6N by dylu czylu baba+Polo. jest alu!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Czaja, rozumiem, że nie musi być sprawny. Tak, temperatura była ok, trzymała się na 90st cały czas. Przed wymianą standardowo - na krótkich trasach mało się podnosiła, na długich zaczęło się gotować do 110st.

A teraz wlasnie bylo 90. Jezeli chodzi o 'kipienie' ;) to mokro było - wiadomo - wokól zakrętki od płynu i pochlapana pokrywa silnika.
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Obudowa termostatu pękła O_O a była nowa ostatnio zakladana...

Zastanawiam się czy to kwestia jej jakości czy może jednak gdzieś jest za duże ciśnienie, że wysadziło obudowę.
I strasznie nim jeszcze szarpie, pewnie po tym jak się dziś trochę elementów zalało przy wymianie obudowy.


Podsumowując, kolejna nowa obudowa zamontowana + tylna wycieraczka od PublicEnemy ( dzięki!)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="dylu"]Obudowa termostatu pękła O_O a była nowa ostatnio zakladana...
Zastanawiam się czy to kwestia jej jakości czy może jednak gdzieś jest za duże ciśnienie, że wysadziło obudowę.
I strasznie nim jeszcze szarpie, pewnie po tym jak się dziś trochę elementów zalało przy wymianie obudowy.
Podsumowując, kolejna nowa obudowa zamontowana + tylna wycieraczka od PublicEnemy ( dzięki!)[/quote]
A jakiej marki był ten króciec termostatu? Ori by tak szybko nie pękł.
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Właśnie wiem, że najlepiej byłoby się w ori wyposażyć.

Muszę poszukać tamtego pudełka, bo nie kojarzę. Teraz jest jakiś topran. Zobaczymy ile pociągnie...
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Moi drodzy, jako że niektóre plastiki we wnętrzu są dość mocno pozdzierane, chciałabym je w jakiś sposób odnowić.
Moje pytanie - gdybym chciała spróbować zrobić np. kratki od nawiewu pod kolor budy (czerwone) - jak i czym to robić?
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Błagam nie rób tego! Wieś tańczy i śpiewa :crazy: :amen:
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Hahahaha ok ;D

Ale chciałam w srodku jakieś czerwone dodatki :P:P
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

Zmień podświetlenie na czerwone,będzie :oki:
A co do poprzedniego pomysłu to pawellini ma rację :grin:
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Kierownica w skórze z czerwoną nicią,gałka z mieszkiem obszyta czerwoną nicią :) Taki rzeczy wyglądają dużo lepiej niż malowanie plastików :grin:
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

a może znaczek w grillu na czerwono?
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

mareck - myślałam o tym :) Nie chcę go właśnie robić całego w czarny mat itd. Robić cały znaczek na czerwono czy jakaś inna koncepcja? Widziałam kilka projektów gdzie 'wierzch' pozostawał w chromie a w kolor szły te 'zakamarki' :P

pawellini - święta racja, będę nad tym pracować ;)

I ogólnie rozmyślam nad jakąś wstępną polerką...
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Nie róbmy wsi,proszę Was. jak już to na czarno i wnęka delikatny czerwień,ale też średnio jestem przekonany.
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

A u mnie wracamy do spraw mechanicznych. Wczoraj i przedwczoraj jadąc na noc do pracy (Pola przez dzień stała pod blokiem) zaraz po odpaleniu zaczęło strasznie szarpać - praktycznie na każdym biegu. Za chwileczkę się uspokoiło i po paru chwilach znów. Potem się jakby wszystko 'rozjeździło', ale nad ranem wychodząc z pracy działo się to samo. Może były to trochę lżejsze szarpnięcia, ale było dalej.

Muszę jednak jechać do mechanika żeby oglądnęli, wydaje mi się niestety że zmierzamy w stronę uszczelki głowicy.

Jakie są koszta przy tej usterce? Przeglądając tematy widziałam bardzo zróżnicowane ceny, wszystko pewnie zależy też co tam wyjdzie 'w trakcie' rozbierania?
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Ja teraz za wymianę głowicy z kompletem uszczelek zapłacę 250zł. Nie nastawiaj się raczej na to, że zrobisz to tanio :(
A jak szarpie, to posprawdzaj filtr paliwa, powietrza, świece, kable i przepustnicę. Mi pomogły nowe świeczki i czyszczenie przepustnicy.
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Filtry wymienione na przełomie listopad / grudzień, kable w kwietniu. Zostaje sprawdzenie świec i przepustnicy (chociaż też czyszczona przed zimą).
Wiem, że tanio nie będzie. Liczę tylko na to, że jadę do 'mocno' zaprzyjaźnionego warsztatu, więc może uda się zrobić to w granicach rozsądku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”