Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

zaciekawilo mnie ogloszenie w gieldzie twoje, bedziesz przekladal wnetrznosci swojego polo do nowej budy?
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""elja""]zaciekawilo mnie ogloszenie w gieldzie twoje, bedziesz przekladal wnetrznosci swojego polo do nowej budy?[/quote]

dokładnie.
Zapadła decyzja, że kupuje 6N2 dla żony. Przekładam ze swojego skóry, wkładam silnik z GTI i inne ciekawe części, które się nazbierały przez te wszystkie lata zbierania :)
6N pójdzie do rozbiórki ze względu na to, że blachy są już w fatalnym stanie i nie widzi mi się łatać i szpachlować obecnej budy.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

a jednak ????? buda 6n jest ladniejsza niz 6n2, nie wiem skad ta decyzja juz lepiej kupic ladne zadbane zdrowe 6n :) ale your decision
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

tak to jest jak się ma krajowego zgnilaka, który w Twoich rękach więcej przestał niż przejeździł :)

Słuszna decyzja
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""mario6n""]tak to jest jak się ma krajowego zgnilaka, który w Twoich rękach więcej przestał niż przejeździł :)

Słuszna decyzja[/quote]

Tutaj akurat muszę ci przyznać racje. Krajowe gniją a moje już przypomina ser szwajcarski. Jedyne "czyste" blachy to dach i maska - reszta jest już tak zeżarta, że wątpie czy dalsza ingerencja ma tutaj sens. Jutro jak znajdę chwile to powstawiam zdjęcia
Szkoda auta, z drugiej jednak strony jak dobrze to rozplanuje to wyjdę na 0 kupując 6N2 i przekładając do niego ciekawe fanty, które zbierałem.
Padł też pomysł żeby kupić białe 6N2 - na dobrym kole, wygładzonym zderzaku i wywalonych listwach do tego z beżowym środkiem może być nieźle :)
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""turzol""]adł też pomysł żeby kupić białe 6N2 - na dobrym kole, wygładzonym zderzaku i wywalonych listwach do tego z beżowym środkiem może być nieźle :)[/quote]
Hmm, może być grubo :D Ogólnie rzecz biorąc to jestem tego samego zdania co Paffcio - nadwozie 6N jest ładniejsze niż 6N2, ale to Twoja decyzja i myślę że mimo wszystko wyjdzie bardzo ciekawy efekt :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

[quote=""turzol""]Padł też pomysł żeby kupić białe 6N2 - na dobrym kole, wygładzonym zderzaku i wywalonych listwach do tego z beżowym środkiem może być nieźle :)[/quote]
białe jest najładniejsze:)
Ale biorąc pod uwagę, że masz jasne skóry to lepiej będzie się to komponowało z czarnym ewentualnie Antracyt Blue Pearl.
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

rozumiem zmianę budy bo nie warto czasem się grzebać w G...
nie bardzo wiem dlaczego na 6n2 ale... pewnie kobieta miała więcej do powiedzenia :grin:
co do koloru to szukaj ciemnych kolorów... granatów, czarne itp
biały lakieri i skóra kremowa nie pasuje
Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

to mogę Ciąć instalację którą dla Ciebie trzymam?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""turzol""]Jedyne "czyste" blachy to dach i maska - reszta jest już tak zeżarta, że wątpie czy dalsza ingerencja ma tutaj sens[/quote]
imho troche za długo zwlekałeś ze zrobieniem tej blacharki, z tego co koledzy pisali auto przestala całą zime pod sniegiem, a to pewnie dwukrotnie powiekszyło korozje jaka była dotychczas, gdybys "wyleczył" korozje w początkowym stadium uratowałbyś te polo, no ale...

[quote=""turzol""]Jutro jak znajdę chwile to powstawiam zdjęcia[/quote]
czekam na fotki...
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""turzol""]Tutaj akurat muszę ci przyznać racje. Krajowe gniją a moje już przypomina ser szwajcarski.[/quote]

No to mój z dojczlandu równa do krajówek i do sera ;)

[quote=""turzol""]Padł też pomysł żeby kupić białe 6N2 - na dobrym kole, wygładzonym zderzaku i wywalonych listwach do tego z beżowym środkiem może być nieźle [/quote]

znając twoje profi podejście do tematu będzie w cyc, tylko niech ten nowy jeździ a nie stoi by nie podzielił losu poprzednika ;)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

a moja krajówka dosłownie zero dziur, przy malowaniu była zrywana konserwacja i blacha zdrowa, także nie ma chyba reguły że każda krajówka gnije
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Thunder - instalacje biore na pewno bo do swapa potrzebna będzie

Nie wiem czemu niektórzy piszą, że polo stało - ja nim codziennie do pracy dojeżdżam od kilku lat :grin:
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

chyba nawet w tym temacie napisalem kiedys ze lepiej od razu 6N2 bo jest ocynkowane... czy ladniejsze? kwestia gustu...

nie chcialbym wyjsc na starego zgrzedliwego pierdziela ale jaki sens przerabiac 6N na 6N2 po to zeby potem z 6N2 robic 6N2 GTI uzywajac do tego czesci z 6N przerabianego na 6N2? :)

ja bym od razu kupil 6N2 GTI i wtedy modzil... byloby szybciej, taniej, efektywniej, pewniej i bardzwiej fabrycznie

mam prosbe - wypowiedz sie w tym temacie: viewtopic.php?f=33&t=17389 bede wdzieczny

a pobiadolic sobie musialem
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

Wojciechu
zapewne turzol odpowie Ci, że kupić bezwypadkowe 6n2 GTi graniczy z cudem więc dlatego poszedł tą drogą...
Czy słusznie? chyba sam musi odpowiedzieć sobie na to pytanie. Ale projekt robi wielkie wrażenie i wzbudza podziw.
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Zablokowany

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”