[quote="Brzeziak_GT"]A co powiecie o Halogenach od poloneza??[/quote]
Jeśli te w obudowie z plastiku to odpadnie ci problem korozji . Miałem swego czasu po kolei trzy "Poldoloty" i w każdym zmieniałem na plastikowe z WESEM - świeciły bardzo dobrze. Da się nawet zrobić swap do Audi 80 z tymi plastikowcami. http://sklep.wesem.pl/4/6609/Halogeny_s ... e_typu_HP4
[quote="Brzeziak_GT"]muszę nową intalacje zrobić bo coś mi zwore na 1 halogenie robi[/quote]
może na wejściu do przegrody czołowej kabel ociera o masę/przetarty...
śledzę ten temat i nadal nie wiem które halogenki podejdą bez większych modów do 2fa z espero czy z,wesem co by ładnie wyglądało i niedrogo było bo 100 ojro mnie przerasta za 2 lampki,
z spera średnio pasują, bardzo wypierają ze zderzaka, i dużo kombinowania/cięcia/wiercenia.
Wywaliłem esperowskie i wsadziłem oryginały, kupione na giełdzie w granicach 70zł/sztuka (nie ukrywam że ciężko je znaleźć). ale i mieli na sprzedaż po 150zł/sztuka ale tylko w sklepie/szrocie na miejscu nie mieli, cena dla mnie za duża była więc szukałem okazyjnie. Da się dorwać.
Szukałem na giełdzie samochodowej w Gliwicach.
Nie wygląda na to zeby te halogeny miały takie "pochylone" szkło/plastik jak oryginalne, czyli bedzie odstawac, a jak dopasujesz zeby wypelnic idealnie otwor to beda swiecic w ziemie. Ale nie jestem pewien na 100%, moze sie myle
dany G40
wydaje mi sie ze nie bedzie pasowac bo tutaj ten skos po prawej stronie jest duzo wiekszy niz w naszych polowkach pozatym chyba generalnie mniejszy jest ten halogen z golfa (na dlugosc)
ja mam założone przez jakiegoś "Juzka w przydomowym garażu" http://moto.allegro.pl/halogen-lampa-ro ... 51999.html tylko gościu trochę przekombinował ze silikonem z resztą był to maniak ów sprzętu bo całe auto jest obklejone silikonem ( powoli sukcesywnie jest on usówany )