[6N2] MTS TECHNIK - TOTALNA PORAŻKA,SZUKAM SPREZYN!!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

jutro mechanik poraz enty rozbierze mi przednie kolumny i spisze sobie model sprezyny... jak sie okaze ze to jest do 6N...
to jak juz dzwonilem do sklepu w ktorym kupilem ze nie wiem co zrobia ale musza mi zrekompensowac koszta ktore przez ich pomylke wyrzucilem w bloto
300-400zl... z firma MTS maja gadac... sklep tak naprawde zleca do jakiego modelu ma byc zawiasc itp wiec tak naprawde ciezka sprawa

zdjęcia znalezione w sieci, ten pierwszy posiadam ja... a niby dwa sa do 6N2

Obrazek


Obrazek
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Roznica w gwintach 6n2 a 6n nie tylko na sprezynie polega. Sa tez inne amory maja w innych mejscach oczka na mocowanie zwrotnicy przez co nie da sie wyregulowac odpowiednich kontow. Twoje sprezyny z tego co widze sa ok do 6n2 te na dole gwint jest z 6n a sprezyny obok od 6n2 i to nie mtsa . Ja nadal obstawiam zajechane losyka gorne.

Rob zdjecia zdemontowanej kolumny
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

Spoko Tofik ale lozyska maja 2-3 tygodnie :D prawie nowki... na starych było to samo
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

odgrzebe temat... nadal walcze z moim zawieszeniem bylem już u kolejnego mechanika i lozyska bez problemu się obracają jedynie co stwierdzono to to ze sprezyna jest nieodpowiednia.... w sumie maja racje bo pod lozyskiem sprezyna jest prosto i sklejona a w momencie skretu amortyzator jest po skosie i wtedy oparta sprezyna na dole jest po skosie a ta na gorze jest prosto wiec po srodku się zalamuje... wszystko opisałem i wyslalem mail do MTSa, producent ma się okreslic co z tym zrobić tak wiec jak ktoś ma mtsa do 6N2 będę informowal co się udało zdzialać
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

no to nie fajna przygoda z zawiechą, z tego co widzę, masz dosyć dużo podkręcony gwint do góry, ma tam w ogóle co pracować w tej sprężynie, bo widzę, że praktycznie większość zwoi jest ściśnięta
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

jak jedziesz na prostej drodze jest ok, ale nierownosc lekka i sprezyna cala się skleja i walniecia non toper... boje się ze caly amor wyjdzie mi do góry ....
napisałem to tez do mtsa
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

JEST PROSBA DO POSIADACZY GWINTU MTS DO 6N2... KTORZY ZAKUPILI GWINT W 2012 I MAJA Z NIM PROBLEM...
WYSTARCZY WYSLAC NA ADRES info@mts-technik.pl ZE PROBLEM DOTYCZY SPREZYN I JAKIE SA OBJAWY
PONIEWAZ ONI TWIERDZA ZE MOJ PRZYPADEK JEST WYMYSLONY I TYLKO U MNIE TAK SIE DZIEJE...
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

P3C1U, masz nr katalogowy całego gwintu? i osobno amora i sprężyn? wszystko powinno być opisane na poszczególnych elementach.
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

Numer Katalogowy: MTSGWVW28

ZDJECIE Z NR KAT SPREZYNY
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/461 ... 8b5a1.html
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

niby wszystko się zgadza, nawet pozwoliłem zadzwonić sobie do MTSa ale niczego się nie wywiedziałem...
może zadam głupie pytanie ale znaczące, geometria robiona profi czy na oko?
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

wszystko jest ok. ale ona i tak nie ma nic wspolnego z ukladajaca sie sprezyna
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=340206

widze ze problem nie wystepuje tylko u mnie a producenci twierdza ze nic o niczym nie wiedza...
co za podejscie do sprawy...
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

szukaj innych sprezyn nie od dzis wiadomo ze chinskie produkty sa dobre do czasu..

od razu widac ze ta sprezyna ma jakos dziwnie duzo zwoi i jest miekka dlatego ja wygina no i pewnie nie opiera sie rowno na dolnej nakretce i gornej poduszce
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

mam prosbe poszukuje sprezyn ktore beda pasowac do gwintu MTSA tylko przod
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

fotki na nowych sprezynach od Tofika, i niech ktos mi powie ze wszystko jest ok z tym gwintem MTSa...
tak wiec odradzam kazdemu!!!!


ObrazekObrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”