Witam ja mam 1.3 AAV . Miałem spalony silniczek krokowy palił 12 l (po miescie)gazu. Zajechałem do gazownika wstawił zamiast silniczka krokowego zawór krokowy i przyktecił go tak aby palił ekonomicznie. Teraz pali mi 7 l (po mieście). Lecz coś kosztem czegoś. Małe spalanie=mała prędkość maksymalna. Nie wiem jakiej mam generacji gaz. lecz mam zwykły parownik bez sekwencji.
Witam mam problem z polo otóż gaśnie na LPG na wolnych obrotach silnik 1043 cm3 gaźnik pierburg 2e (nie 1b) był zmieniany z 1b bo już miałem go dość chodzić to chodzi nawet dobrze, wracając do sedna sprawy zaraz po odpaleniu na gazie obroty wolne są ok ale za kilka sekund silnik gaśnie, zauważyłem że zdjęcie jakiegokolwiek wężyka od podciśnienia zwiększa te obroty i wtedy nie gaśnie tak często, trochę to dziwne bo niby lewe powietrze powinno pogarszać sprawę na lpg a ono poprawia pracę na wolnych obrotach, parownik brc techno 100kw kręcenie śrubką na nim nie poprawia nic jest wkręcona do oporu a jej wykręcanie powoduje spadek obrotów a niby powinny wzrosnąć. Wie ktoś czemu tak się dzieje?
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
skoro na benzynie chodzi ok a na lpg nie ma wolnych to najprawdopodobniej coś z parownikiem nie halo i tam powinieneś szukać. najlepiej podjedź do gazmistrzów na regulacje, jeśli się nie da wyregulować to może być też np. filtr gazu już przytkany albo i parownik do regeneracji. a tak poza tym to którą śruba kręcisz?
Kręce tą na parowniku (bypass) czyli ona jest niby od wypuszczania gazu bez udziału silnika, wina parownika to na 100% nie jest bo był sprawdzany drugi lovato i takie same były z nim kłopoty, zwiększyłem otwarcie przepustnicy głównej i jakotakie te obroty teraz już są tylko jeszcze najważniejsze pytanie dlaczego lewe powietrze zwiększa obroty? To mi nie daje spać:)
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
na parowniu zwykle sa dwie sruby. jedna mała i duża. mała w moim przypadku wystepuje w gornej czesci, a duza z boku. Wedluh opisow w internecie powinno sie regulowac wlasnie tą drugą. zreszta samemu mozna zuwazyc ze jak sie kreci ta sruba to obroty spadaja lub rosną.
Pytanie do speców w temacie wskaźników LPG
Świeci mi sie lampa rezerwy gazu na przełączniku pod kierownicą po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i tak sie swieci jeszcze przez kolejne 300 km ;] Co moze byc przyczyna takie stanu rzeczy?
[quote="qboslavo"]to zdecydowanie za wcześnie. pachnie mi to źle skalibrowanym czujnikiem w butli.[/quote]
Miara poziomu gazu na butli już nawet niereaguje. Jak wleję do pełna to i tak strząłka na butli pokazuje 1/4 butli. Kalibracja czujnika jest mozliwa do zrobienia i il emniej wiecej taka usługa może kosztować?