[6n] Pololot by Czarek-lca

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czarek-lca
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 18 wrz 2013, 23:44

Post autor: Czarek-lca »

[quote=""krzychu20""]To "coś" z maski usuń[/quote]
Oznaczenia rodem z transformersów poszły wek. Bałem się, że zostawią ślady i będzie trzeba polerować, ale ktoś musiał to niedawno zakładać, bo wszystko ładnie zeszło.
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Nadal nie wiem o co chodzi ze wskaźnikiem temperatury, który nieco szaleje :( W niedzielę auto jedzie w trasę, to podepnę u VAGa na trasę i zobaczę jaki sygnał otrzymuje komputer ze sterownika. Na tą chwilę nie sposób postawić wskazówkę pionowo. Gdy już się dźwignie do 1/4 skali, to za chwilę znowu leży prawie że na początku. No i mimo zagrzania, cały czas trzyma 950-1000 jałowe obroty.
Na zdjęciu wspomniane obroty i temp po 30 km jazdy:
ObrazekObrazek

Btw, czy 185/70/14 nie będą trochę za duże dla mojej Polówki??
Potrzebował bym wspornik: 6N0886187A do przymocowania dzielonej kanapy. Gdzie mogę takie cudo znaleźć?? Tylko szroty?
VW Polo 95\' 1.05 AEV
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

[quote=""Czarek-lca""]
Btw, czy 185/70/14 nie będą trochę za duże dla mojej Polówki??[/quote]

Nie bedą :) a nie lepiej kupic lepsze alu i oponki plus gwint?? :oki:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
S
Sanchez77
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 21 paź 2012, 22:21

Post autor: Sanchez77 »

[quote=""sebeq""][quote=""Czarek-lca""]
Btw, czy 185/70/14 nie będą trochę za duże dla mojej Polówki??[/quote]

Nie bedą :) a nie lepiej kupic lepsze alu i oponki plus gwint?? :oki:[/quote]

Nie każdy marzy o wielkich kołach i glebie...

A co do tematu to widać, że dobrze się dzieje. Jest schludnie, bez żadnych fajerwerków. Powodzenia.

/down: w planach nic takiego nie widzę..
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2013, 9:40 przez Sanchez77, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

[quote=""Sanchez77""][quote=""sebeq""][quote=""Czarek-lca""]
Btw, czy 185/70/14 nie będą trochę za duże dla mojej Polówki??[/quote]

Nie bedą :) a nie lepiej kupic lepsze alu i oponki plus gwint?? :oki:[/quote]

Nie każdy marzy o wielkich kołach i glebie...

A co do tematu to widać, że dobrze się dzieje. Jest schludnie, bez żadnych fajerwerków. Powodzenia.[/quote]

A może kolega sam stwierdzi, może ma zamiar zmienić, zima jest długa :grin:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

[quote=""sebeq""][quote=""Czarek-lca""]
Btw, czy 185/70/14 nie będą trochę za duże dla mojej Polówki??[/quote]

Nie bedą :) a nie lepiej kupic lepsze alu i oponki plus gwint?? :oki:[/quote]


Co za farmazony i wprowadzanie w błąd... :closedeyes:
Jasne ze opona 185/70/14 będzie za duża!
Fabryczne 185/55/14 jest już i tak większe nawet od fabrycznego 195/45/15.
Idąc dalej 185/70/14 jest aż o 56mm na średnicy większe od 185/55/14, co daje 10% różnicy w średnicy do fabrycznego największego koła.
Nawet jeśli jakimś cudem nie będzie obcierało przy skręcie, czy o tylne nadkole na dole, to zakładanie takiego koła do silnika 1.0 mija się z celem. Jestem ciekaw czy ktokolwiek na forum w 6n ma takie koło...
Awatar użytkownika
Czarek-lca
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 18 wrz 2013, 23:44

Post autor: Czarek-lca »

[quote=""Jacoo""]
Jasne ze opona 185/70/14 będzie za duża!
Fabryczne 185/55/14 jest już i tak większe nawet od fabrycznego 195/45/15.[/quote]
No właśnie też mnie to zastanawiało, fabryczne 155/70/13 dla tego silnika :) Max profil to 55 moim zdaniem i z szerokością kapcia też nie ma co szaleć, bo nie będzie chciało jechać :)

A czy ktoś mógłby się wypowiedzieć odnośnie tej temperatury na blacie (kilka postów wyżej)

[quote=""Sanchez77""]A co do tematu to widać, że dobrze się dzieje. Jest schludnie, bez żadnych fajerwerków. Powodzenia.[/quote]
Dzięki :) na początek muszę ogarnąć to co jest do ogarnięcia, czyli mechanika, blacha, lakier, wszelkie usterki ukryte, a dopiero potem można bawić się w dodatki :)
VW Polo 95\' 1.05 AEV
Obrazek
Obrazek
S
Sanchez77
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 21 paź 2012, 22:21

Post autor: Sanchez77 »

No i takie podejście do tematu to ja rozumiem ;).

