[86c2f] Jak usunąć alarm i oryginalny immobiliser?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Ricardo-53

Post autor: Ricardo-53 »

[quote="Wojciechus"]Tyle, że nie wiem jak to może działać. wygląda to tak jakby kabel wychodził ze stacyjki, szedł do centralki, wychodził z centralki i leciał do ori wiązki z auta. Myślałem, że wystarczy ją wywalić i już będzie git, złączyć kabel i po robocie. Połączyłem kabelki niby wyrzucając centralkę i nic, pompa nie rusza, kontrolki się nie włączają.[/quote]
Sam widzisz, wtyczka podłączona do pustej centralki > działa,
odłączona od centrali > niedziała, bezwzględu na to czy się ją zmostkuje czy nie.
Jakieś czary !
Pisałem wcześniej, sprawdz styki na centralce po rozłączeniu wtyczki,
może coś się wyjaśni.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Jeśli ten immo był założony zgodnie z instrukcją, to dwa przekaźniki na centralce odpowiadają za odcięcie zapłonu w stacyjce i odcięcie zasilania pomp paliwa. Patrz tutaj:

https://plus.google.com/photos/10307377 ... 6De1ZDr3QE
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Na to wygląda tylko jak to przywrócić do oryginału? Bo oryginalna wiązka nie wygląda jakby była w jakiś sposób rozcinana, wszystko wygląda na ori, tylko jakby między ktoś władował tę badziewną centralkę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”