[6n] Zegary z MK4 do 6N ???

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pawelziom
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 13 maja 2011, 20:50

Post autor: pawelziom »

Podpowiecie mi od czego mogę spasować manetki sterujące tak , aby nie było z nimi problemów , w sensie wiązki czy też microswitche?
I od jakiego modelu polecacie licznik , chcę mieć pełny Fis ewentualnie 1/2 fis proszę o rady.
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

podepne sie pod temat choc mam inny problem,miałem ori licznik na początku z 95 roku i postanowiłem zmienic licznik na 98 rok,założony wszystko ok lecz wyskakuje błąd czujnika cisnienia oleju ale to idzie usunąć :) co mi wiadomo, najważniejsze jest to ze wskażnik paliwa pokazuje mi w przeciwną strone np.mam zatankowany bak to pokazuje zero jak ubywa to na wskazniku pokazuje coraz wyzej,pompa paliwa wymieniona 98 rok,co mam dalej robic moze ktos mi pomoze w tej sprawie :niewiem:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

A przewody we wtyczce pompy zmienione.
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

tak ale juz załatwione jest nie ta pompa kupiona pech,tak to jest jak w temacie nie potwierdzą jaka pompa powinna byc ale jest juz załatwione :oki:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
p
pawelo88

Post autor: pawelo88 »

Powitać
Zegarki zmienione. Zakupiłem licznik od golf 4 1j0 919 860 Motometer. Obudowa nie jest całkowicie kompatybilna jakby mogło się wydawać. Całe szczęście to co widać i mamy przed oczami można dopasować tak żeby miało to ręce i nogi. Tylna część nie pasowała za cholerę... Kontrolka świateł drogowych w liczniku od golfa jest niżej niż w polo więc widać tylko jej połowę. Ale nie ma rzeczy niemożliwych :) Gdy zaciąga się ręczny uaktywnia się alarm (czerwony migający wykrzyknik oraz sygnał dźwiękowy). Trzeba rozłączyć czujnik poziomu płynu hamulcowego z ręcznym. Obydwa czujniki są sterowane masą więc nie ma problemu. Teraz mam 2 oddzielne. Pokrętła o resetowania przebiegu i nastawiania godziny są krótsze, pasują od Polo. Wskaźnik prędkości wskazuje prędkość praktycznie rzeczywistą (mierzone GPS) podczas gdy w oryginale zawyżał o jakieś kilka km/h. Próbowałem przekodować ale nie przyjmuję nowej wartości. Obrotomierz mniej więcej ok. Wskaźnik poziomu paliwa oraz temperatury chłodziwa prawdopodobnie ok. Immo - wylutowałem diodę. A przydało by się całkowicie wyłączyć w zegarach. Kontrolka ładowania, zdarza się zwłaszcza na zimnym gaśnie przy 1500 obr/min. Później już się nie zapala. To tyle tak w skrócie. Miałem jeszcze mały problem z kontrolką świateł drogowych, nie chciała świecić. Okazało się, że ścieżka jest zezarta. Radość z nowych zegarów - bezcenne:) Jeżeli ktoś przez to przechodził i rozwiązał te mankamenty których mi się nie udało niech napisze będę wdzięczny i pozostała rzesza zainteresowanych również.
Pozdro
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

A czy dało by się coś zrobić z przekłamaniem prędkości??tzn.zaniża mi rzeczywistą i i rośnie wraz z prędkością
Obrazek
C
Cygan_94
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 18 sie 2014, 23:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Cygan_94 »

może jest ktoś z pomorskiego kto to ogarnia i chciałby zarobić parę złotych .?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”