[86c] 1991r. kilka pytań.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

[quote="Puszkin"]Uszczelka pod głowicą 50 zł + dzień roboty, silnik jak nowy ;)[/quote]
+ planowanie głowicy + sprawdzenie + uszczelki kolektorow + ewentualne zawory/prowadnice :P ja w tamtym tygodniu wydalem 400zł na ten zabieg
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote="Puszkin"]Ja właśnie rozwiązywałem problem z układem chłodzenia u siebie.
Oczywiscie nie była to prosta naprawa, okazało się ze wydmuchnęło uszczelke pod głowicą i sadziło spalinami w układ chłodzenia. Wody ciągle coraz mniej, a silnik coraz cieplejszy.
Uszczelka pod głowicą 50 zł + dzień roboty, silnik jak nowy ;)[/quote]

Czyli jednak miałem rację hehe:) Przerabiałem ten temat tylko głowice miałem zregenerowaną za free a zapłaciłem tylko za części.
Dobre Polo nie jest złe:)
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

No okej, to wyjaśnie do końca:

Planowanie głowicy jest rzeczą zbędną, jezeli głowica nie jest zniszczona.
Bardzo ważnym zabiegiem jest dokręcenie głowicy po jakims czasie od wymiany uszczelki, 100-1000 km.
U mnie ktoś wymieniał uszczlke i tego nie zrobił, dlatego ja wysadziło.

Uszczelka pod głowicę kosztowała mnie 60kilka złotych bo była jakiejś lepszej firmy
8 uszczelniaczy zaworów po 2 zł.
Gniazda zaworowe frezowałem sobie sam, zawory też sam dotarłem.
Przy okazji robiłem wiele innych rzeczy, wymieniałem skrzynie biegów, robiłem zawieszenie. Całość zamknęła się w 2 dniach od 12 w połódnie do zmierzchu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”