[6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
yoker1988
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 329
Rejestracja: 20 mar 2011, 12:51
Lokalizacja: Letterkenny / Piła

Post autor: yoker1988 »

tego to już nie wiem bo ja robiłem dolot od grilla
Awatar użytkownika
godles1991
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:04
Lokalizacja: BIA

Post autor: godles1991 »

A czy jest ktoś w stanie pokazać jak to wygląda po zamontowaniu ???
MAŁY ale WARIAT VW POLO 1.4 MPI 2001r

Moje Polo]viewtopic.php?f=78&t=16537[/url]
m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

chcesz taki dzwięk ?? starty sprawdzony sposób nawierć dziur od spodu puszki filtra i masz dziwek jaki sobie życzysz , dolot zimnego powietrza zrobisz sobie sam wystarczy cos dopasować , co prawda mam inne polo ale za dolot zimnego powietrza do puszki posłużył lacznik , puszki z filtrem od hondy crx :)
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

godles1991
u mnie to wygląda tak...
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Jacoo mógłbyś powiedzieć gdzie masz przytwierdzony dolot powietrza do przedniego pasa ?
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

sidkoz

Patrząc od przodu idzie on zaraz obok (z prawej strony) gniazda wiązki świateł, a miejscem w którym powinien być zbiorniczek od wspomagania... gdybym takowe posiadał. Jest tam idealna szpara aby upchać tą rurę "od odkurzacza" :D
Zdejmując grill zobaczysz, że jest tam w pasie nawet ori dziura w tym miejscu, wiec ma skąd zimne ciągnąć. Dziurę tą można też spokojnie trochę powiększyć.
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

"Pech" chciał że ja mam wspomaganie klimę ABS i LPG i w komorze silnika robi się dość ciasno. Prowizorycznie upchnąłem rurę we wnęce nad chłodnicą, jeśli zda to egzamin pomyślę nad jakimś porządnym mocowaniem i dyfuzorem. Niestety zdjęcie robione telefonem
Obrazek
P
POLOcokta
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:08

Post autor: POLOcokta »

Wszystko spoko bo np. Kolega Jacoo ma przepustnicę z lewej strony (patrząc na silnik) i poprowadzenie rury nie stanowi problemu. W 1.6 16V niestety przepustnica jest z prawej strony i pozostaje tylko poprowadzenie węża lewą stroną (i blokują nas rolki od osprzętu, żeby wpuścić rurę pod zderzak, albo pokombinowanie z kolankami i zamontowanie puszki obok zbiornika wyr. płynu chłod. i wtedy możemy się "wcisąć" zaraz koło podłużnicy i do kratki zderzaka (która po lewej stronie zderzaka jest otwarta. Ja u siebie montując boxa zdecydowałem się jak na razie na fabryczne miejsce za lampą i jak na razie jest ok. Zależało mi też, żebym mógł zamontować osłonę na silnik więc puszczanie prawą stroną nie mogło mieć miejsca, ale może ktoś wpadnie na to jak ładnie poprowadzić rurę, żeby łapała więcej zimnego powietrza. Wiadomo, że można ciągnąć rurę "na około" przez caly silnik, ale czy ma to sens. Chyba im szybciej to powietrze dotrze do silnika tym lepiej
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”