Po testach okazała się że możliwe jest że podkładka pod mono wtryskiem jest walnięta i łapie lewe powietrze. Sprawdziłem też sąde lambda i wykazało takie coś że po podlączeniu miernika pokazywał on wartość 0.7 i po kilku sekundach ta wartość zaczeła spadać i spadała do zera. sprawdzałem chyba z 5 razy i zawsze było tak samo. Czy tak powinno byc czy to wada??. wymienie podkładkę pod monowtryskiem jeśli to nie pomoze to wymienie sondę...
i zobaczymy czy pomoże
Napięcie na lambdzie powinno oscylować od 0,2-0,8V. może być lambda ale może być taż podstawka wtrysku która łapie lewe powietrze i wskazania lambdy są nie wiarygodne wymień najpierw podstawke, i sprawdź co lambda pokaże:) dodam że silnik powinien być rozgrzany do sprawdzania lambdy;)
Pozdro.
Najlepiej jest kupić lepszeg producenta ja założyłem do siebie FEBI i jestem zadowolony. Lepiej dołożyć kilka złoty niż po czasie znowu walczyć:/
PozdraVWiam
Bo kurde nie wiem pierw od czego zacząć objawy są takie że przerywa na biegu jałowym i leciutko skaczą obroty (falują) przewody kiepsko wyglądają i będę musiał je zmienić, a znowu widać że poci się z tej podstawy i nie wiem co pierw wymienić.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
Napisz jaką masz jednostke. Ja mam 1.0AAU i do tego silnika guma FEBI kosztowała mnie 120zł po znajomości normalnie na półce ok 160zł. jak masz 1.3AAV to szybciej coś znajdziesz i bedzie taniej napewno:) Co do przewodów to nie masz kogoś kto by Tobie użyczył na sprawdzenie? wtedy bedziesz mógł wykluczyć przewody. A te objawy to na ciepłym czy zimnym silniku?
Też mam 1.0 AAU problem występuje na zimnym jak i na ciepłym tylko na ciepłym jak by gorzej, dziś założyłem na szybko stare przewody na których były przebicia i było bez zmian taka sama praca silnika, myślę że to ta podstawa, jak przytknołem ucho to było słychać takie ciche syczenie.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
Może być a na odpalonym aucie dociśnij filtr powietrza i zobacz czy będzie poprawa. Bardzo prawdopodobne że to podstawa siada można test przeprowadzić na odpalonym silniku psikaj dezodorantem wokół wtrysku i zobacz co będzie się działo.
No więc tak dociskanie puszki nic nie daje, na zimnym chodzi w miarę normalnie ale przerywa a na cielnym chodzi jak by nie palił na wszystkie cylindry. Ale dziwne jest to że jak da się mu gazu to tak dziwnie zchodzi z obrotów (długo) nie tak jak kiedyś. Gdy położę nogę na gazie to obroty same się zwiększają czuje ze pedał sam leciutko zmienia swoje położenie. Sam już nie wiem może to ta podstawa i przewody jednocześnie są do wymiany?.
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r
Raczej nie ale wszystko możliwe, zależy też kiedy ostatnio były zmieniane przewody WN, ja bym sprawdził też silniczek krokowy czy działa prawidłowo bo może też on głupieje, do tego niebieski czujnik ssania.
A psikałeś dezodorantem wokół wtrysku?
Psikałem i też bez zmian nawet dokręciłem tą podstawę mocniej, a jak sprawdzić ten silniczek i niebieski czujnik?
Ale jak przewody by miały przebicia to by i na zimnym chyba nie palił na wszystkie gary
Polo 86c/2F 1.0 AAU 1991r & Polo 9N 1.4 16v BBY 2003r