Yzf 250 | 6n GTi Patryka. up :)

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
szmydziu
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 563
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:53
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: szmydziu »

[quote=""Yzf 250""]Nie, tylko odbłyśniki i oprawka żarówki. Lepszy efekt z pomalowanym kloszem ?[/quote]
Zawsze to bardziej czarno :D

Od razu zalecam wymianę żarówek na jakieś dobre Philipsy lub Osramy (coś z serii +xx% światła).

Edit:
Ja jeżdżę na gwincie już przeszło pół roku, a rozpórki nie mam. Wiadomo, że ciężko organoleptycznie zmierzyć czy nic się nie dzieje z autem w złym kierunku. Szozdi bez rozpórki już 3-eci sezon będzie śmigał. Jeśli nie jeździsz ostro w zakrętach, mógłbyś podjąć ryzyko założenia gwintu i późniejszego szukania rozpóry.
Obrazek
Obrazek
q
qK.
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1172
Rejestracja: 09 maja 2011, 0:24
Lokalizacja: Rypin/Żuromin

Post autor: qK. »

Spokojnie możesz jeździć jakiś czas bez rzpórki, z autem nic Ci sie nie stanie :) Co nie oznacza że możesz to całkowicie odpuścić :)
Jeżeli chodzi o twarde odboje to potrzebne Ci są jeśli chcesz spasować błotnik z oponą na milimetry żeby uniknąć obcierania, ale z tego co widzę to u Ciebie tak nie będzie więc możesz odpuścić :)
Do czarnego lakieru, radziłbym kontrast lampek czerwonych z 6n jak kolega na foto pokazał wcześniej lub z 6n2 :)
Polo 6N by qK.
Szuraj wahaczem, a nie dokladką jak byle pi**a!!!
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

Maluj klosze :D jak robić to robić ;D MA BYĆ KOSA !!

Mój zestaw
http://img96.imageshack.us/img96/8286/img190b.jpg :)
Awatar użytkownika
daro87
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1272
Rejestracja: 24 sty 2011, 15:57
Lokalizacja: ZS/ZGL
Kontakt:

Post autor: daro87 »

i kolejne GTI nam przybylo, kolo masz, gwint tez, teraz to waszystko ladnie ubrac i bedzie git gti :)
Awatar użytkownika
adik300i
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 485
Rejestracja: 06 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: Prószków

Post autor: adik300i »

Ładne GTI :)
Czy to zegary z audika? czy po modach bo w polo chyba nie było bialych z czerwonymi wskazówkami? :scratch: Chyba ze GTI takie miało to nie wiem :P
Było: Polo 6N 1.6 by Adi
Jest: Seat Exeo 2.0 TDI
Jest: Audi 80 Cabrio by Adi
KLIKNIJ I ZOBACZ
Obrazek
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""adik300i""]Ładne GTI :)
Czy to zegary z audika? czy po modach bo w polo chyba nie było bialych z czerwonymi wskazówkami? :scratch: Chyba ze GTI takie miało to nie wiem :P[/quote]

Licznik z gti miał niebieskie podświetlenie i czerwone wskazówki ;)

Tę polówkę kojarzę z ogłoszeń- dość długo "wisiała" i chętnych na nią nie było

Niech służy bezawaryjnie ;)
Y
Yzf 250
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:05

Post autor: Yzf 250 »

[quote=""adik300i""]Licznik z gti miał niebieskie podświetlenie i czerwone wskazówki ;)

Tę polówkę kojarzę z ogłoszeń- dość długo "wisiała" i chętnych na nią nie było

Niech służy bezawaryjnie ;)[/quote]

Miejmy nadzieję, rozrząd, pompa, paski, oleje, filtry niby było to robione w październiku lecz ja na słowo nie wierzę, zrobię mechanikę jak należy a później tempo modów będzie szybsze niż teraz :) Dzięki za miłe słowa Pany :hello:
Awatar użytkownika
adik300i
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 485
Rejestracja: 06 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: Prószków

Post autor: adik300i »

[quote=""krzychu20""]
Licznik z gti miał niebieskie podświetlenie i czerwone wskazówki
[/quote]

A no tak, świeci na niebiesko to fakt, zdjęcie zrobione w dzień dlatego widać cyferki na biało :D
Powodzenia w modach, bedę tu zaglądał, wpadła mi w oko ta polówka :D
Było: Polo 6N 1.6 by Adi
Jest: Seat Exeo 2.0 TDI
Jest: Audi 80 Cabrio by Adi
KLIKNIJ I ZOBACZ
Obrazek
Y
Yzf 250
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:05

