[6N] Projekt "VIOLET"

Chcesz upiększyć swoje auto? A może pochwalić się przeprowadzonymi zmianami? Tu możesz to zrobić.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
Bart-S
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 09 paź 2015, 22:14

Post autor: Bart-S »

Dzięki Marcin. Jakiś konkretny gwint polecisz? Coś przetestowanego na 6N/6N2?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wszystko zależy ile chcesz wydać
najtaniej tuningart, ta-technix lub mts-technik
potem masz FK
następnie AP-Racing, ST-Suspension (marka KW, odpowiednik Weiteca)
no i najdrożej KW
Awatar użytkownika
Bart-S
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 09 paź 2015, 22:14

Post autor: Bart-S »

KW z regulacją twardości 899EUR, nieźle ;) Dzięki za wskazówki - zorientuję się w możliwościach, porównam z cenami i dam znać co wybrałem :)

Steffan BCW 7" ET24 - póki co z zakupionymi oponami 185/55 (oczywiście do odnowienia ale cena zakupu, rekompensuje tą konieczność). Jak znajdą się na aucie będę wiedział co dalej ;)

Póki co nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przy 8" ET20 wyszłoby perfekcyjnie pod rant - no ale z 7" sugerowałem się opisem z jednego z angielskich for (oby wyszło dobrze, jeśli nie - wymieniamy ;)).

Obrazek

Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""Bart-S""]Póki co nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przy 8" ET20[/quote]
1.5-2cm za obrys z tyłu... chyba że Shmitty które mam w garażu jednak nie miały et20 tylko e10, muszę to wreszcie zmierzyć

Gwint AP jest całkiem przyjemny, nie za twardy, kolega miał chwile na Audi A4 i był bardzo zadowolony (zdjął do robienia blacharki)
Awatar użytkownika
Bart-S
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 09 paź 2015, 22:14

Post autor: Bart-S »

Czyli 7" powinno być w sam raz.

AP dobrze mi się kojarzy więc pewnie pójdziemy w tę stronę - za KW jednak trzeba już troszkę przepłacić.
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

Tuningart, TA-tesco i MTS to gwinty do zglebienia samochodu żeby ładnie stał.
Amortyzatory mają za małe tłumienie, przy ustawieniach nadających się do czegoś więcej niż parkowania z samochodu robi się ping pong. Więc miej to też na uwadze, a głosy mam (wpisz nazwę czegokolwiek, to nie tylko samochodów dotyczy) i jestem zadowolony" można spokojnie pominąć.
Chyba że chcesz się bawić w wymianę oleju w amorach na gęstszy, ale to szkoda takich rzeczy robić w nowo kupionym zestawie.

Weź to pod uwagę kupując zawieszenie, bo to jeden z kluczowych elementów tego jak będziesz jechał. Bądź stał.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Styling / Fotki aut”