suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

ja mam skrzynkę ETG
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

[quote=""turzol""]w 6N2 GTI były tylko 2 skrzynie montowane: ETG do konca 99roku, i jego następca FFW do konca produkcji[/quote]

Obrazek

To z ELSA, specjalnie bez rozbicia na roczniki, tylko same silniki, a te jak wiemy byly dwa w 6n2, ale nie robmy z tego watku o skrzyniach bo nas suff ubije.

Suffski wpadaj na spota!
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""wojtasllb""]potwierdzam u mnie tez tak jest, a nawet powiedziałbym 2.9tys, jeśli miales 3,5 tys przy 100km/h to wiedz, że coś się dzieje [/quote]
ja miałem skrzynię (podobno) z 1.4 16V 101KM, przynajmniej tak twierdził Łukasz od którego kupowałem auto. Niestety potwierdzenia tego nie mam bo po zdjęciu ostatnio skrzyni nie było na niej żadnego oznaczenia.

[quote=""wojtasllb""]niestety nawet na seryjnym przełożeniu 5 biegu przy załadowanej furze nie dalem rady zrobić wiecej jak 6tys po prostu wskazówka stanęła jak wryta a pedał w podłodze, przy tej prędkości jest równo 200km/h licznikowe ,wiec wątpię żeby dalo rade poleciec te 260km/h ale próboj z chęcią obadam filmik z takiej jazdy [/quote]

Co do zużycia to wiem że tak działa, ale przeważnie na tej samej trasie (autostrada pokonywana przeważnie z prędkością 160-180km/h) po dojechaniu do domu rodziców było dawno za połową. Teraz wyszło spalanie na poziomie 7l/100km. Jeśli chodzi o męczenie auta to raczej nie należę do ludzi którzy rozpędzają się do maksymalnej prędkości. Wczoraj wracając przez chwilę na autostradzie pogoniłem 195km/h (przy 5.5k rpm) i miałem jeszcze miejsce żeby wcisnąć bardziej pedał gazu. Zwątpiłem bo mi w środku już za mocno trzeszczały plastiki. Może kiedyś się odważę ;-)

[quote=""shao""]Suffski wpadaj na spota![/quote]
zajadę świadomie tylko z czajskim muszę się ugadać na odebranie gratów. Nie wiem jeszcze jak będzie wyglądał rozkład mojego tygodnia.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

suff
ile cie wyszła wymiana 5 biegu,moze byc na p.w
pozdro
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

[quote=""suff""]Jeśli chodzi o męczenie auta to raczej nie należę do ludzi którzy rozpędzają się do maksymalnej prędkości. Wczoraj wracając przez chwilę na autostradzie pogoniłem 195km/h (przy 5.5k rpm) i miałem jeszcze miejsce żeby wcisnąć bardziej pedał gazu. Zwątpiłem bo mi w środku już za mocno trzeszczały plastiki. Może kiedyś się odważę ;-)[/quote]

moze te kilka usprawnień w konstrukcji budy wzgledem 6n a 6n2 dają to ze w 6n2 przy 200km/h nic nie trzeszczy i na dobrej nawierzchni nie ma sie w ogole wrażenia ze jest to za duża prędkość :) Kiedys z obciążeniem poleciałem prawie 220km/h licznikowe a w kompie navigacji najwieksza predkość kiedykolwiek to 205km/h, co do katowania non stop w granicy 6tys rpm to tez nie jestem jakimś mega fanem ale od czasu do czasu można ;) wedlug tego co piszesz ta modyfikacja 5 biegu dała o 0.5 tys nizsze obroty w granicach 200km/h niby niedużo ale zawsze jest to jakaś opcja gdy sie 5 bieg wysypie i będzie trzeba robić ;) Prosił bym tak jak kolega Goozik o kilka słów odnośnie tego moda
pozdro
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

Goozik, wojtasllb: o koszta trzeba pytać sakosg40 bo to od niego dostałem bieg. ZTCW to na allegro chodzą w okolicach 450PLN do tego dochodzi łożysko (jakieś 250). Robocizna kosztowo niewielka bo nie trzeba w 6N zdejmować skrzyni do wymiany.

[quote=""wojtasllb""]moze te kilka usprawnień w konstrukcji budy wzgledem 6n a 6n2 dają to ze w 6n2 przy 200km/h nic nie trzeszczy i na dobrej nawierzchni nie ma sie w ogole wrażenia ze jest to za duża prędkość[/quote]

Podejrzewam że gdybym miał rozpórki przednią górną i tylną to by nie trzeszczało. Przy wymianie gwintu na FK będę chciał je montować, ale zobaczymy czy auto wcześniej nie zmieni właściciela.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""suff""] zobaczymy czy auto wcześniej nie zmieni właściciela.
[/quote]
:acute: Ja ci dam.... Dawno kupiłeś?? :P
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

Justice: dawno :grin: Myślę nad jakimś 4x4 albo crossoverem żeby jeździć na działkę bo na glebie ciężko :crazy:
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Oj ta, oj tam... Nadmuchasz poduszki i też by było :D
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

[quote=""suff""]Justice: dawno :grin: Myślę nad jakimś 4x4 albo crossoverem żeby jeździć na działkę bo na glebie ciężko :crazy:[/quote]
Polecam quattro :D albo wstaw pneumatyke ;) albo jeszcze prosciej sprzedaj dzialke i po problemie :) pozdrowienia :hello:
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""kazikboy""]Polecam quattro albo wstaw pneumatyke albo jeszcze prosciej sprzedaj dzialke i po problemie pozdrowienia [/quote]

zastanawiam się nad Hondą HRV 4x4. Ale to narazie plany :) Zresztą najpierw trzeba by było znaleźć nabywce na Svena, a z tym ciężko za rozsądne pieniądze.


A tak przy okazji to w czwartek lądują nowe tarcze i klocki, wymienione będą linki ręcznego oraz olej i filtry :) jeszcze na początku listopada zmiana zawieszenia i z technicznego punktu widzenia auto gotowe będzie na zimę.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2011, 22:34 przez suff, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

[quote=""suff""][quote=""kazikboy""]Polecam quattro albo wstaw pneumatyke albo jeszcze prosciej sprzedaj dzialke i po problemie pozdrowienia [/quote]

zastanawiam się nad Hondą HRV 4x4. Ale to narazie plany :) Zresztą najpierw trzeba by było znaleźć nabywce na Svena, a z tym ciężko za rozsądne pieniądze.[/quote]

zależy jaka cena byś chciał za swoje GTI ?
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

nie myślałem o tym, ale podejrzewam że z kompletem kół zimowych i letnich (Borbety) okolo 10k.
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

[quote=""suff""]HRV 4x4[/quote]
te samochody maja dwie wady, silniczek 1,6 i strasznie wolny naped ktory ma bardzo duze straty, na sprzegle wieloplytkowym, zanim sie zaloczy, zanim zacznie ciagnac mija wiecznosc, i jest duzo wolniejszy od 1,6 ośki
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

Wczoraj Potworek dostał
:arrow: nowy olej Mobile 1 5W50 - przy przebiegu 209000
:arrow: wszystkie filtry
:arrow: tarcze i klocki z tyłu (TRW)

Do zimowego szczęścia brakuje jeszcze tarcz z przodu oraz zawieszenia. Ogarnie się w przyszłym miesiącu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”