[6R] wrażenia z eksploatacji

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
LameBoy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 19 kwie 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LameBoy »

ten schowek na książkę jest w porządku, gorzej jak trzeba po nią sięgnąć i wybebeszyć cały schowek przed pasażerem ;) ten obok prawej stopy pasażera jest moim zdaniem mało funkcjonalny, ale zgodzę się w pełni z woolfikiem, schowki pod fotelem w szufladach to jest to, właśnie tam trzymam kamizelę plus jakieś drobiazgi, w drugim mam apteczkę, jakiś kubek awaryjny, uchwyt do tel/navi, a i nie zapomnijmy, że w standardowym schowku w głębi pod radiem to można się zgubić ;)
"3,5 czy 3,8 sek do 100km/h i tak i tak się zesrasz z wrażenia, więc po co przepłacać jak to szybsze auto jest zazwyczaj dwa razy droższe..." ;)
Awatar użytkownika
hadek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 232
Rejestracja: 16 sie 2009, 19:51

Post autor: hadek »

hej, pytanie do dieslów.... miałem przyjemność przejechać się dzisiaj 2ma polami 6r w dieslu ( firmowe więc wyposażenie ascetyczne)... ale co mnie przeraziło - to stosunkowo strasznie głośny silnik ( jak na diesla!), samochody ze szczątkowym przebiegiem a pracują jak zarzynane od miliona kilometrów... czy tak jest u wszystkich diesli w r6?
Awatar użytkownika
majcher836
Początkujący
Początkujący
Posty: 164
Rejestracja: 26 paź 2010, 19:24
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: majcher836 »

Nie potwierdzam tej informacji Mam diesla i jest naprawdę cichy W czasie jazdy wogóle go nie słychać Natomiast na postoju słychać delikatny klekot :grin:
Awatar użytkownika
woolfik
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 18 sie 2009, 20:08
Lokalizacja: PZ

Post autor: woolfik »

Jechałem Golfem VI z 1.6 TDI i też silnik był głośny i wyczuwalnie telepało na wolnych obrotach...
Obrazek
Awatar użytkownika
kar01
Początkujący
Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 05 paź 2009, 17:53

Post autor: kar01 »

Może nie miały wyciszenia maski?
Obrazek
z
zenekrapocin
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 09 lut 2011, 21:19

Post autor: zenekrapocin »

Mam pytanie mam silnik 1.6 tdi ale stety niestety 75 koni tylko i mam pytanie czym on roznia sie mechaniczne od wersja 90 koni (czy wogole sie czyms rozni bo gdzies wyczytalem ze niby tylko programem ale czy ja wiem dlatego pytam )? czy roznia sie tylko programem w silniku ? Dziekuje z gory za odp pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
kar01
Początkujący
Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 05 paź 2009, 17:53

Post autor: kar01 »

Gdzies miałem w pdf podręcznik użytkownika vw polo 6r (tego nie dostajesz razem z autem) ale teraz jakoś nie mogę znaleźć, tam chyba było właśnie napisane, że 1,2 60 i 70 km różnią się tylko programem, i chyba właśnie 1,6tdi 75 i 90 też, ale głowy co do diesla uciąć sobie nie dam.
Obrazek
Awatar użytkownika
brayanpolo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 87
Rejestracja: 22 lip 2009, 20:01
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: brayanpolo »

1,2 60 koni ma 2 zawory na cylinder a 70 ma 4 zawory.
v
vaaks
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 mar 2011, 17:53

Post autor: vaaks »

Podłączę się pod wrażenia z eksploatacji.
Irytują mnie dźwięki - piszczenie - przy kontakcie podeszwy buta z gumą pedału sprzęgła przy jego używaniu, szczególnie jak podeszwa jest mokra. Myślałem o założeniu metalowych nakładek, tak jak miałem w poprzednim aucie, ale konstrukcja pedału właściwie to uniemożliwia bez wiercenia. Wolałbym założyć coś co nie wymaga psucia oryginału. Jak można rozwiązać ten upierdliwy problem?
Awatar użytkownika
woolfik
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 18 sie 2009, 20:08
Lokalizacja: PZ

Post autor: woolfik »

