9N3 Davit 223KM -> 265KM

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wojtek6992
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 564
Rejestracja: 06 lip 2011, 17:55
Lokalizacja: BBI

Post autor: wojtek6992 »

Polo kozak, kojarzę je z allegro :) fajny silnik. 160 koni daje pewnie ogromną frajdę z jazdy :grin:

polo z francji?
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Polo z Niemiec, tam miało dwóch właścicieli. Mam oba brief'y. Co ciekawe, auto wyprodukowane chyba na Słowacji (albo w Brazylii?) bo w VINie widnieje literka "D". Ostatnim właścicielem był jakiś Doktor :D Jego żonka [kochanka? :D ] chyba też nim jeździła bo próg po stronie kierowcy wydaje się porysowany od kobiecej nóżki ze szpileczkami ;P

Frajda z jazdy jest ogromna, choć w przyszłości na pewno "dłubnę" coś w programie, by moment obrotowy przebiegał bardziej płasko. Teraz dobrze jedzie tak do 3 tys. obrotów.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
kileros3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 09 mar 2012, 9:31

Post autor: kileros3 »

Z Niemiec? Na zdjęciach masz Francuskie blachy...
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

blaszki są z komisu w którym stało jakiś czas. Założone tylko po to, żeby wykupić ubezpieczenie i pojechać do aso na przegląd.

Z Niemiec, bo mam briefy obu właścicieli.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
kileros3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 09 mar 2012, 9:31

Post autor: kileros3 »

Sprytnie
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

Ładne polo i fajna wersja :grin:
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Witam po długiej nieobecności.

"Mała" aktualizacja tematu.
-instalacja CarPC w aucie
-zmiana felg 15"->17" :D keskin kt4
-powerflexy w zawiasie
Jako, że mocy nie starczało :D zostały poczynione pewne kroki:

-montaż IC od Cupry BPX/BUK
-wymiana turbosprężarki na GTB2260VKLR na łożyskach kulkowych z chłodzeniem cieczą
-EGR out
-KAT out + wydech 2,5" z oryginalnym tłumikiem końcowym (narazie)
-strojenie na 223KM


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W planach:
-wymiana sprzęgła
-wymiana hebli swap przód 288 -> 312 tył 232 -> 256
-wymiana końcówek wtrysków na wydajniejsze
-kolejne strojenie...
-naklejenie znaczka "SDI" :cool:
Ostatnio zmieniony 23 cze 2014, 18:22 przez qqrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

wyczuwam zbliżenie sie do 3xx wkrótce :grin: :good:
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

a jaki masz rozmiar opon i felgi jakie et i J mają? Zmiany zacne :grin:
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

murzyn
Szkoda mi motoru, żeby robić takie moce. Bartek to by chciał mi 320km zrobić...niedoczekanie jego :D
Jak zmienię pompki to zrobimy z 250-260km, więcej niutona a przede wszystkim zlikwiduje się ten dołek na wykresie.
Nie chce więcej, bo boje się o EGT. Auto ma jeździć z gazem w podłodze i ma się nic nie wys..ypać :cool2:

gti21
FULDA Exelero 205/40/17
Felgi mają 8" i ET30
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Zacnie :oki: tylko tak jak mówisz dołek za ciekawie nie wygląda, trzeba zrobić jak najbardziej płasko :-)
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

[quote=""murzyn""]wyczuwam zbliżenie sie do 3xx wkrótce :grin: :good:[/quote]

Nie denerwuj mnie czarnuchu :jester: :jester:

Bardzo ciekawi mnie gwintowane zawieszenie VW ? Jakiś rarytasik ?
Powiedz mi jak zmieściłeś FMIC w fabryczny zderzak? Kminię ciągle jak można zmieścić go u mnie, a wywalenie belki nie wchodzi w gre.
Mocy na razie trochę więcej niż u mnie i plany zacne. ale odkładaj już na swap sprzęgła ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""qqrydza""]Szkoda mi motoru, żeby robić takie moce[/quote]
masz świezy silnik więc "czysta" spokojnie w zasięgu :oki:
a tak poważnie to jednak na te moce jeszcze sporo do zrobienia,więc i koszt niemały :(
przy 250+ już jednak wrażenia są niezłe :mrgreen:
[quote=""Adrian_Malbork""]Nie denerwuj mnie czarnuchu [/quote]
:crazy: nie narzekaj,nie masz źle :mrgreen:
od benzyny porobionej na 292KM dostałem ostatnio chyba z pięc długości autobusu :lol: :rotfl:
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

mówisz, że na 1/4 mili przegrałeś o 400metrów? :D:D

Davit mierzyłeś go jakoś co do osiągów 0-100, elastyczność itp ?
Obrazek
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Adrian_Malbork
Co do tego zawieszenia: wg wlepy z książki serwisowej jest sportowe zawieszenie przód i tył. Nie wiem czy tam kiedyś było takie zawieszenie a potem ktoś wstawił gwint czy odrazu był gwint. Co do producenta, ciężko powiedzieć, nie "dobierałem się" do niego.

Zdjęcia z montażu IC masz tutaj:
viewtopic.php?p=547391#p547391
IC pasuje super! Zderzak trzeba tylko nieco popodcinać.
a...sprzęgło będzie robione w następny wtorek :D

murzyn
W tym aucie nigdy nie zrobię 300km. Poprostu tego nie chce. Tak jak pisałem 250-260km to max. Jazda z obawą o to, że nie dojadę na miejsce, bo mój silnik powie pier.... nie robię jest tu czynnikiem pierwszorzędnym. Poza tym przy 300KM EGT bedzie pewnie ogromne, nie będzie można go pałować bez opamiętania. Słabszy setup jest po prostu bezpieczniejszy.

Adrian_Malbork
Na poprzednim setupie (ok. 160km) mierzyłem 0-100 VCDS'em i najlepiej co mi się udało ugrać to 8s. Tylko to było na węższych i mniejszych kołach, no i na programie który miał "strzał" niutona w okolicy 2 tys. obrotów - wystartować w takich warunkach bez spalenia kapcia jest ciężko.

Teraz po modach nie mierzyłem, szkoda mojego schorowanego sprzęgła :D
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
ODPOWIEDZ

Wróć do „9N3”