Post autor: Yzf 250 »

Siemanko no to taki mały aktual. Mianowicie nie będzie on meeeega wielki
co wynika z tego, że praca którą wykonałem nie jest bardzo widoczna ale
jestem zadowolony.
Na początek troszkę odnowiłem znaczki bo farba była kaszana juz
Obrazek
Później wyprałem fotel i trochę go podreperowałem domowymi sposobami
(ściagniecie pokrowca, reanimacja gąbki i pranie) wyszło zacnie :) Wyprałem
fotel kanapy jeszcze podsufitka i boczki tylne z pasami :)
Obrazek
Smoked :blush2:
Przed
Obrazek
Po
Obrazek
200 TYS km i oryginalny rozrząd :vinsent: (w listopadzie niby zmieniany).
Zakupiłem nowe napinacze, rolki prowadzące, pompę wody i paski, zmianę
dokonałem samemu :) Wszystko chodzi jak nóóófka :D
Obrazek
Odnowiłem troszkę pokrywę (pomógł paint remover - nobla za ten środek trzeba przyznać)
Obrazek
Zmieniłem olej i filtr oleju, olej w skrzyni i simering :)
Stabilizator poszedł wet :) i wpadły jakieś springsy :cool2:
Obrazek
To tymczasem na tyle jak coś przypomnę to dopiszę :) Pozdróvwka

EDIT: zapomniałbym przerejestrowałem auto, ubezpieczyłem i odprowadziłem
podatek a jako że jestem uczniem więc dla mnie to też jest coś.
Y
Yzf 250
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:05

Post autor: Yzf 250 »

Z racji tego, że polo otrzymuje tyle pozytywnych komentarzy proszę zdjęcie..
Obrazek
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

fajnie że oprócz gwintu ogarniasz też mechanikę - to podstawa. po czym wnosisz że rozrządu nikt przed Tobą nie ruszał? pokrywa wyszła elegancko, dobre efekty można uzyskać stosując lubiany przez hondziarzy vht wrinkle plus
Y
Yzf 250
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:05

Post autor: Yzf 250 »

Dla mnie mechanicznie auto musi być perełka. Nie wydaje mi się aby ktoś w polsce kupił oryginalne paski, rozrząd, pompę itd poza tym śruba koła pasowego była zaklejona klejem i wyglądało to na to, że oryginalnie to było zaklejone. Poprzednik mówił że rozrząd zmieniony w listopadzie a prawda jest taka ze pasek zębami bym przegryzł. Ktoś się poddał przy odkręcaniu a siano skasował. Jeśli chodzi o auto to skubie trochę mechaniki trochę estetyki. Najważniejsze rzeczy do ogarnięcia to:
-termostat
- przetoczyć tarcze i malowanie zacisków
- łapa skrzyni
- ogarnięcie felg
- konserwacja podwozia
- opony i jakies dystanse
-pozmieniać śruby które się da bo mnie kur**ca bierze jak jakieś są inne niż powinny
- rozpórka przód
iii wieleeee innych :)
Zastanawiam się czy rozpórki nie uspawać sam i czy warto inwestować w te koła ??
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

[quote=""Yzf 250""]czy warto inwestować w te koła[/quote]na zimę się nie nadają, bo rant jest polerowany. na lato są za wąskie i opona musiałaby wskoczyć 165/50 by to jakoś wyglądało po obniżeniu. no i bez grubego dystansu by się nie obeszło, bo ET jest spore. reasumując: mimo że są oryginalne, to chyba lepiej będzie je sprzedać i kupić w tej cenie coś ciekawszego
Y
Yzf 250
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:05

Post autor: Yzf 250 »

powiem szczerze tak. Malowanie ogarnąłbym sam. Oponki i tak wpadną 165/45r15. W planach jest pewne kółko lecz nie wiem czy te chcę sprzedawać. Co za pieniądz po odrestaurowaniu bym za nie wziął ? A dobrą felgę 8j w dobrym sianie też Ciężko znaleźć
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

bbs rs 764 mają to do siebie że łatwo jest je ogarnąć na błysk przy niskim nakładzie finansowym. bęben odczyścić porządnie chemią, rant i śrubki wypolerować, środki wypiaskować i pomalować proszkowo. najdroższe ze wszystkiego chyba są nowe dekielki :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”