Nakładki oryginalne stalowe wciska się jako zamiennik "gumek", nic się nie niszczy - do dostania w ASO za 100 zł. Nr katalogowy 8N1 064 200, tylko nie wiem, czy rozwiązują problem piszczenia, bo szczerze mówiąc nie zwracałem na to uwagi ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
kar01
Początkujący
Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 05 paź 2009, 17:53

Post autor: kar01 »

A jest może jakaś opcja zainstalowania 'normalnej' podstopnicy, tzn. żeby nie było wykładziny ze wzmocnieniem tak jak jest teraz, a normalna plastikowa (czy metalowa) nakładka? Oczywiście mam na myśli w miarę bezinwazyjne rozwiązanie...
Obrazek
Awatar użytkownika
kar01
Początkujący
Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 05 paź 2009, 17:53

Post autor: kar01 »

Zrobione 19kkm. W sumie jest jedna rzecz o którą warto spytac, jakoś wcześniej mi umknęła, a jest od nowości chyba. Mianowicie baaaardzo rzadko, ale jednak, powiedzmy raz na miesiąc-dwa, gdy hamuję, to czuję, jakby pedał zaczynał łapać parę cm wyżej niż zazwyczaj, i w miarę tego jak hamuję to'wysokie łapanie' odpuszcza lekko. To nie ma nic wspólnego z siłą hamowania, tylko jakby wciskając hamulec jakby 'pierwszy opór' czuć wcześniej niż zwykle, i pół do jednej sekundy to ustępuje i czuć jak punkt tego 'pierwszego oporu' się przemieszcza dalej.... Nie wiem jak to dokładniej opisać Może to jakiś aktywny system wspomagania pedałów? Co sądzicie?
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcin123456
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 14 sie 2011, 15:13

Post autor: Marcin123456 »

[quote=""kar01""]Zrobione 19kkm. W sumie jest jedna rzecz o którą warto spytac, jakoś wcześniej mi umknęła, a jest od nowości chyba. Mianowicie baaaardzo rzadko, ale jednak, powiedzmy raz na miesiąc-dwa, gdy hamuję, to czuję, jakby pedał zaczynał łapać parę cm wyżej niż zazwyczaj, i w miarę tego jak hamuję to'wysokie łapanie' odpuszcza lekko. To nie ma nic wspólnego z siłą hamowania, tylko jakby wciskając hamulec jakby 'pierwszy opór' czuć wcześniej niż zwykle, i pół do jednej sekundy to ustępuje i czuć jak punkt tego 'pierwszego oporu' się przemieszcza dalej.... Nie wiem jak to dokładniej opisać Może to jakiś aktywny system wspomagania pedałów? Co sądzicie?[/quote]

To może być wspomaganie hamowania na podjeździe: zauważ, że gdy stoisz "pod górkę" wystarczy tylko delikatnie trzymać pedał hamulca (ale właśnie jeśli chcesz to możesz go mocno docisnąć), zauważ też, że po zdjęciu nogi z pedału masz około dwóch sekund na ruszenie bez cofnięcia się choćby o milimetr zanim hamulec faktycznie "puści".


Tym niemniej kiedyś miałem podobną sytuację o której piszesz w innym aucie to wiązała się ona z nieszczelnością układu hamulcowego, więc jeśli ten efekt nie występuje tylko "pod górkę" to sprawdz układ hamulcowy.
Awatar użytkownika
Marcin123456
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 14 sie 2011, 15:13

Post autor: Marcin123456 »

dziś jestem w lekkim szoku otóż parę razy przetarłem szybę wskaźników szmatką z mikrofibry i teraz mam tam zarysowania!! widocznie tylko pod słonce, ale okrutnie dużo ich się zrobiło a teraz po mocniejszym przetarciu mienią się kolorami tęczy ... wtf, tak kiepski miekki plastik? jestem bardzo zawiedziony tym elementem ;/ macie jakieś rady jak to spolerować i co dalej..? nie czyścić ?
z
zaako
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 257
Rejestracja: 07 maja 2011, 16:56
Lokalizacja: Szklarska Poreba

Post autor: zaako »

Taki kiepski material,u mnie to samo.Kup gdzies taka specjalna paste do polerowania wyswietlaczy w tel.kom.powinno pomoc.Poza wyswietlaczem jeszcze trzeba uwazac na plastyki w aucie bo tez sa poddatne na rysy,nie wspomne o lakierze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”