[86c2f] Remont VW Polo II Boulevard

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

[quote=""Tholin85""][quote=""Tony""]silnik AAU taki z pewnsocia masz kod silnika[/quote]
to jest pytanie czy odpowiedz?
dzięki jutro kupie:)[/quote]

odpowiedz :grin:
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""Tholin85""]Doszedłem do śrub głowicy i dupa nie mam takiego klucza Torx? ale jak duży?[/quote]
[quote=""Tony""]a klucz to torx tak jak napisałes[/quote]
nieprawda, ten do głowicy to spline (gwiazdka dwunastokątna). Rozmiaru nie pamiętam, pewnie M12. Torxem to można zniszczyć łebki i potem już niczym tego nie odkręcisz :glare: To samo tyczy się śrub przegubu wewnętrznego tylko tam jest mniejszy spline.
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

pan w sklepie był kumaty i po tym jak mówiłem m12 torx stwierdził ze to spiln.
22,80zl za nasadkę.

Ale jak zdjąć głowicę przeszkadza mi wewnętrzna plastikowa obudowa rozrządu.?

jeśli tak
to muszę skręcić głowice i naciągnąć pasek żeby nie poprzestawiać niczego?
wogóle jak tam dojść? mało miejsca.
a może samo kolo zębate wału rozrządu? ale jak zablokować zawory ?

22:07
no to wnerw
zacząłem odkręcać kolo pasowe 4 ibisy skuteczność 50 na 50, 2 odkręcone 2 przekręcone.
co dalej?
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

imbusy przekręcone to teraz tylko majzlem raczej, możesz próbować odkręcić środkową 19 (albo może i 17) i zablokować silnik przed obrotem tłoków, ale szanse marne...
Tu zerknij, http://www.jacekp.bpl.vectranet.pl/polo ... zrzad.html
ja nie ciąłem osłony, bo szkoda jej :) na dole masz małą osłonę "dolną", 2 śruby do bloku klucz 13 kiepski dostęp, górna osłona trzyma się na 3 śrubach od pompy (to zostaw na koniec) 2 śruby (jedna z nich do bloku widoczna, druga pod kołem morze być ukryta akurat kołem) i jedna od strony kolektora. napisałbym więcej, ale oczy mi zamykają się same, jak coś to pytaj, służę pomocą...
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

patrzyłem tego tutka.
ale za późno zdążyłem rozebrać zanim odkręciłem te śruby:(

PS
pasta miedzian na śruby?
później wszędzie nawet mogę stosować do kolektorów?

18:38
Punktakiem nie daje rady:(
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

[quote=""Crazy""]imbusy przekręcone to teraz tylko majzlem..[/quote] co to przecinak?
[quote=""Crazy""]raczej, możesz próbować odkręcić środkową 19 (albo może i 17) i zablokować silnik przed obrotem tłoków, ale szanse marne... ..[/quote] jak zablokować tłoki?

http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-odk ... ka-i-wosku
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-odk ... iona-srube
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

[quote=""Tholin85""]co to przecinak?[/quote]
Tak na to mówią na Śląsku :)
[quote=""Tholin85""]jak zablokować tłoki?[/quote]
chodziło mi o zablokowanie koła pasowego przed obrotem, zaprzeć w coś. Możesz próbować zaprzeć o zjechane imbusu i o łapę silnika na przykład.
Aby lepszy dostęp był dla przecinaka odkręć silnik z łapy nad kołem pasowym i spuść w dół aż będzie dostęp.
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

22:54
zdoiłem w końcu głowicę:)

po nie udanych próbach z kołem pasowym. Wpadłem na pomysł.
Przez dziur w nadkolu wkładamy rurkę 19 od ugry śrubokręt w rurkę od dołu przez rurkę wystaje śrubokręt . zakładamy Gaz rurkę(przedludzki) do samej ziemi i teraz myk.
blokujemy nogą a kluczem 24 odkręcamy śrubę kola korbowego zaworów dzięki czemu nie musimy męczyć się pod spodem żeby dostać się do głowicy.

Jest to tymczasowy. ale mi wystarczyło. diagnostyka nie okazała się mila. zapraszam do przeglądu zgięć.
I oceny.
http://fora.arizar.cba.pl/index.php/Polo

pomysł?
http://allegro.pl/permatex-wysokotemper ... 57416.html
PS
może ma ktoś silnik 1.0 na sprzedaż?
Blok z jakiego materiału ??
Gdzie znaleźć numer na głowicy, bloku?
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

czy z cupe będzie silnik pasował??
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

numer jest nabity od strony aparatu zapłonowego.
Blok jest z żeliwa.
cupe czy kombi bez różnicy
Koluniuo21 ma na sprzedaż
viewtopic.php?f=6&t=39492
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

Witam
po długiej przerwie. w końcu wolny wiceend.

Nadszedł czas wymiany silnika.
Co będzie łatwiejsze wyjecie go całego z skrzynia?
czy rozpołowienie i wyjąc cały blok? be skrzyni

Pozdro
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

A wymieniasz na inny ze skrzynia :?: , wycągaj swój ze skrzynia jak dla mnie jeden pies czy wywalisz najpierw skrzynie czy wszystko razem.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

tak ze skrzynia będę miął silnik.

jakieś wskazówki?
Półosie odkręcić od skrzyni? nie od kół ?
Awatar użytkownika
szcz3pan
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 27 kwie 2011, 9:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: szcz3pan »

Lepiej od skrzyni bo o ile się nie mylę to od kół byś musiał zawias trochę porozpinać
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

no to wnerw 2
śruby do przegubu są na:?
Nasadka spline ale jaki rozmiar??
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”