[quote=""christopherek""]przy 100 na 5 oryginalnie jest 3tys obrotow[/quote]
potwierdzam u mnie tez tak jest, a nawet powiedziałbym 2.9tys, jeśli miales 3,5 tys przy 100km/h to wiedz, że coś się dzieje :crazy:
[quote=""suff""]po zatankowaniu do pełna w Sochaczewie do Zielonej Góry dojechałem na niecałej połowie baku (wg. wskazówki, jak to wygląda okaże się przy kolejnym pełnym tankowaniu). Nic tylko się cieszyć

[/quote]
z tego co pewnie zdążyłeś zauważyć nie ma się co sugerować wskaźnikiem bo od pełnego baku do połowy wskazówka przesuwa sie bardzo powoli. Z kolei od polowy do rezerwy opada momentalnie, np w dlugiej trasie gdy zatankujemy pod korek to dopiero po 150km wskazówka odchodzi od maximum. a co do wysokich obrotów i spalania to nie ma sie co nimi przejmować bo w ostatniej trasie jaka zrobilem czyli 2200km z lubartowa do coalville UK srednia wyszła 5,6l/100km z czym średnia prędkość autostradowa to 135km/h (licznikowe co daje równiutkie 4 tyś czyli wskazówka na baczność) a chwilami i 160km/h średnio na dłuższym odcinku :crazy: niestety nawet na seryjnym przełożeniu 5 biegu przy załadowanej furze nie dalem rady zrobić wiecej jak 6tys po prostu wskazówka stanęła jak wryta a pedał w podłodze, przy tej prędkości jest równo 200km/h licznikowe ,wiec wątpię żeby dalo rade poleciec te 260km/h ale próboj z chęcią obadam filmik z takiej jazdy
