Auto po hamowni. Szału nie ma ale z podłączoną sondą AFR robiony i auto musi iść do strojenia na nowo bo ma cuda wianki z paliwem cały czas jest za bogato a czasami dobrze. Mocy przybyło w tyle celowałem 107 KM lecz heh moc jest osiągana przy odcince

Najgorsze to Nm bo zamiast dojść uciekły 128 Nm ;/ Przebieg Momentu obrotowego poszedł sie jeb **** i tu musi wkroczyć z pomocą strojenie auta. Na ulicy w sumie tego nie czuć, no może czuć trochę te załamanie w okolicach 4 tys. Ogólnie chyba najmocniejsze AUA w Polo w PL wyszło
Wykres:
Wykres bez BMC dolotu i tu widać miłe zaskoczenie bo jest ok 103 KM (te 119 to gosc przeciagnol na odcine za bardzo i dodało sie mocy) Tak wiec sam BMC dał 4 KM i 4 Nm przy naprawdę wykręconym układzie ssącym to jest bardzo duzo.
A tutaj wykres rok temu na tej samej hamowni 100 Km i 135 Nm w idealnym wystrojeniu. Tu chyba już każdy zauważy ze potrzebne na gwałt strojenie jest bo stary wykres jest równiutki !!!
Trochę sie zastanawiam ale kurde tak naprawdę co ten wydech dał ? popieprzył troche Nm i dał 3 KM ;/ No ale zobaczymy jak remap poleci co z tego wyjdzie
Filmik z hamowni :
http://www.youtube.com/watch?v=3bUHygInxKg