Zacznijmy od tego, że 3F to oznaczenie silnika wielopunktowego o mocy 75 KM.
2F to w skrocie model Polówki 86C 2F.
Wiec silnik 3F występował w 2F czyli konkretniej w Polo 86C 2F.
Podstawowe pytanie padło, czy kolega ma silnik diesela czy benzynę.
Jesli diesel to nie warto wymieniać bo będą problemy z obrotomierzem na ktorym jak piszesz zależy Ci.
Kolejna sprawa 3F (miedzy innymi 3F) ma po 2 czujniki cisnienia oleju. Jesli Twój silnik benzynowy będzie mial tylko jeden czujnik, to z zegarów może wydobywać sie pisk. Buzzer będzie alarmował, że coś nie tak z cisnieniem oleju, mimo że bedzie wszystko z olejem ok. To wlasnie bedzie objaw braku tego jednego czujnika.
Idzie to obejsc i nawet jakis czas temu przewijał się taki temat. Mysle, że szukarka znajdzie go jak bedziesz wpisywać czujnik oleju, licznik i pochodne
