
Ja zrobiłem ( no obecnie robię

1. Zdrapanie dokładnie rdzy za pomocą szczotek drucianych na wiertarkę
2. Zdrapanie reszty rdzy papierami ściernymi o gradacji najpierw 40 później 80, (warto się postarać bo później litry podkładu pójdą na wyrównanie powierzchni)
3. Mycie myjką ciśnieniową o wysokim ciśnieniu (najlepiej około 150 barów i to ciepłowodnej + jakiś detergent)
4. Odtłuszczenie powierzchni i nałożenie na felgę preparatu cortanin f (wiąże pozostałą rdzę tworząc z niej warstwę ochronną - czynność wykonałem 2 razy). Zabezpieczenie felgi taśmą malarską.
5. Umycie felgi silnym strumieniem wody - żeby zmyć niepotrzebne resztki środka cortanin f.
6. Malowanie (natrysk pneumatyczny) szarą farbą podkładową (bo na wierzchu też ma być szare) 2 - 3 warstwy w dużych odstępach czasowych warstw - ok. 12 godzin, (ale pierwsza warstwa - cieniutka i wodnista a po około godzinie 2 warstwa)
8. Szlifowanie papierami wodnymi (gradacja 800 i 1000) do uzyskania równego podłoża do nakładania bazy

9. Nałożenie bazy (natrysk pneumatyczny) - farba Nobiles Felga (niezbyt szałowa bo miękka i schnie długo ale tania jest i ma ładny kolor).
10. Zdjęcie taśm zabezpieczających i cieszenie się efektami - ew. lekkie poprawki niedoskonałości
(UWAGA!!! Nie ma możliwości poprawienia tej farby - więc radzę po natrysku farby ftalowej nie kombinować - tak musi zostać :niewiem: )
Koszty: 40 złotych
Czas: 6 dni roboczych (farba wolno schła