W końcu po tylu miesiącach dorobiłem kluczyk u mojego fachowca trwało to 15 minut i bez problemu idzie dorobic powyzej 2005 roku otwiera ,odpala i jezdzi
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km
Ja mam jakis kabelek który obsługuje takie operacje z CANem a tak na marginesie MarioGTI ile kosztowała Cię taka operacja? jeśli nie jest to tajemnicą oczywiście
:hello: Witam. W GCH za dorobienie scyzoryka i zakodowanie go w immo należy się 350,- i 15 min czekania - od ręki. ;-)
Kluczyk normalny to 250,- i również 15 min czekania. Wszystko działa w 100%
VW Polo 9n3 | 1.2 beznyna | 2005r. "Nie sprzęt, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika."
scyzoryk okolo 300 zl ,mi dorobil zwykly orginał kluczyk nie scyzoryk ( ale to cena dla mnie byla ) i dałem 140 zl tak ze bardzo tanio........................................................................................tylko dalem chyba dup....bo ja musze miec scyzoryk bo mam taki alarm ze z przycisku go rozbraja ,a jak otworze drzwi tym kluczykiem dorobionym to sie on nie rozbraja tera musze zapytac mego fachowca czy idzie immo przelozyc do scyzora
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km
A nie masz czegoś takiego, że po otwarciu drzwi nowym kluczykiem bez immo alarm wyje, ale jak wsiądziesz i odpalisz auto, to przestaje wyć i automatycznie się rozbraja alarm...
Ja miałem taką sytuację w Citroenie Berlingo - był włączony z pilota alarm (scyzoryk), a zapas był zwykłym kluczem. Po otwarciu drzwi zwykłym kluczem zaczął wyć alarm, po odpaleniu wszystko ustało i można było normalnie korzystać z auta tym kluczem. Oczywiście alarm już nie działał, bo tylko z pilota można było go znowu włączyć.
kluczyk w 9n3 jest taki sam jak w golfie 5 więc immo da się przełożyć albo kupić czyste i wgrać nowe sam tak robiłem bo miałem jeden kluczyk i dorabiałem drugi i wyszło mnie tak:
1. używany kluczyk o tej samej czętotliwości 45 zł
2. grot 20 zł
3. czyste immo i wgranie 40 zł
[quote="89orzel"]A nie masz czegoś takiego, że po otwarciu drzwi nowym kluczykiem bez immo alarm wyje, ale jak wsiądziesz i odpalisz auto, to przestaje wyć i automatycznie się rozbraja alarm...
Ja miałem taką sytuację w Citroenie Berlingo - był włączony z pilota alarm (scyzoryk), a zapas był zwykłym kluczem. Po otwarciu drzwi zwykłym kluczem zaczął wyć alarm, po odpaleniu wszystko ustało i można było normalnie korzystać z auta tym kluczem. Oczywiście alarm już nie działał, bo tylko z pilota można było go znowu włączyć.[/quote]
To zależy od alarmu. Akcesoryjne alarmy wyją po otwarciu drzwi kluczykiem.
Alarm oryginalny wyje jeśli w ciągu 30 sekund po otwarciu nie "zalogujesz" sie kluczykiem z właściwym immo.