy na codzień bo problemy mogą być z przeglądem
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

[quote=""toudi19w""]moze byscie cos doradzili z tym abu bo tez chce to zrobic. na co sie natkne przy wsadzaniu tego silnika? chce to miec na dwugardzielowym gazniku.[/quote]

Sam myślałem o ABU na gaźniku, ale uznałem to za nieopłącalną inwestycję...

Czemu? Moje prawie seryjne 2G 1.3, tylko z wydechem i dolotem, objeżdża o długość samochodu seryjne ABU.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

a ja dalej brnę w ABU na Gaźniku.

toudi19w
troszkę inwencji szukaj naprawdę nie gryzie po wpisaniu ABU nie jeden temat się pokazuje.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

zamiast robić swap czasem lepiej pokombinoawać
nie podam przepisu ale można zrobić dość "tanio" i dobrze
silnik : blok i wał z 1,4 D i głowiecę z 1,5 golfa mk1 lub 1,6 i elektryka z 3f albo z G40
jeżeli ktoś lubi się bawić :D
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

[quote=""vwkas18""]zamiast robić swap czasem lepiej pokombinoawać
nie podam przepisu ale można zrobić dość "tanio" i dobrze
silnik : blok i wał z 1,4 D i głowiecę z 1,5 golfa mk1 lub 1,6 i elektryka z 3f albo z G40
jeżeli ktoś lubi się bawić :D[/quote]

Uwielbiam puzzle :)

kas orientacyjnie ile z takiej mieszanki można wykręcić?

Widziałem silnik dół 1.1 (60KM), góra 1.6 (Golf I GTI) z tłokami o podwyższonej kompresji na dwóch gaźnikach - 114 KM, odcinka przy 7450 obr/min.

Silnik do KJS, żywotność - niska, ale frajda była :)
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

hm skoro ktos wczesniej napisal ze abu wchodzi bez rzezby , pasuje pod skrzynie i nie ma wiekszych problemow to zaryzykuje. znajomy mechanik powiedzial ze podejmie sie tego i powinienem sie zamknac w 2000zl.
ps wiem ze nie ma rzeczy nie mozliwych, mam zastave 2.0 dohc :grin:
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

toudi19w
cena z kosmosu
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Ta cena powala, rownowartosc polowki haha xD A tak wogole to zastanawiajace jest to co napisal kas, bo nie wyobrazam sobie tego jak taka glowice ludzi skomponuja do takiego bloku malego ?
Obrazek
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

[quote=""bruczyk""]toudi19w
cena z kosmosu[/quote]

dlaczego?? silnik 700zl robocizna 400zl i do tego wszystkiego gaznik itp. to jest do zrobienia. przewidywany czas swapu 2 gora 3 dni w trzy osoby. plus jeden maniak vw :grin:
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Jedno i drugie przeplacone :) Silnik przynajmniej o 200zl
Obrazek
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

i licze na to ze bedzie sie to jakos zbierac. mysle ze ponad 80 ps bedzie
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

http://www.youtube.com/watch?v=GxnEip3MJMo
Tu koles w komentarzu pisze ze ma 86KM z ABU i na glowicy z osprzetem 3f'a
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

toudi19w zastawa 2,0 dohc to bajka :) takie rzeczy to na porządku dziennym kiedyś robili w latach 80 i 90 :)
polityk z kompresorem g40 ok 190-210 km z G60 ok 230 km, puzzle ale diesel ma natrysk oleju co ważne jest w takich składankach
adam takich "G40" jest trochę w De co najlepsze wyglądają tak samo jak normalne fabryczne silniki więc nie rzucają się w oczy jednak moc mówi sama za siebie
dadam że jeżeli ktoś by chciał kupić taki motor nowy złożony przez firmę tunerską gotowy to koszt może zabić bo ponad 5000 ojro
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

to nie jest tak latwo zbudowac zastave 2.0 dohc. jak chcesz to nie wierz ale mam taką, rzecz jasna jeszcze nie skonczona

hm. wpadlem na pewien pomysl. nie wiem czy moglo by to wypalic. jest wersja polo 86c 1.4td. i tak mysle ze powinien miec mocniejszy spod i wogole wytrzymalszy. i zostawil bym turbine, albo dal troszke wieksza i całą gore ze starego aav albo wersji gt lub g 40. tak zeby bylo to 1.4 turbo benzyna. mysleliscie o tym??
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”