[6n] Brak ciągłej mocy bo coś go zatrzymuje

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Nie odpowiedziałeś mi na pytanie i ciężko celować, jedno wyeliminowałeś, a przy wymianie kopułki aparatu nie ruszałeś :?: , nie jestem biegły w 6n ale przypuszczam że to full szpryca i take objawy były przy przestawionym zapłonie, walniętej lambdzie lub czujnik temperatury albo potencjometr przepustnicy, przytkany filtr paliwa powietrza,na końcu wydech (kat).
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Dawidoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 429
Rejestracja: 28 sty 2015, 17:31
Lokalizacja: ChoRzÓw

Post autor: Dawidoo »

Także czujnik temperatury cieczy wymieniony na nowy febi też jest :) przed wymiana też tak było że nie szedł dobrze dlategp wymieniłem wszystko i dalej to samo wcześniej ja nie jeździłem tym autem i nic nie wiedziałem ;)
Awatar użytkownika
Dawidoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 429
Rejestracja: 28 sty 2015, 17:31
Lokalizacja: ChoRzÓw

Post autor: Dawidoo »

Mój problem dobiegł końca byłem dzisiaj u mechanika wszystko po sprawdzał i się okazało że był źle zapłon ustawiony od razu autko śmiga bo dobrym ustawieniu także sonda lambda reaguje tak samo kompresja zrobiona wszystko ok aż się chce jeździć Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Czyli trop dałem dobry :good:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Dawidoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 429
Rejestracja: 28 sty 2015, 17:31
Lokalizacja: ChoRzÓw

Post autor: Dawidoo »

No dobry dobry kolego :) a ile koni daje wycięcie katalizatora ? I czy opłaca się go wycinać ?
m
maclaz
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 09 kwie 2010, 19:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: maclaz »

+1KM i +10 dB :P . W firmowym samochodzie mamy wypruty katalizator i mocno uciążliwe to jest przy dłuższej jeździe. Silnik 1.4 75KM czy coś koło tego.
Awatar użytkownika
Dawidoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 429
Rejestracja: 28 sty 2015, 17:31
Lokalizacja: ChoRzÓw

Post autor: Dawidoo »

Czyli rozumie że nie opłaca się tego robić ogólnie dziękuje za odpowiedz :)
m
maclaz
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 09 kwie 2010, 19:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: maclaz »

Chcesz to rób. Zwiększy się trochę elastyczność bo będzie się szybciej wkręcał na obroty ale jeśli zamierzasz jeździć tym w dalsze trasy to może to być męczące.
Awatar użytkownika
Dawidoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 429
Rejestracja: 28 sty 2015, 17:31
Lokalizacja: ChoRzÓw

Post autor: Dawidoo »

Ja wiem bo kolega też ma bez katalizatora i na dłuższa metę to przeszkadza także zostanę z katalizatorem :) a są filtry co lepiej na obroty wchodzi sportowe nie ?
m
maclaz
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 09 kwie 2010, 19:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: maclaz »

Filtry stożkowe ale to raczej Ci nie pomoże. Jeśli ma się lepiej wkręcać na obroty to bardziej Ci w tym pomoże lekkie koło zamachowe.
Awatar użytkownika
Dawidoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 429
Rejestracja: 28 sty 2015, 17:31
Lokalizacja: ChoRzÓw

Post autor: Dawidoo »

Albo są układy dolotowe sportowe też nic nie da ?
Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

Post autor: razzor_6n2 »

Ja mam podobna sytuację czasami jadę i obrotomierz wpada na zero poczym wraca na prawidłowe obroty niekiedy ma też tak jak kolega pisał wogole brak mocy i kręci do 5 tys na luzie. Jak odpaleniu na nowo to jest ok i później powtórka się robi. Obstawiam cewke zapłonowa? polo 6n2 gti.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
Awatar użytkownika
Dawidoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 429
Rejestracja: 28 sty 2015, 17:31
Lokalizacja: ChoRzÓw

Post autor: Dawidoo »

Prawdopodobnie będzie to cewka zapłonowa od tego bym zaczął przygodę:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”