[quote=""Wolga85""]
O cewce nic nie ma w błędach. Problem jest z wtryskiwaczem na 3 cylindrze lub kablami do niego i tu bym szukał co jest nie tak. Czyli zamiana miejscami wtryskiwaczy np 2 z 3 kasowanie błędów i test czy błąd po jeździe i pojawieniu się obajwów przeskoczy na 2 cylinder jak tak wtrysk do wymiany. Jak nie szukamy wadliwego przewodu w wiązce. Następne dwa błędy to skutek błędu pierwszego.[/quote]Wołga85 podał ci rozwiązanie jak na tacy, ale, że twój mechanik to totalny głąb, więc zaczoł o doopy strony. Jeżeli silnik nie palił na jeden cylinder, wtedy wtryskiwacz nie miał zasilania, a następstwem braku zasilania wtrysku komputer rejestrował wypadanie zapłonu. Także przyczyna napewno leży w kabelkach. Jeżeli chodzi o zasilanie, należy sprawdzić napięcie w jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza i masą pojazdu powinno przy właczonym zapłonie wynosić tyle co napięcie AKU. Na drugim pinie pojawia się minus ze sterownika silnika, ale dopiero podczas startu i normalnej pracy silnika. Tylko należy pamiętać, że usterkę należy szukać/diagnozować wtedy, gdy ona występuje. Gdy silnik będzie palił na wszystkie cylindry, to usterki nie znajdziesz dlatego, że jej wtedy nie ma. Piszesz, że czas na zmianę sklepu z częściami, a ja proponuję ci zmianę mechanika.