Polo G40 - PR23M3K

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

PR23M3K zmień syrenka alarmu na mniejszą
dmuchawka G60 powiadasz :P
1,3 bara?? to jakie kółko musi mieć
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

dokladnie G60, program juz mam pod nia, ale ciezko znalezc cos w dobrym stanie

pisal ze 1.3 bara, ale na jakim kolku to nie wiem :niewiem:
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

popytaj dawida albo ladro moze maja jakis
ewentualnie 600 ojro i masz nowy
a podstawke pod 60 masz-wieszak
trzeba paski przerobic itp
ile tobie dmuchał na 65?? cos nie chce mi sie wierzyc w 1,3 bo jakby tak było to zmiana g40 na g60 okazała by sie pomyłka
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

u mnie 0.9, moze deko wiecej, stad moje zdziwienie

Z ladro gadalem i czekalem, ale dzis mu wirinik spadl i pekl rowek. Takze musze szukac dalej.
Dawid ma w podobnej cenie co ladro, a jest bez rozwiertu

Mocowanie za 40e mozna nawet kupic, ja bede przerabial ori z G40
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
Kych
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 23 gru 2009, 10:15

Post autor: Kych »

Czekam na rezultaty prac z nowym większym G.
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

Dotarla paczka, a w niej:
- Chip SLS'a pod sprezarke G60 + wtryski z G60 + ori map-sensor, odcinka 7200
Obrazek
- tarcze indiglo
Obrazek Obrazek
Regulacja fajnie dziala, jakosc wykonania tez dobra :D
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Grubo z chipem i wtryskami, ładnie się będzie kręcił :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
P
PaVWel_G40
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:04
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: PaVWel_G40 »

bardzo ladne te tarcze ile taka zabawka i gdzies to znalazl?

a jezeli zostajesz na oryginalnym map-sensorze czyli nie bedziesz dmuchal wiecej od g40?
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

Niemiec, od którego kupilem tego chipa jezdzil na doladowaniu 1.4 bara i nic sie nie dzialo, chip bedzie przejsciowo, bo po wszystkich modach zrobi sie program pod auto

Tarcze sa na ebay.de -> koszt 44 euro (z inwerterem), dostepna jest tez wersja do licznika polo 86c
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
P
PaVWel_G40
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:04
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: PaVWel_G40 »

podobno map sensor wystarcza do 1 - 1.1 bara i widzisz nie ktorzy jezdza na kolko 65 maja bara i nic sie nie dzieje a innym tloki plyna od tego chyba ze Ci to nie straszne;p u mnie sonda afr moteca na seryjnym kolko i doladowaniu 0.65 pokazala ze jest ubogo. bedziesz cos zmienial w ukladzie paliwowym poza wtryskami?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

tłoki możesz chłodzić olejem ale z droga zabawa, można większą mieszanką paliwa ale sporo będzie przepalał
natrysk kosztuje 90 ojro plus wiercenie
Obrazek

czytałem wiele opini na DE i już na kółku 68 już zaczyna być ubogo
PR23M3K szukaj regulatora ciśnienia paliwa skręć na 3 bary
map sensory są różne ostatnio znalazłem o wartościach do 1,1 1,4 1,6
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

prace powoli ida do przodu
kolanko prawie jak z Golfa Rallye hehe, musze jeszcze skonczyc polerke
Obrazek

Mocowanie kompresora tez juz praktycznie gotowe, do kompresora pasuje, ale polerka jeszcze do wykonczenia

Kas regulator cisnienia paliwa napewno bedzie, nie wiem czy kupic taki za 150 czy za 250 zalany ciecza
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

PR23M3K ależ to zrobił nie lepiej by było zrobić flansze?? bo tak to wali prowizorką
ja robiłem powrót z dekla do kompresora z kwasu i wyszło 150 zł jak coś wyślij dobrej jakości zdjęcia a najlepiej rysunek techniczny to Tadziu dorobi to w ciągu tygodnia
regulator napewno nie najtańszy!! a wskaźnik musi być zalany aby dobrze wskazywał ciśnienie
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

czemu prowizorka ? W G60 wylot, czy to kolanko z Rallye czy RS skreca sie na srodku (tak jakby w oske), takze przy kolanku nie ma innego wyjscia zeby to przykrecic :)

Tutaj foto kolanka z Rallye, tez tak skrecane jest, tyle ze na imbusa
Obrazek
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

PR23M3K ok zwracam honor :agree:
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”