[6n]Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje, wskazówki

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="sebeq"]mam pytanie kto ma schemat pinów od polo przed liftem do mk4 chodzi o podłączenie kabli,pilnie potzrebuje bo licznik juz idzie [/quote]
pisz do bzyku777 czy jakoś tak. zresztą jest jego manual przeróbki zegarów przed na poliftowe, a te od Gofra 4 nie bardzo się różnią. generalnie wszelkie informacje są u nas na forum, tylko trzeba poszukać :piwo:
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

dzieki własnie napisałem do niego :oki:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
p
pinio-78
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 22 lis 2011, 21:30
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: pinio-78 »

A ja koledzy mam wielką prośbę, mianowicie:
Jak u licha wymontować krok po kroku licznik z polo 6n1 98 rok (licznik po lifcie) bardzo proszę o wskazówki co i jak po kolei.
Z góry Dzieki
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote="pinio-78"]A ja koledzy mam wielką prośbę, mianowicie:
Jak u licha wymontować krok po kroku licznik z polo 6n1 98 rok (licznik po lifcie) bardzo proszę o wskazówki co i jak po kolei.
Z góry Dzieki[/quote]

-luzujesz blokadę ustawienia pozycji kolumny kierownicy
- odkręcasz 2 śrubki na krzyżak od osłony obudowy stacyjki i ją zdejmujesz
- odkręcasz 2 śrubki torx T20 (zobaczysz po zdjęciu obudowy stacyjki po lewej i prawej stronie)
- odkręcasz 2 srubki torx T20 u góry daszka licznika
(foto z 2-giej strony tego tematu wrzucone przez czaja:
Obrazek

- wyjmujesz daszek licznika ( dla ułatwienia możesz odkręcić wcześniej kierownicę)
- odkręcasz 2 sruby torx T20 mocujące licznik
- podciągasz licznik za górę do siebie
- wypinasz kostkę poprzez jej wczesniejsze odblokowanie


To tak pokrótce ;)
Nie ma nic trudnego- ja 1-szy raz jak wyjmowałem nie czytałem żadnych porad ani nic takiego ;)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="krzychu20"]- wyjmujesz daszek licznika ( dla ułatwienia możesz odkręcić wcześniej kierownicę)[/quote]
i daszek i licznik wyjdzie przez górny otwór w kierownicy :piwo:
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

a teraz jeszcze jedno jak pisałem u góry licznik pochodzi z mk4 TDI a ten co ma kolega ma licznik od polo ale przed liftem w dodatku od diesla gdzie mam szukam schematu pinów zeby poprzekładac kabelki z mk4 ma dwie kostki a polo ma 1 kostke :niewiem: POMOC !!!! :beg: :beg: :beg:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

nikt nie wymieniał licznika w dieslu??? przed na po lifcie???? :crazy:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="sebeq"]nikt nie wymieniał licznika w dieslu??? przed na po lifcie???? :crazy:[/quote]
Poszukaj zeszytów serwisowych dla VW. Może tam będą rozpisane piny licznika. Zeszyty są w sieci ;)
p
pinio-78
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 22 lis 2011, 21:30
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: pinio-78 »

Wczoraj wyjąlem licznik u siebi wg. wskazówek z powyższych postów, dzięki.
Okazuje się że bardzo ciężko wyjąć ramkę. Wyjąłem licznik i liczyłem na to że zobaczę gdzieś z tyłu stabilizaror napicia niestety nie ma go aniz tyłu ani nie dojrzałem w środku, złożyłem więc, założyłem ale narazie bez ramki. I teraz przydałby się jakiś specjalista do naprawy, am ktoś może doświadczenie z tymi licznikami?????
Awatar użytkownika
bzyku777
Początkujący
Początkujący
Posty: 186
Rejestracja: 07 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bzyku777 »

[quote="sebeq"]nikt nie wymieniał licznika w dieslu??? przed na po lifcie???? :crazy:[/quote]

pinologia licznika diesla i benzyny rózni się tylko dodatkowym przewodem jesli chodzi o wtyczke t32 niebieską
-podłczyć trzeba pin t28/20 ze starej do wtyczki t32/13 to jest kontrolka rozgrzewania świec żarowych
reszta pozostaje bez zmian tak jak w benzynie

Co do zegarów z mk4 nie moga być na can!!!!(sprawdzić nr.seryjny zegarów) było juz nie raz o tym na forum
-po drugie nie wiem dokładnie czy licznik wejdzie bez problemów w deskę i czy belenda licznika będzie pasowac ta z polo
-wtyczką zieloną mozna pominać (no chyba zę wkładamy zegary z fis ,dodatkowe czujniki, manetka itd...)
-po trzecie pozostaje sprawa czujnika ciśnienia oleju i poziomu paliwa- trzeba wymienić niestety żadne zamiany kabli itd..nie wchodzą w grę
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

[quote="bzyku777"][quote="sebeq"]nikt nie wymieniał licznika w dieslu??? przed na po lifcie???? :crazy:[/quote]

pinologia licznika diesla i benzyny rózni się tylko dodatkowym przewodem jesli chodzi o wtyczke t32 niebieską
-podłczyć trzeba pin t28/20 ze starej do wtyczki t32/13 to jest kontrolka rozgrzewania świec żarowych
reszta pozostaje bez zmian tak jak w benzynie

Co do zegarów z mk4 nie moga być na can!!!!(sprawdzić nr.seryjny zegarów) było juz nie raz o tym na forum
-po drugie nie wiem dokładnie czy licznik wejdzie bez problemów w deskę i czy belenda licznika będzie pasowac ta z polo
-wtyczką zieloną mozna pominać (no chyba zę wkładamy zegary z fis ,dodatkowe czujniki, manetka itd...)
-po trzecie pozostaje sprawa czujnika ciśnienia oleju i poziomu paliwa- trzeba wymienić niestety żadne zamiany kabli itd..nie wchodzą w grę[/quote]
i piny podłączyc tak jak benzyniak tylko te t28/20 t32/13 wymienic ok dzieks bede kombinował dalej :oki:
a jeszcze jedno ;) gdzie są nr seryjne zegarów na naklejce czy na zegarze :blush2:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="sebeq"]a jeszcze jedno ;) gdzie są nr seryjne zegarów na naklejce czy na zegarze :blush2:[/quote]
z tylu na obudowie masz nr. Jaki ma mieć oznaczenie to masz napisane przez turzola w jednym z tematów który ci wysłałem.
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

nr mam taki z tyłu 1 036 045 007 i jeszcze taki >PP-TV20< wiec nie znam sie za bardzo :blush2:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="sebeq"]nr mam taki z tyłu 1 036 045 007 i jeszcze taki >PP-TV20< wiec nie znam sie za bardzo :blush2:[/quote]
A nie masz nic w formacie 1j0 000 000? (Początek numeracji może być inny). Ale ten numer z początkiem 036 też może pomoc, ale dopiero jutro będę mógł zajrzeć w etka
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

wszystko działa idealnie kumpela zadowolony lecz wyswietla tylko na liczniku airbak samochodzik z kluczem i abs :blush2: ale to nic grunt ze działa :good:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”