Panowie, na razie stop z modami, cza się wziąć za sprawy mechaniczne, bo chcąc jechać na zakończenie ezonu musze mieć pewność że mi się na przykład heble nie rozesrają w trasie
A kto powiedział że ja się gleby boję?? Na razie mam ważniejsze rzeczy do zrobienia. Pamiętaj, że chcę Cięwidzieć na zakończeniu sezonu I nie bój nic, nie będziesz mnie musiał witać kopniakiem, szykuje się już zawiasik, ale na razie tajemnica
[quote="paroof"]cieszy mnie to niezmiernie [/quote]
No mnie tym badziej Ale na razie nic nie mówię, bo to nic do końca pewnego. No dobra, tyle powiem że to kompletne zawieszenie, tzn amory i springi Jak nie wypali to będą springi -40/-40 i już
Trochę tu nie zaglądałem... A więc nie tak strasznie dawno zostały wymienione drążki kierownicze, końcówki drążków i sworzenie wahaczy. Właśnie dotarła paczka z kolejnymi teilami, tj. tarcze ATE Power Disc i klocki ATE. Wczoraj zakupiłem strumienicę w obudowie katalizatora, myślę że dziś albo jutro montaż.
[quote="JuStIcE"]tarcze ATE Power Disc i klocki ATE[/quote]
fajny wybór śmigałem na takich tylko z klockami Ferodo Premier w fieścince i bardzo je sobie chwaliłem w kwestii skuteczności hamowania i odporności na grzanie I do tego tarcze prezentują się naprawdę zacnie ;-)
No wybór fajny Cena też, chociaż i tak tanio dostałem w porównaniu do cen z allegro (Polecam zakupy u kolegi martipless - tanio i bardzo dobry kontakt). Po nie tak dawnym incydencie z moimi hamulcami w roli głównej, stwierdziłem że wolę zrobić dobre hamulce niż tanie a gów****. Mogłem brać Brembo, ale gdzieś ostatnio czytałem że to już nie to co kiedyś i na masówkę idą. Za chwilkę chyba jadę do kolegi i będziem montować strumienicę i heble
No i na razie nici z modów. Kolega ma zajęty kanał, a na nim Citroena C4 z silnikiem na podnośniku Pomalowałem tylko bębny na czarno, żeby rdza się tak w oczy nie rzucała