piekne 6n z elementami 6n2 i z motorem gti wzbudza zdecydowanie wiekszy podziw i satysfakcje niz kupic fabryczne auto, w fabrycznym lakierze gti, bo takie to kazdy burak ze wsi ktory zarobił na 2 miesiecznym zbieraniu truskawek za granica moze kupic i cfaniakowac pod "deskoteką"
[quote=""Paffcio""]bo takie to kazdy burak ze wsi ktory zarobił na 2 miesiecznym zbieraniu truskawek za granica moze kupic i cfaniakowac pod "deskoteką"[/quote]
moze to nie miejsce na takie dyskusje, ale ten burak bedzie mial auto ktore zaprojektowal inzynier i zlozyla fabryka. Auto ktore od wyjazdu przez brame fabryki jest autem o zylce sprotowej...
[quote=""d4ri0""]że kupić bezwypadkowe 6n2 GTi graniczy z cudem więc dlatego poszedł tą drogą[/quote]
czym sie rozni powypadkowe 6N2 od 6N z przegnitą konstrukcją? w 6N2 przynajmniej wiesz ze ci profile, kontrukcja i podluznice nie gnija oslabiajac auto
[quote=""d4ri0""]Ale projekt robi wielkie wrażenie i wzbudza podziw[/quote]
zawszetak uwazalem i za to wielki szacunek
A ja jednak jestem za tym żeby auto robić od podstaw. Jeśli zadbać o wszystkie szczegóły montażu to napewno to auto będzie lepiej złożone niż gdy wyjechało z fabryki. Jak samochód leci na taśmie to nie ma mowy o indywidualnej dokładności. Nie wiem jak jest w vw ale wiem doskonale jak jest w fiacie. Co chwilę jest "p.... Nie ty tym będziesz jeździć"
tak więc trzymam stronę Turzola i trzymam kciuki za to by kiedyś ukończył projekt.
Szkoda że obecne polo nie zostanie skończone tylko zostaje zmieniona baza
[quote=""vwkas18""]turzol bszukaj wytrwale budy i poświeć długi weekend na przerzucenie maneli bo szkoda by było sprzedawać[/quote]
kas cały czas szukam. Na razie bezskutecznie.
Buda musi być igła pod względem blacharskim, lakier i tak przejdzie całkowitą korektę maszyną więc nie musi się świecić
Ciężko jednak upolować 5 furtek w czarnej perle a jeszcze trudniej w kodzie candy red