[86C2f]po odpaleniu trzęsie, dławi się, nirówno pracuje

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
Coliin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2009, 9:36
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Coliin »

Po testach okazała się że możliwe jest że podkładka pod mono wtryskiem jest walnięta i łapie lewe powietrze. Sprawdziłem też sąde lambda i wykazało takie coś że po podlączeniu miernika pokazywał on wartość 0.7 i po kilku sekundach ta wartość zaczeła spadać i spadała do zera. sprawdzałem chyba z 5 razy i zawsze było tak samo. Czy tak powinno byc czy to wada??. wymienie podkładkę pod monowtryskiem jeśli to nie pomoze to wymienie sondę...
i zobaczymy czy pomoże
Marzenia??... Polo G40... :)
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Napięcie na lambdzie powinno oscylować od 0,2-0,8V. może być lambda ale może być taż podstawka wtrysku która łapie lewe powietrze i wskazania lambdy są nie wiarygodne wymień najpierw podstawke, i sprawdź co lambda pokaże:) dodam że silnik powinien być rozgrzany do sprawdzania lambdy;)
Pozdro.
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

A ja mam takie pytanie czy można kupić tą podstawie, w jakimś sklepie internetowym? znacie jakiś sklep gdzie jest ta podstawa???
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Oczywiscie ze mozna, pelno sklepow takich jest np.intercars,e-autoparts
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Najlepiej jest kupić lepszeg producenta ja założyłem do siebie FEBI i jestem zadowolony. Lepiej dołożyć kilka złoty niż po czasie znowu walczyć:/
PozdraVWiam
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

kolunio21 ile cie kosztowała ta podstawa?
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

Bo kurde nie wiem pierw od czego zacząć objawy są takie że przerywa na biegu jałowym i leciutko skaczą obroty (falują) przewody kiepsko wyglądają i będę musiał je zmienić, a znowu widać że poci się z tej podstawy i nie wiem co pierw wymienić.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Napisz jaką masz jednostke. Ja mam 1.0AAU i do tego silnika guma FEBI kosztowała mnie 120zł po znajomości normalnie na półce ok 160zł. jak masz 1.3AAV to szybciej coś znajdziesz i bedzie taniej napewno:) Co do przewodów to nie masz kogoś kto by Tobie użyczył na sprawdzenie? wtedy bedziesz mógł wykluczyć przewody. A te objawy to na ciepłym czy zimnym silniku?
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

Też mam 1.0 AAU problem występuje na zimnym jak i na ciepłym tylko na ciepłym jak by gorzej, dziś założyłem na szybko stare przewody na których były przebicia i było bez zmian taka sama praca silnika, myślę że to ta podstawa, jak przytknołem ucho to było słychać takie ciche syczenie.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Może być a na odpalonym aucie dociśnij filtr powietrza i zobacz czy będzie poprawa. Bardzo prawdopodobne że to podstawa siada można test przeprowadzić na odpalonym silniku psikaj dezodorantem wokół wtrysku i zobacz co będzie się działo.
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

Jutro to sprawdzę i napisze co i jak.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Ok. To wtedy pomyślimy co dalej:)
Pozdro.
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

No więc tak dociskanie puszki nic nie daje, na zimnym chodzi w miarę normalnie ale przerywa a na cielnym chodzi jak by nie palił na wszystkie cylindry. Ale dziwne jest to że jak da się mu gazu to tak dziwnie zchodzi z obrotów (długo) nie tak jak kiedyś. Gdy położę nogę na gazie to obroty same się zwiększają czuje ze pedał sam leciutko zmienia swoje położenie. Sam już nie wiem może to ta podstawa i przewody jednocześnie są do wymiany?.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Raczej nie ale wszystko możliwe, zależy też kiedy ostatnio były zmieniane przewody WN, ja bym sprawdził też silniczek krokowy czy działa prawidłowo bo może też on głupieje, do tego niebieski czujnik ssania.
A psikałeś dezodorantem wokół wtrysku?
M
Marcin90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 22 cze 2009, 20:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin90 »

Psikałem i też bez zmian nawet dokręciłem tą podstawę mocniej, a jak sprawdzić ten silniczek i niebieski czujnik?
Ale jak przewody by miały przebicia to by i na zimnym chyba nie palił na wszystkie gary
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”