urwa.... będzie się zielony kłócił z tymi co maja te auta od lat :banghead: .... masz 86c2f do cholery, to że na tabliczce jest 86c nic nie znaczy, większość tak miała, niektórym wpisali 87c - najwyraźniej zależało to od rocznika produkcji, albo miejsca (Niemcy lub Hiszpania)
W końcu 86c2f to tylko lifting modelu 86c tak jak 6n2 jest liftingiem 6n.
Określ się co chcesz z robić z tym autem bo "Witam tak jak w tytule chciałbym zapytać czy pomogli byście mi w przeróbce optycznej mojej polóweczki . Na myśli mam przód jak narazie" znaczy tyle co nic.
Nie wiesz co chcesz zrobić to przeglądaj co zrobili inni, wymyśl coś sam, po trzecie masz internet.
70 stron (prawie) zdjęć wystarczy?
http://www.polo-land.fr/forum/viewtopic.php?f=7&t=2202
Jak chcesz aby za czymś to wyglądało zacznij od zadbania o ten styrany lakier i polakierowania maski. Następnie ładna 13", 14" lub 15 i małe obniżenie auta (sprężyny 60/40 i amortyzatory), chyba ze wolisz do samej ziemi, zmiana wnętrza na takie z GT, można smoked front (schemat lakierowania odbłyśnika
https://picasaweb.google.com/lh/photo/x ... directlink ), białe kierunkowskazy oklejone folią jasno czarną.....itd
Pomogłem?
PS Polo od modelu 86 (w sumie Audi 50) do 86c2f nie różni się niczym szczególnym pod względem technicznym, a jedynie estetycznym. Dopiero model 6n wprowadził świeżość technologiczną (no może silnikami na wtrysku jedno i wielo-punktowym w późnych 86c i 86c2f).