A czy ktoś może podać numery katalogowe halogenów
Bo znalazłem o takich numerach i nie jestem pewien czy o to chodzi:
7H0 941 699B - lewy
7H0 941 700B - prawy
[quote=""jagadal""]Bo znalazłem o takich numerach i nie jestem pewien czy o to chodzi:
7H0 941 699B - lewy
7H0 941 700B - prawy[/quote]
To numery halogenów z ETKA do 6n2:
6N0941699E - lewy
6N0941700E - prawy
Z jednej strony (kierowcy) mam wtyczkę, ale nie zagłębiałem się gdzie ona dalej idzie (ale jest w okolicy halogenu więc to pewnie to), ale strona pasażera ciemno i głucho. Wiszą tylko nieopodal jakieś dwa kable szary i brązowy. Czy to może być urwana wiązka od halogenu na stronę kierowcy?
Jeśli nie to gdzie szukać podłączenia? Z którego miejsca ona fabrycznie wychodzi i gdzie mniej więcej jest poprowadzona? Czy jest spięta z lewą? A może obie idą niezależnie?
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się!
Tomek001
nie wiem czy są spięte, ale są przymocowane do błotnika od wewnętrznej strony. Zobacz tą drugą wiązkę jakie idą kable, jeśli czarny i szary to znaczy, że to jest to:)
Dotarły do mnie oryginalne Helle oraz włącznik.
Co do włącznika to wiem jak sobie z tym poradzić.
Teraz tylko pytanie jakie oryginalne śruby były wykorzystane do zamocowania halogenów? Może ktoś podać dokładny symbol? Chciałbym to zrobić by było fabrycznie, a nie na jakieś blachowkręty.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się!
[quote=""Tomek001""]Dotarły do mnie oryginalne Helle oraz włącznik.
Co do włącznika to wiem jak sobie z tym poradzić.
Teraz tylko pytanie jakie oryginalne śruby były wykorzystane do zamocowania halogenów? Może ktoś podać dokładny symbol? Chciałbym to zrobić by było fabrycznie, a nie na jakieś blachowkręty.[/quote]
Za mały jest halogenik - będzie za dużo ciepła i szybko popęka odbłyśnik, albo w ogóle halogen się podtopi (takie przypadki też bywały).
Nawet w reflektorach nie warto stosować żarówek o podwyższonej mocy (choćby do stosowania poza drogą - bo na niej jest to nielegalne).
Ja mam jakieś xenon effect white coś tam 55W. Nie wiem jak świeci - mam nadzieję, że jutro się przekonam. Muszę jechać po śrubki i montować póki widno. Bo jeszcze trzeba się z kostkami uporać, chyba że są na miejscu.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się!
powiem tak ja osobiście też zakupiłem halogeny nie miałem kłopotu z montażem bo jest tu podane już koledzy pisali jak np. wymienić wyłącznik . Co do instalacji to przewody nie wisiały czy były gdzieś luźne były zaślepione owszem trzeba się było trochę poskładać by je dostrzec ale nie było z tym większych kłopotów problem miałem jedynie z montażem lewego halogena gdyż mam klimatyzacje w samochodzie trochę było ciężko ale się udało zamocowałem je najzwyklejszymi śrubami szóstkami i siedzą na miejscu a co żarówek to mam jakieś 55W świecą bardzo ładnie
No dokładnie - nie ma z tym problemu. Jak u kogoś nie ma kostek to przewody wychodzą z tego przewodu do lampy (brązowy i biały). Trzeba coś takiego namierzyć.
Ogólnie to montaż zajął mi kilkanaście minut. Oryginalne śruby w ASO wyszły ~25zł za całość. Najdroższe te plastikowe wkładki rozporowe (3zł/sztuka).
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się!
krzysiekkrgu
co Ty chcesz komuś za to płacić? Tomek001 napisał, że montaż to kilkanaście minut. więc na pewno sam sobie poradzisz. A jak nie to weź jakiegoś kolegę, dwa piwa i dacie radę:)