[9N] Autem trzęsie, traci moc, żółta kontrolka

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""Wolga85""]
O cewce nic nie ma w błędach. Problem jest z wtryskiwaczem na 3 cylindrze lub kablami do niego i tu bym szukał co jest nie tak. Czyli zamiana miejscami wtryskiwaczy np 2 z 3 kasowanie błędów i test czy błąd po jeździe i pojawieniu się obajwów przeskoczy na 2 cylinder jak tak wtrysk do wymiany. Jak nie szukamy wadliwego przewodu w wiązce. Następne dwa błędy to skutek błędu pierwszego.[/quote]Wołga85 podał ci rozwiązanie jak na tacy, ale, że twój mechanik to totalny głąb, więc zaczoł o doopy strony. Jeżeli silnik nie palił na jeden cylinder, wtedy wtryskiwacz nie miał zasilania, a następstwem braku zasilania wtrysku komputer rejestrował wypadanie zapłonu. Także przyczyna napewno leży w kabelkach. Jeżeli chodzi o zasilanie, należy sprawdzić napięcie w jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza i masą pojazdu powinno przy właczonym zapłonie wynosić tyle co napięcie AKU. Na drugim pinie pojawia się minus ze sterownika silnika, ale dopiero podczas startu i normalnej pracy silnika. Tylko należy pamiętać, że usterkę należy szukać/diagnozować wtedy, gdy ona występuje. Gdy silnik będzie palił na wszystkie cylindry, to usterki nie znajdziesz dlatego, że jej wtedy nie ma. Piszesz, że czas na zmianę sklepu z częściami, a ja proponuję ci zmianę mechanika.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
I
Izabelka
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 16 sie 2015, 22:29
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Izabelka »

[quote=""Stanley""][quote=""Wolga85""]
O cewce nic nie ma w błędach. Problem jest z wtryskiwaczem na 3 cylindrze lub kablami do niego i tu bym szukał co jest nie tak. Czyli zamiana miejscami wtryskiwaczy np 2 z 3 kasowanie błędów i test czy błąd po jeździe i pojawieniu się obajwów przeskoczy na 2 cylinder jak tak wtrysk do wymiany. Jak nie szukamy wadliwego przewodu w wiązce. Następne dwa błędy to skutek błędu pierwszego.[/quote]Wołga85 podał ci rozwiązanie jak na tacy, ale, że twój mechanik to totalny głąb, więc zaczoł o doopy strony. Jeżeli silnik nie palił na jeden cylinder, wtedy wtryskiwacz nie miał zasilania, a następstwem braku zasilania wtrysku komputer rejestrował wypadanie zapłonu. Także przyczyna napewno leży w kabelkach. Jeżeli chodzi o zasilanie, należy sprawdzić napięcie w jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza i masą pojazdu powinno przy właczonym zapłonie wynosić tyle co napięcie AKU. Na drugim pinie pojawia się minus ze sterownika silnika, ale dopiero podczas startu i normalnej pracy silnika. Tylko należy pamiętać, że usterkę należy szukać/diagnozować wtedy, gdy ona występuje. Gdy silnik będzie palił na wszystkie cylindry, to usterki nie znajdziesz dlatego, że jej wtedy nie ma. Piszesz, że czas na zmianę sklepu z częściami, a ja proponuję ci zmianę mechanika.[/quote]


Dziękuję za uwagę. Obecnie po wyciągnięciu wtryskiwacza oraz włożeniu go ponownie auto chodzi bez zarzutów. Skasuję błędy i za jakiś czas pojawię się ponownie u mechanika w celu weryfikacji-jeżeli stan techniczny się nie pogorszy :) Czas na zmianę sklepu jest równoważny ze zmianą mechanika ponieważ to jedna i ta sama osoba :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wsparcie, będę informowała na bieżąco :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”