[9N] Błąd immo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
meqqex
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 09 lis 2014, 10:38

Post autor: meqqex »

Witam

Pojawił mi się następujący problem. Chcąc dołożyć kolejny kluczyk ale z pilotem użyłem manuala z forum. za pomocą Vag Commandera China odczytałem PIN (3 cyfry) potem key lerning dodałem kluczyk wszystkie działają auto odpala ale mruga immo! Co poszło nie tak?
Das Auto
VW Polo 1.2 9N 2002r. 5d

Bella donna Italiana
[url=http://forum.lanciapolska.org/viewtopic ... 24&t=60950][Lancia Lybra SW LX -1.9 JTD - 85kW - 2004R]<<KLIK>>[/ur
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""meqqex""]Witam

Pojawił mi się następujący problem. Chcąc dołożyć kolejny kluczyk ale z pilotem użyłem manuala z forum. za pomocą Vag Commandera China odczytałem PIN (3 cyfry) potem key lerning dodałem kluczyk wszystkie działają auto odpala ale mruga immo! Co poszło nie tak?[/quote]
podłącz vaga i zczytaj błędy z licznika. zobaczymy czym pluje ów kontrolka.
m
meqqex
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 09 lis 2014, 10:38

Post autor: meqqex »

Powiem immo nie pokazuje błędu. Jest błąd przy programowaniu kluczyków! Jak Go naprawić?
błędy odczytane VCDS 1.0 lite zarejestrowana wersja pełna

nr błędu
01176 key 07-10 signal to low - intermittent
01179 incorrect key programming 35-00--

nr blędu w silniku
17978 - Engine Start Blocked by immo P1570 -35-10---intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) Implausible Signal P0116-35-10-- Intemittent

co ciekawe po programowaniu pierwszym wszystkie klucze odpalały a dzisiaj za pierwszym razem mogłem odpalić jedynie dodanym kluczem ponieważ 2 oryginalne nie uruchomiły silnik gasł i nie odpalał

więc odpaliłem na 3cim dodanym

po czym na przekręconej stacyjce (silnik nieuruchomiony) odczytałem błędy które podałem powyżej
wszystkie błędy poza 01179 incorrect key programming 35-00-- zostały skasowane
Das Auto
VW Polo 1.2 9N 2002r. 5d

Bella donna Italiana
[url=http://forum.lanciapolska.org/viewtopic ... 24&t=60950][Lancia Lybra SW LX -1.9 JTD - 85kW - 2004R]<<KLIK>>[/ur
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""meqqex""]za pomocą Vag Commandera China odczytałem PIN (3 cyfry) potem key lerning dodałem kluczyk wszystkie działają auto odpala ale mruga immo! Co poszło nie tak?[/quote]
z tego wynika że źle zaprogramowałeś kluczyki. powinieneś kodować wszystkie klucze na raz. nie tylko ten jeden z pilotem.

sprawdź ile masz zakodowanych aktualnie kluczyków.
zobacz czy możesz przejrzeć ten temat, bo nie chce mi się wszystkiego przepisywać :grin:
http://forum.vw-passat.pl/threads/74808 ... -kodowanie
m
meqqex
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 09 lis 2014, 10:38

Post autor: meqqex »

Nie ma watpliwosci ze zle zaprogramowalem. Skorzystam z porady i dziekuje bardzo na namiar do pomocy ktora oczywiscie przestudiuje i podziele sie jak mi poszlo. Na marginesie zaznacze ze programowalem 3 kluczyki. 2 stare plus nowy na samym koncu metoda opisana na tym forum w temacie pilot z kluczyka polo 9n9n3 w ktorym wykorzystano vag commandera china 1.4 byc moze bede musial skorzystac jednak z vcds-a lub vaga 311 ;)

Pozostaje mi tylko jeszcze stwierdzić czy kodowanie zacznę od starych kluczyków lub od tego nowego potem stare zobaczę poczytam i dam znać jak mi poszło ;)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2015, 21:18 przez meqqex, łącznie zmieniany 1 raz.
Das Auto
VW Polo 1.2 9N 2002r. 5d

Bella donna Italiana
[url=http://forum.lanciapolska.org/viewtopic ... 24&t=60950][Lancia Lybra SW LX -1.9 JTD - 85kW - 2004R]<<KLIK>>[/ur
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

ja kodowałem w pastuchu commanderem wg. opisu z forum passata i kodowałem 4 klucze (2 ori + 2 piloty). wszystko poszło si.
przed kodowaniem sprawdź tylko czy pastylki nadaja się do ponownego kodowania.
m
meqqex
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 09 lis 2014, 10:38

