[9N] nie odpala 1.2 2003r

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

ewentualnie inną starą z iskrą, sciągasz fajke ze świecy wkładasz tą starą przykładasz do silnika, wtedy nie ma roboty z wykręcaniem twoich jak ma iskrę wtedy wykrecasz twoje i sprawdzasz bo być może uwalone już są, nie wyciągaj fajek wszystkich na raz bo możesz pomylić kolejność przewodów chodź każdy ma inną długość
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

A mozecie mi powiedziec jak sie moge dostac do swiec? ogladalem to i wydaje mi sie ze bedzie ciezko.

I jeszcze mam pytanko odnosnie filtra paliwa wraz z regulatorem. Czy taki filtr bedzie dobry:http://allegro.pl/oryg-filtr-paliwa-aud ... 55643.html

Nr fabryczny:
6Q0201051C

Na tej aukcji pisza ze bedzie pasowal do mojego modelu 47kW ale na innych aukcja dla filtra o tym samym symbolu pisza 4 bary.

Pozdr
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

dwoma śrubokrętami podważasz cewkę , wyciągasz ją , klucz 16 długi nasadowy i wykręcasz świece :)

z tego co wiem to w 9N były 3 Bary dopiero w 9N3 były 4.
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

Wielkie dzieki. Przespie sie z tym i jutro sprobuje cos zrobic.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

No i z tego co wyczytałem w etka tak jak wczesniej była mowa były filtry bez i z regulatorem
filtr z regulatorem nr BQ0 201 051 B
bez regulatora nr BX0 201 511 B
Jak wyjmiesz twój możliwe że odczytasz nr albo zobaczysz czy ma w środku regulator, oby dwa wyżej wymienione są 3 bar
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

dobra rozlaczylem filtr paliwa nie obylo sie bez zlamania jednej zatyczki. Przekrecilem stacyjka na sekunde i pompa pompuje za filtrem. Czyli filtr i pompa chyba nie jest przyczyna. Teraz sprobuje sprawdzic iskry na swiecach.
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

Sprawdzielm iskre bez wykrecania swiec za pomoca dodatkowej swiecy. Iskara jest. Chyba nie bede sprawdzal wszystkich swiec bo malo prawdopodobne zeby wszystkie byly uwalone. No dobrze ale jak iskra jest czyli to znaczy ze to nie jest problem z immo?

Wroce do wymiany filtra paliwa moze jest zapchany i daje male cisnienie? Nigdy go nie wymienialem.
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

wymienilem filtr paliwa wraz z regulatorem. Nic to nie zmienilo :lol:
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Daj jakiegoś linka do foty silnika takiego jaki jest u ciebie a najlepiej twojego.
I daj GG na pw.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

Tak wyglada mój silnik 12V oczywiscie juz ze zdjeta pokrywa. Paliwo napewno dociera do zaworu odpowietrzajacego jak zakrece i wcisne zawor to tryska paliwo (widac go jako niebieska nakretka na drugim zdjeciu)

Obrazek

Obrazek

Dalej juz nie wiem co moze byc nie tak.
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Jedyną koncepcję jaką mam to czujnik położenia wału.. Dobrze by było jak byś miał jakiś na podmiankę bo tak metodą wymieniania to sporo Cię to wyjdzie..
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

A mozecie mi podpowiedziec gdzie moge znalezc ten czujnik wału. W tym momencie sprawdzalem iskre na cewkach. Troche dziwnie sie cewki zachowywaly , najpierw byla iskra na dwoch, pozniej na jednej i jakos dziwnie. Tak jakby glupiały.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Ja tu jeszcze proponuje samostart, dwie osoby jedna ręci rozrusznikiem druga pryska samostartem w przepustnice, myślę że wiesz gdzie, jak nie masz samostartu to może być PLAK do pulpitów picowania :) tak samo zadziała, jak nie zagada to na bank zapłon zaszwankował tak jak Mati powiedział możliwe że hall albo cewka pada.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

Tesowałem cewki. Napewno od poczatku jedna nie dzialala. Ale po kilku probach przestala dzialac tez druga. Czy jest mozliwe ze po podlaczeniu do srodkowego zlacza cewki sie psuja. Ta ktora dziala tesowalem na 1 i 3 złączy i chodzi ale boje sie podlaczyc pod drugie. Te dwie nie dzialaja nigdzie. Moze to zlacze powoduje psucie sie cewek? czy jest to mozliwe?

Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

myśle ze podłaczenie do środkowego złącza nie jest powodem psucia się cewek gdyż jest to taka sama kostka jak 1 czy 3.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”