Wszystko o: lpg

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

tak szczerze to nie mam pojęcia ale podejrzewam że 1 albo 2 generacji
Awatar użytkownika
Barbuletis
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 07 wrz 2009, 19:29
Lokalizacja: Cisownica

Post autor: Barbuletis »

Ile może kosztować instalacja LPG sekwencyjna do polo 1,0 ?
Ceny pb już są takie że samochód tylko stoi w garażu i się starzeje.
Obrazek
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

max II gen. zamontujesz ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Barbuletis
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 07 wrz 2009, 19:29
Lokalizacja: Cisownica

Post autor: Barbuletis »

Nie chce 2 gen, mam plastikowy kolektor i nie chce mieć problemów, których i tak jest nie mało przy tym silniku.
Obrazek
Awatar użytkownika
Razor_GT
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 gru 2010, 12:03
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Razor_GT »

Witam ja mam 1.3 AAV . Miałem spalony silniczek krokowy palił 12 l (po miescie)gazu. Zajechałem do gazownika wstawił zamiast silniczka krokowego zawór krokowy i przyktecił go tak aby palił ekonomicznie. Teraz pali mi 7 l (po mieście). Lecz coś kosztem czegoś. Małe spalanie=mała prędkość maksymalna. Nie wiem jakiej mam generacji gaz. lecz mam zwykły parownik bez sekwencji.
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

masz 2 generacje. wymień na silniczek krokowy i będziesz cieszył się jazdą jak przed awarią a nie jakieś półśrodki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Razor_GT
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 gru 2010, 12:03
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Razor_GT »

OK. Wielkie dzięki za podpowiedź qboslavo :) :acute:
p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

Witam mam problem z polo otóż gaśnie na LPG na wolnych obrotach silnik 1043 cm3 gaźnik pierburg 2e (nie 1b) był zmieniany z 1b bo już miałem go dość chodzić to chodzi nawet dobrze, wracając do sedna sprawy zaraz po odpaleniu na gazie obroty wolne są ok ale za kilka sekund silnik gaśnie, zauważyłem że zdjęcie jakiegokolwiek wężyka od podciśnienia zwiększa te obroty i wtedy nie gaśnie tak często, trochę to dziwne bo niby lewe powietrze powinno pogarszać sprawę na lpg a ono poprawia pracę na wolnych obrotach, parownik brc techno 100kw kręcenie śrubką na nim nie poprawia nic jest wkręcona do oporu a jej wykręcanie powoduje spadek obrotów a niby powinny wzrosnąć. Wie ktoś czemu tak się dzieje?
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

skoro na benzynie chodzi ok a na lpg nie ma wolnych to najprawdopodobniej coś z parownikiem nie halo i tam powinieneś szukać. najlepiej podjedź do gazmistrzów na regulacje, jeśli się nie da wyregulować to może być też np. filtr gazu już przytkany albo i parownik do regeneracji. a tak poza tym to którą śruba kręcisz?
Obrazek
p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

Kręce tą na parowniku (bypass) czyli ona jest niby od wypuszczania gazu bez udziału silnika, wina parownika to na 100% nie jest bo był sprawdzany drugi lovato i takie same były z nim kłopoty, zwiększyłem otwarcie przepustnicy głównej i jakotakie te obroty teraz już są tylko jeszcze najważniejsze pytanie dlaczego lewe powietrze zwiększa obroty? To mi nie daje spać:)
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

na parowniu zwykle sa dwie sruby. jedna mała i duża. mała w moim przypadku wystepuje w gornej czesci, a duza z boku. Wedluh opisow w internecie powinno sie regulowac wlasnie tą drugą. zreszta samemu mozna zuwazyc ze jak sie kreci ta sruba to obroty spadaja lub rosną.
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Pytanie do speców w temacie wskaźników LPG :-)
Świeci mi sie lampa rezerwy gazu na przełączniku pod kierownicą po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i tak sie swieci jeszcze przez kolejne 300 km ;] Co moze byc przyczyna takie stanu rzeczy?
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

to zdecydowanie za wcześnie. pachnie mi to źle skalibrowanym czujnikiem w butli.
Obrazek
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

[quote="qboslavo"]to zdecydowanie za wcześnie. pachnie mi to źle skalibrowanym czujnikiem w butli.[/quote]

Miara poziomu gazu na butli już nawet niereaguje. Jak wleję do pełna to i tak strząłka na butli pokazuje 1/4 butli. Kalibracja czujnika jest mozliwa do zrobienia i il emniej wiecej taka usługa może kosztować?
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

to dziwne, że manometr też Ci nie trybi. mniejsza o to, czujnik w butli do wymiany ale ile to zależy jaką masz butle.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”