Post autor: meqqex »

[quote=""czaja""]ja kodowałem w pastuchu commanderem wg. opisu z forum passata i kodowałem 4 klucze (2 ori + 2 piloty). wszystko poszło si.
przed kodowaniem sprawdź tylko czy pastylki nadaja się do ponownego kodowania.[/quote]

Sprawdziłem VCDS-em że mam tylko 1 kluczyk zaprogramowany - przed moją ingerencją na pewno były 2 ponieważ odpalały auto co sprawdzałem przed zakupem (ten dodany gdyż tylko z niego mogę odpalić jak pisałem wcześniej a programując zaczynałem od pierwszego i drugiego oryginalnego działającego na końcu dokładany scyzoryk) z tego wnioskuję że pastylka ostatniego jest zaprogramowana, oryginalne też tylko trzeba rozpocząć kodowanie od początku i chyba nie trzeba będzie wymieniać pastylek nawet w oryginalnych kluczykach. Sprawdzę w wolnej chwili moją teorię i pastylki ;)
Das Auto
VW Polo 1.2 9N 2002r. 5d

Bella donna Italiana
[url=http://forum.lanciapolska.org/viewtopic ... 24&t=60950][Lancia Lybra SW LX -1.9 JTD - 85kW - 2004R]<<KLIK>>[/ur
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""meqqex""][quote=""czaja""]ja kodowałem w pastuchu commanderem wg. opisu z forum passata i kodowałem 4 klucze (2 ori + 2 piloty). wszystko poszło si.
przed kodowaniem sprawdź tylko czy pastylki nadaja się do ponownego kodowania.[/quote]

Sprawdziłem VCDS-em że mam tylko 1 kluczyk zaprogramowany - przed moją ingerencją na pewno były 2 ponieważ odpalały auto co sprawdzałem przed zakupem (ten dodany gdyż tylko z niego mogę odpalić jak pisałem wcześniej a programując zaczynałem od pierwszego i drugiego oryginalnego działającego na końcu dokładany scyzoryk) z tego wnioskuję że pastylka ostatniego jest zaprogramowana, oryginalne też tylko trzeba rozpocząć kodowanie od początku i chyba nie trzeba będzie wymieniać pastylek nawet w oryginalnych kluczykach. Sprawdzę w wolnej chwili moją teorię i pastylki ;)[/quote]
Wszystko zależy od pastylek. Jeżeli są wielokrotnego kodowania to bez problemu zakodujesz. Podczas kodowania podajesz ilość wszystkich kluczyków jaka chcesz kodowac, niezależnie czy jakieś były wcześniej zakodowane.
m
meqqex
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 09 lis 2014, 10:38

Post autor: meqqex »

Problem rozwiązany immo nie mruga a autko odpala z każdego kluczyka. W weekend zamienię moduł komfortu i będę cieszyć się
otwieraniem i zamykaniem drzwi z pilota :D

Nie wiem dokładnie w którym miejscu popełniłem błąd gdyż uważam że postępowałem dobrze wg instrukcji TUTAJ

Tak jak wspomniałem wcześniej odpalało auto z dodanego kluczyka dwóch oryginalnych nie.
Dziękuję Ci Czaja za linka do forum Pastucha ;) proforma sprawdziłem pastylki i tak jak w temacie co pisał chudy_lis w 3cim polu były 1dynki.
A to oznacza że nadają się do ponownego zaprogramowania ;)

Także dzisiaj na spokojnie podszedłem do auta odpaliłem lapka podłączyłem się z autem za pomocą VCDS-a lite 1.0
wybrałem "Instrument" potem "Login" wpisałem PIN następnie "Adaptation" wybrałem kanał "021" pokazuje że mam 1 kluczyk (immo dalej mruga)
i tak sobie pomyślałem skoro programowałem 3 za pomocą Vag Commandera 1.4 China to może wpiszę w VCDS-ie (dałem "up") do 3 kluczyków i dałem "test"
......
......
......
i ku mojemu zdziwieniu immo przestało mrugać :D sprawdziłem każdy kluczyk po kolei auto odpala immo nie świeci i udało się skasować wszystkie błędy.

Dzięki Czaja raz jeszcze ;) Pozdrawiam
Das Auto
VW Polo 1.2 9N 2002r. 5d

Bella donna Italiana
[url=http://forum.lanciapolska.org/viewtopic ... 24&t=60950][Lancia Lybra SW LX -1.9 JTD - 85kW - 2004R]<<KLIK>>[/ur
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”