A w jakiej kondycji blacharka ? Wychodzi ruda ?
Awatar użytkownika
Czarek-lca
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 18 wrz 2013, 23:44

Post autor: Czarek-lca »

[quote=""Sanchez77""]No i takie podejście do tematu to ja rozumiem ;).
A w jakiej kondycji blacharka ? Wychodzi ruda ?[/quote]
Wyrzuciłem przecudowne korki w podłodze i załatałem na amen, wleciały maty wygłuszeniowe bitumiczne dla wzmocnienia.

Standard chyba to błotniki :) ale to tylko powierzchniowo, spokojnie do ogarnięcia w garażu :)


//EDIT
Właśnie wyskoczył walnięty termostat... Temp według komputera nie przekroczyła 52 stopni w 33 minutowej trasie.
http://vaglog.rtnet.pl/spamujek_143846.html
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2013, 19:23 przez Czarek-lca, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Polo 95\' 1.05 AEV
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

A sprawdziłes też krociec termostatu? Czy jest cały. Bo może się okazać że ulamany jest w środku i nawet sprawny termostat nic nie pomoże.
Awatar użytkownika
Czarek-lca
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 18 wrz 2013, 23:44

Post autor: Czarek-lca »

[quote=""czaja""]A sprawdziłes też krociec termostatu? Czy jest cały. Bo może się okazać że ulamany jest w środku i nawet sprawny termostat nic nie pomoże.[/quote]
Nie bo auto pojechało do rodziny z podłączonym laptopem, stąd logi. Wróci wieczorem, więc najszybciej jutro sprawdzę, jak wygląda ten króciec w środku i wymienię najwyżej oba elementy. Króciec z termostatem jest pod kopułką rozdzielacza prawda??
VW Polo 95\' 1.05 AEV
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""Czarek-lca""]Króciec z termostatem jest pod kopułką rozdzielacza prawda??[/quote]
Tak. Krociec najlepiej kupić ori, jeżeli jest do wymiany.
Awatar użytkownika
Czarek-lca
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 18 wrz 2013, 23:44

Post autor: Czarek-lca »

O dziwo wczoraj w drodze z pracy do domu, auto zagrzało się idealnie, wskazówka prawie na pion przy dośc krótkim odcinku. Coś mi się wydaje, że czaja miałeś rację, i jakiś odłamek blokuje mi termostat, albo się zwyczajnie odwiesił. Na tą chwilę, przyjrzymy się jego pracy (temp silnika), a na dzisiaj wpada temat kostki stacyjki. Nie posiadam niestety ściągacza, więc zobaczymy co z tego wyjdzie :)
VW Polo 95\' 1.05 AEV
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
sebeq
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1128
Rejestracja: 17 kwie 2009, 12:39
Lokalizacja: Nowe n/W

Post autor: sebeq »

[quote=""Czarek-lca""][quote=""Jacoo""]
Jasne ze opona 185/70/14 będzie za duża!
Fabryczne 185/55/14 jest już i tak większe nawet od fabrycznego 195/45/15.[/quote]
No właśnie też mnie to zastanawiało, fabryczne 155/70/13 dla tego silnika :) Max profil to 55 moim zdaniem i z szerokością kapcia też nie ma co szaleć, bo nie będzie chciało jechać :)

A czy ktoś mógłby się wypowiedzieć odnośnie tej temperatury na blacie (kilka postów wyżej)

[quote=""Sanchez77""]A co do tematu to widać, że dobrze się dzieje. Jest schludnie, bez żadnych fajerwerków. Powodzenia.[/quote]
Dzięki :) na początek muszę ogarnąć to co jest do ogarnięcia, czyli mechanika, blacha, lakier, wszelkie usterki ukryte, a dopiero potem można bawić się w dodatki :)[/quote]

sorki chłopaki mój błąd nie sprawdzałem silnika twojego jaki masz :blush2:
[size=12px]http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=19398[/url]
Awatar użytkownika
Czarek-lca
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 18 wrz 2013, 23:44

Post autor: Czarek-lca »

Z braku sciagacza odkrecilem krzyzak kolumny kierowniczej i teraz nie mogę jej złożyć. Wygląda to tak jakby drążek kolumny kierownicy byl za krotki, co jest nie możliwe, bo 20 minut wcześniej go odczepiłem.

Jak to możliwe że wcześniej pasowało a teraz jest za krótki i nie sięga do krzyżaka na tyle, żeby wkręcić śrubę blokującą

Tak to wyglądało wcześniej, a czerwona kreska pokazuje do którego miejsca sięga w tym momencie:
Obrazek
VW Polo 95\' 1.05 AEV
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Czarek-lca
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 18 wrz 2013, 23:44

Post autor: Czarek-lca »

Udało się ogarnąć temat :)

Płaski klucz 14, założony w miejscu łączenia dwóch elementów drążka + odpowiednie opukanie młotkiem w klucz i gotowe :)
Trzeba było, aż 2 cm wycisnąć, żeby wszystko gładko poskładać.

Nowa kostka:
Obrazek

Stara kostka, raczej z tych najtańszych, bo VW to to na pewno nie jest:
ObrazekObrazek
VW Polo 95\' 1.05 AEV
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta sprzedane/ kasacja”