Polo 86C kombi Banasia

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Gimli
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:01
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gimli »

[quote="Czołg GT"]No ja jeszcze nie widziałem u nas takiego koloru i jak juz rost to bym kupił inną do tego zabiegu, koszt browara a zmieniasz jak gacie po sobocie :grin:[/quote]

Zgadzam się z przedmówcą. Oryginalny kolor pielęgnuj, a w eksperymenty się baw ''na bezpiecznie'', czemu nie. W takim fatalnym stanie ta maska, czy tak Cie naszło na rost? Wrzuć może jakieś foto - obadamy.
Moja aPOLOnia - viewtopic.php?f=29&t=50989

Buy this car to drive to work
Drive to work to pay for this car
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Maska jest pogięta, pofalowana, jakby ktoś próbował na niej robić co nieco :-D
Muszę umyć Polo i strzelić kilka fot.
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Ani zdjęć ani niczego. Polo jest obecnie pod opieką mojej ukochanej. Za jakiś czas idzie do tatusia na warsztat, następnie podróż do anglii. Mam nadzieję że mnie nie zawiedzie.
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

To powodzenia w tak dalekiej podróży. Warto w takim razie zadbać o stan techniczny. Warto wymieć oleje i wszystkie filtry. Warto też wymieć olej w skrzyni. Ostatnio sam wymieniałem w dupowozie i różnica jest kolosalna :)
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Najbardziej mnie dręczy ta 4 biegowa skrzynia i 110 na autostradzie. Ale jakoś się da ;)
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Polo dojechało bez żadnego problemu. 4 razy w tyg 60km do roboty, czasem po mieście trochę jeździ.
Teraz plany się zmieniły, nie wiem kiedy ale jak zjadę polo do polski na urlop: swap na 1.3 3f które niedługo przyjedzie do mnie, i powalczę trochę ze rdzą na karoserii, szczególnie na tych blachach pod zderzakiem bo to ochydnie wygląda. I na razie to będzie wszystko z takich większych zmian, na resztę nie będzie po prostu czasu, ew tutaj w anglii coś porobię sobie.

Tutaj jakieś aktualne zdjęcie:

Obrazek
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Najlepiej jakbyś pas przedni wymienił bo niestety widać,że jest też pogięty. Tak to fajnie się zapowiada :)
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Jak wjadę do tatusia na warsztat i wezmę się za Pole to będę myślał właśnie czy "bawić" się z tym, czy szukać innego.
Silnik w Polsce już czeka, teraz kompletowanie gratów.

Jak ktoś tutaj w ogóle wchodzi i czyta. Jakiej średnicy najlepiej zrobić wydech? Tak jak w oryginale czy dać tam kilka mm więcej na średnicy? Wydech raczej będzie customowy, myślałem żeby z kwasiaka go uspawać. Ale co będzie, zobaczymy na miejscu ;)
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Banas921 pisze:Jak wjadę do tatusia na warsztat i wezmę się za Pole to będę myślał właśnie czy "bawić" się z tym, czy szukać innego.

To w sumie lepiej już kupić od Niemca coś w lepszym stanie bo w śmiesznych pieniądzach polo można wyrwać.

Jak ktoś tutaj w ogóle wchodzi i czyta. Jakiej średnicy najlepiej zrobić wydech? Tak jak w oryginale czy dać tam kilka mm więcej na średnicy? Wydech raczej będzie customowy, myślałem żeby z kwasiaka go uspawać. Ale co będzie, zobaczymy na miejscu ;)
Ja bym pozostał przy serii no chyba,że lubisz jak jest głośno w kabinie.
d
drix1994
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 05 paź 2012, 22:16
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drix1994 »

Fajny kolorek :) do tego dorzucilbym czarne aluski i miodzio. Co do tlumika..czy go zmieni czy nie, to glosno w kabinie bedzie, bo wytlumienie jezeli jakies jest to jest ono slaabe...bynajmniej u mnie tak jest.
Natomiast ta dolna czesc przedniego pasa to jest norma w tych polowkach, u mnie jest to samo. Pogieta, pordzewiala tak samo widze jest w innych, ktore tu lataja, jak i te w necie do sprzedazy :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="Banas921"]Jak ktoś tutaj w ogóle wchodzi i czyta. Jakiej średnicy najlepiej zrobić wydech? Tak jak w oryginale czy dać tam kilka mm więcej na średnicy? Wydech raczej będzie customowy, myślałem żeby z kwasiaka go uspawać. Ale co będzie, zobaczymy na miejscu[/quote]
od początku do końca fi50 zrób
do tego środkowy tłumik przelotowy oraz końcowy z 1.4tdi, nie jest głośno a fajnie mruczy, miałem tak e 3F-ie i dobrze się sprawowało
d
drix1994
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 05 paź 2012, 22:16
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drix1994 »

Sorki, że wkopię się w temat.
W 1.0 na gaźniku , też można wywalić środkowy tłumik? (u mnie akurat jest dziurawy i jest co raz gorzej, to bym wstawił rure zamiast niego :P)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="drix1994"]Sorki, że wkopię się w temat.
W 1.0 na gaźniku , też można wywalić środkowy tłumik? (u mnie akurat jest dziurawy i jest co raz gorzej, to bym wstawił rure zamiast niego :P)[/quote]
a czemu nie można by niby? może być głośniej
d
drix1994
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 05 paź 2012, 22:16
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drix1994 »

Nie wplynie to na, i tak slabe, osiagi?
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

ja już to poprawi zdławiony silnik słabym przelotem wydechu.
No i to nie miejsce na takie pytania i pogaduchy nie potrzebne OT!
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”