Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Taki juz mam zwyczaj z innych for, ze pisze duzo i dosc rozwlekle. Rada ktora wyplynela na jednym z for gdzie jestem administratorem to by czytac co trzeci wierszKolego nie twórz takich długich poematów, bo strasznie ciężko się to czyta

Da sie jakos potwierdzic uszkodzenie termostatu? Nie wiem wskazania napiec w VAGu albo poprostu gdzies cos probnikiem?No to odkryliśmy kolejne niedomaganie Twojego autka- termostat do wymiany- co i jak nie bede pisał, bo było o tym milijon razy na forum.
VAG-COM 409-1 od ross tech. Polski VCDS nie dziala mi - na zadnym z portow nie widzi interface, poza tym nasłuchałem się, że to dość kiepski program do diagnostyki (vide tlumaczenia kodow bledów totalnie czasem odbiegaja od tego co faktycznie jest jego przyczyną).Napisz, (bo kolega czaja pytał) na jakim programie działasz i próbuj ten błąd kasować jak pisał, może w koncu sie uda.
Dokladnie 6n1 97 1.0 AER. Pamietam ze do skrzynki bezpiecznikow zagladalem pol roku temu, gdy kupilem ten samochod (od samego poczatku swiecila kontrolka ABS) bezpiecznik od ABS byl ok.skrzynki na aku u ciebie nie będzie bo masz chyba przedliftowe 6n.


 Ja już tak trochę jeżdżę swoim polo. Przepustnice czyścił mi mechanik. Uznałem, że samo się z czasem ułoży i nie mieszałem nic przy tym. Ostatnio jednak zacząłem się nad tym zastanawiać. Silnik nie faluje, nie gaśnie, nie stwarza problemów na biegu jałowym. Jedynie co to chwile trzyma nieco wyższe obroty i powoli schodzi na właściwe. No i na zimnym silniku, w momencie zmiany biegu i wciśnięcia sprzęgła samoczynnie wchodzi na trochę wyższe obroty. Na ciepłym jednak nie jest to tak widoczne.
  Ja już tak trochę jeżdżę swoim polo. Przepustnice czyścił mi mechanik. Uznałem, że samo się z czasem ułoży i nie mieszałem nic przy tym. Ostatnio jednak zacząłem się nad tym zastanawiać. Silnik nie faluje, nie gaśnie, nie stwarza problemów na biegu jałowym. Jedynie co to chwile trzyma nieco wyższe obroty i powoli schodzi na właściwe. No i na zimnym silniku, w momencie zmiany biegu i wciśnięcia sprzęgła samoczynnie wchodzi na trochę wyższe obroty. Na ciepłym jednak nie jest to tak widoczne.  zainwestować w kabel i pobawić się w tych programach?
 zainwestować w kabel i pobawić się w tych programach?  



 lecz do momentu czyszczenia jej było wszystko wporzadku obroty nie falowały po czyszczeniu zaczely najgorsze jest to ze vag nie wykrywa zadnego błedu
 lecz do momentu czyszczenia jej było wszystko wporzadku obroty nie falowały po czyszczeniu zaczely najgorsze jest to ze vag nie wykrywa zadnego błedu