sprawdzałem pomarańcz w karbonie i jak folia została przyklejona do lakieru to wyraźnie mój granat przebijał :banghead: więc mi się odechciało.może przy innym kolorze było by lepiej albo ta folia jest nie najlepsza, sam nie wiem. Do tego doszedł fakt że mój lakier nie jest w najlepszym stanie (odchodzący klar w kilku miejscach) i jakby miało to odpaść pod folią to już całkowita katastrofa

tak więc środek będzie praktycznie skończony, a dach funkiel nówka z materiału nowych bmw cabrio. Fele i parę elementów mają nowy kolor

nowe opony yokohama s drive 195/45 15 i drobne szczegóły

potem jak nie zmienię planów i nadal będę chciał skończyć projekt to pomaluję od podstaw polo w wybrany już kolor,zmienie fele i wrzucę silnik
w grę wchodzi albo 1.4 tsi 180KM (podkręcony do ok 200) lub 1.8T i jakieś 200KM, tylko nie wiem co się bardziej opłaca, bo części do 1.4 tsi chyba nie są tanie a 1.8T mimo większego spalania chyba jest tańsze w naprawie

ale może wypowie się ktoś kto coś o tym wie

cena samego swapa nie ma znaczenia,bardziej chciałbym znać całokształt użytkowania i napraw
