[6n] sposób aby gwint był bardziej komfortowy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

panowie nie ma co sie klocic dzis z racji na kijowa pogode mialem sie wybrac na zlocik na silesie :) ale siedze od rana w garazu i walcze obnizylem cisnienie w oponach na 2,5 i wywalilem odboje z przodu jak JuStIcE polecil i obcialem tylne odboje tak aby zostalo 205cm i pojechalem jezdzic po naszych cudownych dziurach ,o niebo lepiej chociaz teraz sie obawiam czy nieprzywale czyms bo sie autko ugina delikatnie i pojawil sie problem obcierania z tylu ale to przez dystans , z tego wynika ze tak zle i tak niedobrze :) byly odboje bylo twardo ale nic sie nieuginalo ,nie obcieralo itd .Teraz jest troche komfortowo obciera i sie ugina , heh niedogodzi sie :)
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

chcesz miec w miare spasowane nadkole z opona to musisz miec sztywno, proste, jak masz kilka mm rant nad opona to przy "komfortowym" gwincie bedzie tarlo...

kup sobie kit 60/40 zapodaj bardziej cywilne kolo i bedziesz mial komfort i w miare fajnie to bedzie wygladalo
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

ciekawe jak będzie u mnie z gwintem AP ,albo gleba albo seria i komfort proste :D
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""marcc_Jr""] pojawil sie problem obcierania z tylu ale to przez dystans[/quote]
najwyraźniej trochę za dużo tego odboju odciąłeś, a nadkola pewnie nie zaklepane...
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Podepnę się jak już jest o tym mowa - ja przy dystansach też mam problem obcierania, kit oczywiście TA i jest cholernie miękki. I się zastanawiam, czy zainwestować w gumowe dodatkowe odboje i wrzucić je na amortyzatory? No i czy jeśli wyszłoby mi tak, że usiadłby na tych odbojach, to czy w takim przypadku kit po dupie nie dostanie?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Tajg3r
mysle ze w twoim przypadku twarde odboje powinny sie nadac bo sa krotsze niz gte w wintach no chyba ze sie myle :P
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

[quote=""marcc_Jr""]Tajg3r
mysle ze w twoim przypadku twarde odboje powinny sie nadac bo sa krotsze niz gte w wintach no chyba ze sie myle :P[/quote]

No właśnie też tak uważam, ale jak wyglądałaby kwestia oparcia się na tych odbojach?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""Tajg3r""]ale jak wyglądałaby kwestia oparcia się na tych odbojach?[/quote]
na wyboju będzie ŁUP i poczujesz to w dolnych plecach
a jak załadujesz auto "po dach" i siądzie to będzie po prostu deska
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Z dwojga złego, to wolę mieć już raczej sztywno. :P Ale głównie chodzi mi w tym przypadku o żywotność amortyzatorach przy oparciu na odboju, czy nie dostaną mocno po tyłku.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""Tajg3r""] żywotność amortyzatorach przy oparciu na odboju, czy nie dostaną mocno po tyłku.
[/quote]
jak mogą dostawać po tyłku jak nie pracują?
prędzej bym się obawiał o to czy nie pęknie śruba mocująca go do belki
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""Marcin86c""]
jak mogą dostawać po tyłku jak nie pracują?[/quote]
:banghead: Właśnie to, że nie pracują, powoduje fakt, że szybciej padają.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

tyle że występuje to tylko w momencie pełnego załadowania..
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

[quote=""JuStIcE""] :banghead: Właśnie to, że nie pracują, powoduje fakt, że szybciej padają.[/quote]

O to właśnie mi chodzi, tak jak to napisał Bartek. :) Czyli wnioskuję, że mogę tak jeździć, jedynie kuku może być przy załadowanym aucie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”