[86c2f] Remont VW Polo II Boulevard

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

spline M8
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

troszkę wydatków
komplet spline 40zl grzechotka 28zl.

silnik przygotowany do wyciągnięcia leży na belce i przykręconych łapach.
jutro wielki dzień
ok 12 silnik
ok 15 winda do wyjęcia

szacowany czas zakończenia 11 pm :)

PS
drzwi lewe, maska, bak pasuje od cupe do kombi?
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

drzwi tak
maska tak.
bak nie wiem.

jak ustawić biegi?
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

widzę ze dziś cisza na forum:)

biegi należy zdjąć mieszek i zastosować specjalna nakładkę.
jak się jej niema to na oko w 2 osoby:) tak ustawić żeby blokada wstecznego biegu po wduszeniu wchodziła i odsuną w prawo od ścianki na 1,4 cm. a druga osoba chyc pod auto bieg neutralni i łączymy:)
Nam się udało, wszystkie biegi wskakują ale troszkę za bardzo cofnołem :(

No i świeży problem
Odpalił pochodzi i jak dodaje gazu kontrolka oleju (sygnał dźwiękowy + migająca kontrolka)
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

tylko jak zwiększysz obroty to kontrolka mruga i piszczy :?:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

tak
nowy silnik ma tylko jeden czujnik
a w starym były dwa.
zostawiłem ecu od starego.

Da się nagwintować na drugi czujnik?
[img width=”400″ height=”300″]http://fora.arizar.cba.pl/index.php/Pol ... 120324_001[ /img]
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

A co to za silnik bo chyba nie doczytałem tego albo nie było, co ty chcesz gwintować głowice :crazy: lepiej jakis trójnik zastosuj z vaga albo do tokarza i wio.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

mój silnik miał wżery 1043 ccm na bloku i głowicy.
wiec postanowiłem wymienić a ze nie bylo funduszy i dostępności 3f.
kopiłem 1043 kompletny. zrobiłem przekładkę ale elektrykę zostawiam od mojego .
i ja w głowicy miałem 2 czujniki a tu jest jeden.
i czy w miejscu gdzie pokazuje szczała
http://fora.arizar.cba.pl/index.php/Polo/swap mogę nawiercić otwór pod 2 czujnik, bo w tym samym miejscu mam w starej głowicy.

PS
jak się umieszcza miniatury?
Z trójnikiem dobry pomysł:)
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

no teraz czaje no miejsce chyba jest ale trzeba by było głowice zwalać do tej operacji z trójnikiem łatwiej
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

i gdzie taki trójnik kupić ):
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Kiedyś samemu dałem zrobić bo kombinowałem żeby podłączyć wskaźniki ciśnienia i temp. oleju
Mam gdzieś foty jak to ma wygladać podaj e-mail albo GG na pw
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

Z innej beczki:)
http://www.planet-polo.de/sondermodell/ ... 2f-49.html

tutaj jest cos takiego
http://allegro.pl/trojnik-do-czujnikow- ... 72447.html
ale sprzedawca powiedział ze tam jest gwint 1/8' NPT, a czujniki są M10x1. czy to będzie pasować?

04042012
Zaczęło mi coś pukać(metaliczne) po wpadnięciu w dziurę LP kołem?
pukanie występuje przy zdjęciu nogi z gazu, lub hamowaniu
05042012
Widzę ze coś mój temat umiera ale susz będę kontynuował wątek nie poddam sie czeka mnie jeszcze dużo pracy przy autku.

Dziś zauważalnym głośnie stukanie w silniku po odpaleniu ucichło po rozgrzaniu auta, ale dodając gazu da się je usłyszeć. może uda mi sie nagrać:)

AAAA i najważniejsze
mam poważne wątpliwości czy stary silnik był 1043, jak to mogę sprawdzić, jaka ma pojemność?
obecnie jest w nim zdjęta głowica. gdzie szukać, numer na bloku nie czytelne 2 ostatnie cyfry

Pozdrawiam wszystkich
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

[quote="Tholin85"]...tutaj jest cos takiego
http://allegro.pl/trojnik-do-czujnikow- ... 72447.html
...[/quote]
Sam rozwiązałem owy problem.
trójnik do przewodów hamulcowych gwint M10x1 + jeden nype(należy skrócić jedna kocówkę)+ 1 podkładka miedziana.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

Witam oto filmik z pracą silnika.
oraz po wymianę rozrządu.
http://youtu.be/y4OizoVe9c4
http://youtu.be/TvtuZ-7HmdI
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

Koniec remontu
Zaliczyłem Dachowanie.
W dziale sprzedaż wystawiony.
http://my.opera.com/tholin85/albums/sho ... d=12061812
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”