moim zdaniem nie głupi pomysł z tymi światłami do jazdy dziennej... jeśli ktoś ma zamontowane jakieś to też bym fotki zobaczył jak to rozwiązaliście ale jakoś nie przekonuje mnie to do wstawiania ich zamiast przeciwmgielnych... widzę ze małe zainteresowanie światłami do jazdy dziennej...
Ja ostatnio na zmianę jeździłem na halogenach i zwykłych jako dzienne. I w sumie niebiescy nigdy się nie przyczepili do mnie, że coś nie gra. W halogenach mam jakieś żarówki xenon efekt, które świecą na biało, a w postojówkach ledy, więc w dzień za bardzo nie widać, że są włączone. Może też dlatego. Fakt, że lepiej gdybym w halogen włożył jakieś ledowe h7, bo wtedy by był jakiś sens takiego stosowania, ale obawiam się, że będzie to kiepsko świeciło. Jak ktoś ma doświadczenia z tym żarówkami H7 led to prosiłbym o opinie.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się!
nie wiecie czy dało by się tak przerobić kratkę żeby zrobić dwa otwory (tak jak to zrobiłem na zdjęciu )na halogeny i w ten pierwszy otwór wsadziło by się światła do jazdy dziennej i było by zgodnie z przepisami bez ingerencji w zderzak! może ktoś wie czy dało by się coś takiego dospawać do tej kratki żeby był ładny wygląd. (chodzi o to żeby kratka nie była zbytnio oszpecona)
a poza tym nawet jak by się udało to jakoś ładnie przerobić to ciężko by było zmieścić dwie lampy koło siebie. chyba że te do jazdy dziennej miały by mniejszą średnice.
No niestety jest to problem żeby rzeźbić w plastiku.
Ja już miałem różne wizje i temat dziennych odpuściłem. Najlepsze rozwiązanie to zrezygnować z przeciwmgłowych i tam coś kombinować. I tak one używane są bardzo sporadycznie.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się!